Als er een hydrauliek-leiding geknapt is dan is er kans dat het probleem nog te vinden is.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Barst die metalen pomp in 1 keer totaal open of gaat dat heel geleidelijk? Ik heb een metalen pomp maar momenteel maak ik me meer zorgen over mijn verroeste leidingen naar m’n stuurbekrachtiging.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Alcyone schreef:Barst die metalen pomp in 1 keer totaal open of gaat dat heel geleidelijk? Ik heb een metalen pomp maar momenteel maak ik me meer zorgen over mijn verroeste leidingen naar m’n stuurbekrachtiging.
Wat ik inmiddels weet: wat ik vermoed is dat ze langzaam gaan zweten.
Gezien de plek & de nabijheid van de ontsteking is dit echter niet de plek waar zweten acceptabel is. Je hebt daar brand voordat je het weet.
Sowie so controleren of de boutjes er nog allemaal in zitten, maar niet aandraaien, want dan kon het wel eens gaan lekken als het rubber verdroogd is.
Het veiligste is om dit soort pompen te vervangen. Jammer, want het soort pomp “deugt” op zich wel, het is alleen bij een motor met bovenliggende nokkenas niet zo handig omdat deze kwa plek totaal niet goed uitkomt.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 1120
Geregistreerd: 12-01-2006
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Wij hebben een BX19TRD type1 gehad die al een paar uur stil voor de deur stond. Er werd aangebeld door iemand die vroeg of die rokende auto van ons was. En ja hoor, we waren er wel op tijd bij met een blusser, het was al een klein brandje. Bleek dat er een of ander relais aan het branden was bij de accu…
In mijn GSA zit ook een metalen brandstofpomp en papieren slangen, die laat ik in ieder geval lekker zitten tot ze echt aan vervanging toe zijn. Maar zo ver is het nog lang niet
My other car is a broomstick.