Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
citroenc2 schreef:stan schreef:een mooie aktieva
nou die alfa die erachterstaat is wel leuk
Ik heb zo’n Alfa gehad… een 164 Q4. Wat een rampenbak…. nooit weer.
Toen ik een jaar of 18 was werkte ik voor mijn WTB opleiding bij een Alfa-dealer op de revisieafdeling. Daar kwam zo’n 164 toch wel erg vaak binnen
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
ok maar de kleur is wel erg leuk voor een 164 zie je volgens mij ook niet zo vaak in het geel
citroenc2 schreef:
bx 4tc voor op dit moment maar 4500 euro
net afgesloten zie ik: hoogste bod 1500 euries zal ie wel niet voor van eigenaar gewisseld zijn. zonder die grijze kaart is geen probleem fff op de autoambulance en afleveren bij de RDW lijkt mij…........
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
citroen23 schreef:citroenc2 schreef:
bx 4tc voor op dit moment maar 4500 euro
net afgesloten zie ik: hoogste bod 1500 euries zal ie wel niet voor van eigenaar gewisseld zijn. zonder die grijze kaart is geen probleem fff op de autoambulance en afleveren bij de RDW lijkt mij…........
zou wel uit de verkoop zijn gehaald want het bod was al hoger
verder denk ik niet dat je de auto ooit op kenteken zou krijgen hier omdat de papieren er niet bij zitten en de rdw dan nix doet voor je
maar zou je in france geen nieuwe papieren kunnen fixen
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Hoewel ik het een raar vehaal vind, een grijs kenteken, maar met achterbank etc..
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
vage adv geen km stand of bijna geen info over de auto
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Timo1990 schreef:
Hoewel ik het een raar vehaar vind, een grijs kenteken, maar met achterbank etc..
Lukt al aardig met die linkjes zo te zien
Hoe moet dat dan ops: ? ff offtopic heel snel
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Ik PB je wel ff, de uitleg van Arjan verkade, als dat mag van hem?
EDIT: Okee, via msn. Nu 2 PB’s verstuurd waar een fout in zit ops:
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
De palmaris ofzo van MSSL is ook een 1500 geloof ik?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
1400..
De 15 is in nederland een 1600. Deze heeft alleen geloof ik een veel lagere compressie dan de “normale” 1600 waardoor het vermogen veel lager is.
Edit: Deze dus
Nog een keer edit: de “15” is in Frankrijk zo aangeduid vanwege het belastingstelsel wat ze daar hebben dat uit gaat van fiscale pk’s geloof ik of zo. Ik weet het niet precies, maar zat andere forummers wel. Aan hun de eer het uit te leggen
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005