Startkabels
PlusMinus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 82

- Berlingo I 1.6 HDi 75 Image
- Berlingo II 1.6 e-HDi 92 Millenium
- Berlingo III 1.2 PureTech 110 MAN6 S&S Feel
Gepost: 06 november 2007 11:15 AM

In mijn Berlingo zit een boordcomputer (misschien in allemaal?) Mijn vraag is of ik zonder problemen iemand kan depanneren door middel van mijn startkabels. Ik zou er niet graag mijn boordcomputer mee ontregelen of om zeep helpen. Of loopt dit niet zo’n vaart?

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7306

- SM 2.7 carb
Gepost: 07 november 2007 12:23 AM
  [ # 1 ]

Re: Startkabels

PlusMinus schreef:

In mijn Berlingo zit een boordcomputer (misschien in allemaal?) Mijn vraag is of ik zonder problemen iemand kan depanneren door middel van mijn startkabels. Ik zou er niet graag mijn boordcomputer mee ontregelen of om zeep helpen. Of loopt dit niet zo’n vaart?

ffff googelen maar het leid allemaal tot het zelfde:
een goeie kwaliteit met een dikke kern geeft het minst risico’s maar helemaal uitsluiten kan je het (nog) niet

link

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

PlusMinus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 82

- Berlingo I 1.6 HDi 75 Image
- Berlingo II 1.6 e-HDi 92 Millenium
- Berlingo III 1.2 PureTech 110 MAN6 S&S Feel
Gepost: 07 november 2007 01:07 AM
  [ # 2 ]

Re: Startkabels

citroen23 schreef:
PlusMinus schreef:

ffff googelen maar het leid allemaal tot het zelfde:
een goeie kwaliteit met een dikke kern geeft het minst risico’s maar helemaal uitsluiten kan je het (nog) niet

link

Bedankt voor de tips!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook