Mechuccio schreef:Hoezo
Wil je ruilen dan?
jhaa hoor..
er zijn een paar dingen die er af moeten die ik graag op mijn auto zou willen hebben..
versterker kabels en sub kabels liggen al naar achter want dat zat er nog in..
dus plug en play
Wat voor pech had je gekregen dan? En waarom bel je niet gewoon de wegenwacht? Dan kom je altijd in ieder geval nog thuis.
Tja, de weg (en berm) zijn domweg eigendom van (de) (Rijkswater)staat, en daar mag je nou eenmaal niets achterlaten…
Dus je gaat er denk ik niet onderuit komen om te betalen voor het afslepen. Bovendien zul je voor elke dag stalling ook een vergoeding moeten betalen, vermoed ik?
Daarbovenop hoop ik wel voor je dat de auto verzekerd was en nog APK-gekeurd was? Anders heb je helemaal de poppen aan het dansen!
Waarom inderdaad de ANWB niet gebeld? Of zo’n plan om een gare bak op te halen zonder dat je lid bent? Je bent tenslotte een Zeeuw, toch?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
en hij met zijn 1.6 golf uit ‘82 ofzo mij slepen..
best link, een HP-er slepen….........
Jeroen
Mens kan zich vergissen… Maar zou in ieder geval niet slim zijn om te besparen op ANWB als je een auto met mankementen gaat ophalen?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Sowieso lijkt mij een Wegenwacht lidmaatschap wel handig als je BX (of andere oudere (Citroën’s)) rijdt.
Toch???
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
toniclight schreef:en hij met zijn 1.6 golf uit ‘82 ofzo mij slepen..
best link, een HP-er slepen….........
Jeroen
neuj gewoon in ze 3 huffen en slepen maar komt mooi omhoog en je kachel word nog warm ook
oudelut schreef:
Waarom inderdaad de ANWB niet gebeld? Of zo’n plan om een gare bak op te halen zonder dat je lid bent? Je bent tenslotte een Zeeuw, toch?
hahaa nee ik kom uit groningen..
en ben niet lid van de wegenwacht omdat ik dat niet betalen kan denk ik…
- AX GT injection ph1
jeugd pakket, 35 euro per jaar
anwb nie nodig? geld trug kijk maar op hun website
als je het niet kan betalen? wrom rij je dan bx? bxen zijn nu 1maal geldslurpers :p en anwd kan je zoveel besparen… ze brengen je thuis etc
je kan dan ook nog bij sommige tankstations tanken met korting
FmXXX-STanie schreef:en ben niet lid van de wegenwacht omdat ik dat niet betalen kan denk ik…
Dan moet je je auto’s maar verkopen om de boete’s/onkosten van je avontuur te betalen, denk ik? Zal toch zeker wel richting de € 500 gaan?!
nou voor de verkoop gaat hij voor 750 weg maar dan heeft hij nieuwe apk alle 4 de ramen weer electrisch ze gaan nu erg stroef dus ga dat even maken..
en euhm de spoiler even overspuiten..
want die is ok lelijk van boven…
en hij is ook teruil voor en compleete 16v set..
dan is hij ook met nieuwe apk en dat de ramen het weer doen enzo
Nieuwe APK is duurder dan ANWB-lidmaatschap, dus doelde er eigenlijk op dat je dan waarschijnlijk je eerste BX moest verkopen voor de boete’s die je met je actie hebt opgelopen, als je dat lidmaatschap al niet kunt betalen?!
oudelut schreef:Nieuwe APK is duurder dan ANWB-lidmaatschap, dus doelde er eigenlijk op dat je dan waarschijnlijk je eerste BX moest verkopen voor de boete’s die je met je actie hebt opgelopen, als je dat lidmaatschap al niet kunt betalen?!
oohhhhw NEE mijn witte GTi gaat nooit weg…
daar heb ik plannen mee..
maar lidmaandschap voor mij was toen we gekeken hadden meer dan 150 euro ofzo..
dat zijden mijn ouders..
maar er zou dan wel erg veel onzin bij zitten zoals voor in buitenland en met leenauto’s ofzo
heb ik niet zoon verstand van
- AX GT injection ph1
he koos.. zoals ik al zei kijk op die anwb site kost je 30 euro per JAAR!
hier kijk: KLIK HIER!!!
tenminste ik neem aan da je nie een oud vent bent ofzo