3 van de 13
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
Blok van Kalifa
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25586
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 05 november 2007 06:53 PM
  [ # 31 ]

Nee, die om je inlaat heen. Die je nu met een schroevendraaier moet aantrekken.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7309
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 05 november 2007 07:15 PM
  [ # 32 ]
bogaard77 schreef:

Nee, die om je inlaat heen. Die je nu met een schroevendraaier moet aantrekken.

wellicht piece de origine….... Surprisedops:

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2473
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 05 november 2007 07:24 PM
  [ # 33 ]

Ja dat waren de originele nog en dus hebben we die maar laten zitten…. of ik zou ze kunnen laten paciviseren dat ze weer geel zien…

Trouwens vandaag heb ik mijn inlaat bussen van de injectie weggedaan om te laten stralen en poederlakken… zodat deze ook weer mooi zijn.

Morgen is het de beurt aan de zijspiegel…

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43276
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 05 november 2007 10:56 PM
  [ # 34 ]

Die originele slangenklemmen zijn mooi en werken prima. Die klemmen waar je een sleuteltje 7mm op kunt zetten zijn vies en lelijk…..

Ik zou zo veel mogelijk klemmen gebruiken die er uit zien als origineel. Staat mooi en werkt prima!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 05 november 2007 11:04 PM
  [ # 35 ]
waterman771 schreef:

Die originele slangenklemmen zijn mooi en werken prima.

Ja , kan je lekker in je vingers steken Rolling Eyes  Rolling Eyes

Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7309
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 05 november 2007 11:10 PM
  [ # 36 ]
wbogaerts schreef:
waterman771 schreef:

Die originele slangenklemmen zijn mooi en werken prima.

Ja , kan je lekker in je vingers steken Rolling Eyes  Rolling Eyes

Walter

Ja , kan je lekker in je vingers steken Confused

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 06 november 2007 12:11 AM
  [ # 37 ]
wbogaerts schreef:
waterman771 schreef:

Die originele slangenklemmen zijn mooi en werken prima.

Ja , kan je lekker in je vingers steken Rolling Eyes  Rolling Eyes

Walter

En hier is een ervaringsdeskundige aan het woord whistle

Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43276
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 06 november 2007 10:56 AM
  [ # 38 ]

Het ziet er niet uit, die vieze imitatieklemmen. Ze horen op een OPEL. je hebt ze zeker bij Raymond gehaald??? Laughing

Zonder gekheid, ik gebruik altijd zo veel mogelijk de klemmen die op origineel lijken. het ziet er netjes uit, en ik haal mijn handen en vingers er helaas voor jullie niet aan open…..

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25586
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 06 november 2007 11:09 AM
  [ # 39 ]

Je moet er een platte schroevendraaier in gebruiken die er altijd uitloopt en ze breken. Fuck origineel. Je rijdt toch ook op nieuwe benzine.
Hou toch op man. Origineel… LPG in je GS… lekker origineel…

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43276
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 06 november 2007 11:15 AM
  [ # 40 ]
bogaard77 schreef:

Je moet er een platte schroevendraaier in gebruiken die er altijd uitloopt en ze breken. Fuck origineel. Je rijdt toch ook op nieuwe benzine.
Hou toch op man. Origineel… LPG in je GS… lekker origineel…

Wat ik met die gare GS doe is natuurlijk niet te vergelijken met de SM. Jij zal toch niet 4 kleuren plaatwerk op je SM schroeven zoals op je Ami?? Laughing

Wat ik bedoel te zeggen is het volgende: Walter en Kalifa zijn “the long and hard way” gegaan om die wagen als nieuw te maken onder de motorkap. Injectiebuizen poedercoaten, stralen, etc etc etc… dan zou IK dus ook voor mooie originele klemmen kiezen. Die dingen hoef je helemaal niet knal vast te draaien met een ratel, en hoe vaak draai je de klemmen nou los?????????  Confused

Daarom dus. Natuurlijk werken die nieuwe klemmen makkelijker omdat er een ratel op kan. Maar ‘t ziet er niet uit als ze in het zicht zitten.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25586
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 06 november 2007 11:29 AM
  [ # 41 ]

Het gaat erom dat ze vaak in een onmogelijke hoek zitten en daarmee niet zijn aan te draaien. Die inlaatrubbers zijn oorzaak nummer 1 van vacuumlekken wat funest is voor de injectie.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43276
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 06 november 2007 11:40 AM
  [ # 42 ]
bogaard77 schreef:

Het gaat erom dat ze vaak in een onmogelijke hoek zitten en daarmee niet zijn aan te draaien. Die inlaatrubbers zijn oorzaak nummer 1 van vacuumlekken wat funest is voor de injectie.

Helaas. Niet mee eens. Aandraaien gaat prima, mits de juiste tools voorhanden zijn Wink

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25586
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 06 november 2007 11:43 AM
  [ # 43 ]
waterman771 schreef:
bogaard77 schreef:

Het gaat erom dat ze vaak in een onmogelijke hoek zitten en daarmee niet zijn aan te draaien. Die inlaatrubbers zijn oorzaak nummer 1 van vacuumlekken wat funest is voor de injectie.

Helaas. Niet mee eens. Aandraaien gaat prima, mits de juiste tools voorhanden zijn Wink

ja.
Groink.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7309
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 06 november 2007 07:21 PM
  [ # 44 ]
waterman771 schreef:

Het ziet er niet uit, die vieze imitatieklemmen. Ze horen op een OPEL. Zonder gekheid, ik gebruik altijd zo veel mogelijk de klemmen die op origineel lijken. het ziet er netjes uit, en ik haal mijn handen en vingers er helaas voor jullie niet aan open…..

idem (kort maar krachtig)  Wink

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2473
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 07 november 2007 03:58 PM
  [ # 45 ]

tja origineel is mooi maar kan soms echt wel klote zijn… vandaag ga ik mijn spadborden halen want de wagen was origineel in bruin scarabee maar is dus in 1978 herspoten, nu de binnenkanten waren niet mee gedaan en heb iuk nu laten spuiten in de huidige kleur voor .....40 euro hahahaan en door een professionele spuiter gedaan in spuitcabine

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
 
3 van de 13
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook