Vol geduld heb ik gewacht toen ik in Juli van de leasemaatschappij hoorde dat mijn C4 cool tech op 6 november geleverd zou worden.
Vandaag maar eens bellen of 6 november nog steeds de datum was. Is tenslotte al volgende week en ik had nog niets gehoord.
Bij het noemen van de bedrijfsnaam kwamen de woorden “Nou gaat er een lichtje branden” door de hoorn
Normaal is dit niet wat je wil horen en zo ook nu.
Verhaal dat ik te horen kreeg is dat mijn cool-tech nooit het offertestadium voorbij is gekomen en dus ook nooit is besteld.
Zodoende is er nu dus een Image besteld die dan ook nog eens met een extra tom tom wordt uitgerust aangezien deze normaal niet op de Image zit. Voordeel is dat de Image wat goedkoper is wat dan weer scheelt in de bijtelling.
Nadeel is dat ik niet eerder kan rijden dan Januari.
Tot zover het verhaal van de dealer.
Wat ik er persoonlijk van denk…..
De leasemaatschappij vond het niet leuk dat ze een auto in November op kenteken moesten zetten en dus maken ze er op deze manier januari van.
Misschien krijg ik in Januari wel gewoon mijn Cool-tech maar zeggen ze dat het een Image is.
Waarom denk ik dit.
ik heb 1 of 2 weken na de bestelling nog gebeld met de vraag of de bluetooth optie wel was meegenomen in de bestelling.
Daar werd toen bevestigend op geantwoord en dus neem ik aan dat er een order geweest is.
het blijft een luxeprobleem dus ik maak me er niet te druk over. Vind het alleen wel jammer omdat ik me al stiekum een beetje zat te verheugen op het rijden in mijn C4
Besteld 21 juli 2007:
Citroen C4 Image Berline EB6V
met bluetooth carkit.
Geleverd 9 februari
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Ai, dat is erg zuur!
Als leverdatum vlak voor de Kerst was dan kon je het nog in gedachten als een kerstkado kunnen zien…
Luxe probleem of niet, veel sterkte met wachten!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Balen zeg. Nou maar hopen dat ze dan begin jan. over de brug komen.
Succes ermee
Da’s mooi K!
Enige positieve is dat je dan een C4 uit 2008 gaat krijgen. Klinkt toch en stuk nieuwer dan 2007.
Sterkte met wachten
C4P7 2.0 HDiF 164pk, EB6V Exclusive Noir Onyx, Xenon, Yellowstone integraal leer, RT3e + Hifi, 18" Krakatoa, Panoramadak, Pac det. 2, afn. trekhaak, dorpelbeschermers, Protech behandeling, alarm.
Parbleu, quelle qu’une voiture!