Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
ik vind het het repareren niet waard… mischien een ander wel, de auto is voor de rest goed op dat puntje na dan.
als het al niet een fabrieks dak is, kan je niet een iets grote schuifdak plaatsen?
Status Quo schreef:ik vind het het repareren niet waard… mischien een ander wel, de auto is voor de rest goed op dat puntje na dan.
je moet gewoon niet zo mierenneuken en rijden met die bak
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
dus als ik het goed begrijp zeg jij als eigenaar van een magazijn vol bx shit ( dus ik neem aan da je liefhebber bent ofzo? ) zegt dat die bx maar lekker weg moet rotten
ik d8 tog echt dat je als liefhebber em wel zou kopen en dan em lekker op ging knappen? mja zo denk ik erover
kan ook gewoon w88 tot die weg gerot is en hem dan de sloop opsturen… en dan is er weer een bx minder
oja nog een reden van verkoop: 10000 km in 3 maanden = duur dus wil ik diesel of lpg.
Ja sorry jongen maar jij loopt te zeuren dat je het hem niet waard vind om hem op te knappen wie is hier dan de liefhebber?! Ahum…
Als je zo graag een diesel wil dan koop je die toch ga dan niet zeuren dat je het hem niet waard vind vanwege die roest plek want je wil duidelijk gewoon een diesel. Get to the point, godsamme…
Jdt schreef:Ja sorry jongen maar jij loopt te zeuren dat je het hem niet waard vind om hem op te knappen wie is hier dan de liefhebber?! Ahum…
Als je zo graag een diesel wil dan koop je die toch ga dan niet zeuren dat je het hem niet waard vind vanwege die roest plek want je wil duidelijk gewoon een diesel. Get to the point, godsamme…
Jan wat is dit nou?
Moet ik jou ook kansloos noemen? Beetje trietste reactie dit.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Jdt schreef:Ja sorry jongen maar jij loopt te zeuren dat je het hem niet waard vind om hem op te knappen wie is hier dan de liefhebber?! Ahum…
Als je zo graag een diesel wil dan koop je die toch ga dan niet zeuren dat je het hem niet waard vind vanwege die roest plek want je wil duidelijk gewoon een diesel. Get to the point, godsamme…
Om heel eerlijk te zijn vind ik het ook twijfelachtig of deze auto die reparatiekosten waard is. Technisch is tie wel redelijk, verse koppeling onder andere. Ab had het er over dat de reparatiekosten bij de garage waar hij geinformeerd had (schadeherstelbedrijf dacht ik) op de 700 euro zouden komen. Tsjah, dan moet je afwegingen gaan maken. Helemaal als je dan al zoveel rijd kan ik me voorstellen dat je de auto om de dakreden weg doet. Het is denk ik een beetje van beide.
En Jan die opmerking is natuurlijk zwaar kansloos. Ik geloof dat jij nog een tzi en 16v mk2 hebt staan die nu compleet weg staan te rotten omdat er voor achterlijke bedragen uitgedeukt moest worden en er zo nodig een sjonniestereoinstalatie in moest. Dat geld had je ook kunnen gebruiken om die andere 2 aandacht te geven. Pas toch op met het oordelen over wel/niet liefhebber.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Met zo’n kilometrage is een diesel inderdaad een goed idee, Ab. Ik herken het en dan moet je een keuze maken, want een bx Gti blijft een geweldige wagen, zeker in het zwart. Gelukkig helpt het dan wel als je er financieel steeds mee geconfronteerd wordt dat het rijden op benzine wel erg duur is voor de afstanden die je rijdt.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
na de winter heb ik een diesel te ruil
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
zoals het nu staat is de bx verkocht
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Aan een forummer?
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
niet dat ik weet..
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
We hebben het over de beroemde rastaman
Hij wilde toch weer iets snellers dus heb ik hem op deze gewezen!
Donderdag komt ie kijken toch?
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
En Ab, wat voor een diesel gaat het nu worden? Toch hopelijk wel weer een BX. (Misschien weet ik wel een leuke voor je).
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
mssl Geplaatst: 04 Nov 2007 10:44 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
Mechuccio schreef:
We hebben het over de beroemde rastaman
Hij wilde toch weer iets snellers dus heb ik hem op deze gewezen!
Donderdag komt ie kijken toch?
Kijk aan! DE rastaman uit limburg
aangestoken door het gti virus tijdens een meeting in bergen op zoom : : :
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere