maar lidmaandschap voor mij was toen we gekeken hadden meer dan 150 euro ofzo..
dat zijden mijn ouders..
Je kunt ook beter een lidjaarschap nemen denk ik. 150 euro kost ‘t als je langs de weg lid moet worden, bij normaal lid worden valt ‘t allemaal wel mee. En je hoeft er geen buitenlanddekking bij te nemen, maar dat is wel erg handig.
Enne… als je die paar tientjes per jaar niet kunt opbrengen, kun je je gaan afvragen of je wel een auto moet willen hebben, laat staan een potentiële geldslurper als een BX.
Harm schreef:maar lidmaandschap voor mij was toen we gekeken hadden meer dan 150 euro ofzo..
dat zijden mijn ouders..Je kunt ook beter een lidjaarschap nemen denk ik. 150 euro kost ‘t als je langs de weg lid moet worden, bij normaal lid worden valt ‘t allemaal wel mee. En je hoeft er geen buitenlanddekking bij te nemen, maar dat is wel erg handig.
Enne… als je die paar tientjes per jaar niet kunt opbrengen, kun je je gaan afvragen of je wel een auto moet willen hebben, laat staan een potentiële geldslurper als een BX.
tuurlijk kan ik dat wel opbrengen..
maar nu gewoon even niet..
want mijn loon komt pas altijd halvewege de maand en de rest is al op..
maar goed
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
toniclight schreef:en hij met zijn 1.6 golf uit ‘82 ofzo mij slepen..
best link, een HP-er slepen….........
Jeroen
valt mee bougies eruit draaien in de versnelling gooien en slepen maar
Zo een keer een chic opgehaalt van elburg naar borculo
Was de oplossing geweest voor de laaste 25 km
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
hahaa nouja ik haal hem binnenkort thuis..
want hij is er nog niet =(
wie weet wat het kost om in de buurt van hoogeveen/emmen een sleep auto te huren voor een halve dag ??
- BX Sport MK2
- AX GT chic
FmXXX-STanie schreef:hahaa nouja ik haal hem binnenkort thuis..
wie weet wat het kost om in de buurt van hoogeveen/emmen een sleep auto te huren voor een halve dag ??
een sleep auto??? en je GTI dan? die sleept hem prima hoor
mischien dit een idee?
http://www.duckserviceleek.nl/pages/citroen-transport.php
McDean schreef:FmXXX-STanie schreef:hahaa nouja ik haal hem binnenkort thuis..
wie weet wat het kost om in de buurt van hoogeveen/emmen een sleep auto te huren voor een halve dag ??een sleep auto??? en je GTI dan? die sleept hem prima hoor
mischien dit een idee?
http://www.duckserviceleek.nl/pages/citroen-transport.php
Ik denk dat dat nogal fors is
ja ik had al een beetje rond gevraagt het minstdure kwam toch uit op zoon 300 euro
en dat vind ik nogal wat..
dan regel ik wel iets met een vriend…
maarja
FmXXX-STanie schreef:
en hij is ook teruil voor en compleete 16v set..
dan is hij ook met nieuwe apk en dat de ramen het weer doen enzo
Wat bedoel je precies met je complete 16v set? Ik heb nog wel wat liggen hiero.
Swiets schreef:FmXXX-STanie schreef:
en hij is ook teruil voor en compleete 16v set..
dan is hij ook met nieuwe apk en dat de ramen het weer doen enzoWat bedoel je precies met je complete 16v set? Ik heb nog wel wat liggen hiero.
bumpers, skirts, interieur.. zonder dash..
en als het kan die 16v roosters maar dat hoeft niet persee…
maar als je hem wil moet je snel zijn…
want er is al iemand erg geintreseerd
toch ???
Wat ik hier nog heb is skirts, spatbord verbreders, spoiler, luchtroosterverbredingen achter, voorstoelen, achterbank, deurkaarten en een voorbumper maar die is niet origineel van de 16v (maar wel gaaf).
Allemaal niet in nieuwstaat en het is beschadigd bij het verwijderen dus je zult wel met de plamuur aan de slag moeten maar heb al een beginnetje gemaakt met opschuren.
Ben niet zo geinterreseerd in je gti maar als je hem verpatst en mij dat bedrag dat je noemt doet kunnen we wel ergens over praten. Ik kom ook nog geregeld in groningen, daar wonen mijn ouders dus kan het zelfs wel ff brengen denk ik.
Swiets schreef:skirts, spatbord verbreders, spoiler, luchtroosterverbredingen achter, voorstoelen, achterbank, deurkaarten en een voorbumper maar die is niet origineel van de 16v (maar wel gaaf).
750 euro voor dat? Als je de rest van de auto er bij doet ja
No offence, het is veel geld waard maar niet zoveel. Of heb je het met goud laten coaten ofzo
Ja duh dat had ik ook wel door. Maar het voorstel om die gti tegen een 16v set te ruilen komt niet van mijn kant.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Swiets schreef:een voorbumper maar die is niet origineel van de 16v (maar wel gaaf).
zoiets?
D’as een INDY II bumpertje van Musketier.
Leuk!!!
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Jdt schreef:Swiets schreef:skirts, spatbord verbreders, spoiler, luchtroosterverbredingen achter, voorstoelen, achterbank, deurkaarten en een voorbumper maar die is niet origineel van de 16v (maar wel gaaf).
750 euro voor dat? Als je de rest van de auto er bij doet ja
No offence, het is veel geld waard maar niet zoveel. Of heb je het met goud laten coaten ofzo
hahaa kijk..
ik WIL gewoon een 16v set op mijn auto..
met interieur enzo..
dus dan gaat die andere maar weg..
de kleur vind ik toch lelijk !
echt maarja als iemand anders er erg blij mee is dan wil ik hem daar best een plezier mee doen als hij mij ook tegemoedkomen kan met 16v shit enzo..