Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Dat werkt inderdaad wat makkelijker als je alle rotzooi straks vanuit de Berlingo weer in Criezel moet schuiven.
naast:
CX prestige restaureren en verder ‘aankleden’
GSA X3
CX GTI 2500 serie 1 automaat (laatst in gereden, fantastisch!)
SM
ID eerste neus groen vocht
DS
CX Familiale serie 1
XM Multimedia
C6 (misschien 3 want ik zou de kleur moeilijk kunnen kiezen, Rouge Profon Parelmoer, Sable de Kangrune Parelmoer of Gris Fulminator Metallic )
2cv
ami8
c4
Maserati Quattroporte Executive GT
en deze alfa
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
en ja
of toch maar niet…
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Remco H. schreef:en ja
of toch maar niet…
deze gaat harder:
In dienst in gereden…. Toch wel stoere ervaring….
Okay ook idd. Samen naar de dealer? Dealtje maken 2 halen 1 betalen? Want juist als je veeeeeeeel geld hebt moetje zuinig zijn. Toch?
x schreef:ernst23 schreef:In ieder geval een C6.
Maar als ik er maar 1 mag kiezen, dan wordt het toch de Aston Martin DB9:
x:P
als ik veel geld zou winnen dan zou ik mijn bx GTi vette skirts geven en een 16v interieur..
en natuurlijk een speciale 16v kopen.. met abs en airco en open dankje enzo XD
maarja ik win de loterij niet dan
Heb je veel geld, ga je bx rijden… 1 april duurt nog even hoor
Mijn verlanglijstje: S600 Lang, Porsche 911, Aston Martin Db9, Bentley Continental GT en een Range Rover.
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ijs schreef:Mijn verlanglijstje: S600 Lang, Porsche 911, Aston Martin Db9, Bentley Continental GT en een Range Rover.
Ga je dan ook aan de spraytan en word je rapper?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Het zou puur op toeval berust zijn als zij zo’n goede smaak zouden hebben
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
FmXXX-STanie schreef:als ik veel geld zou winnen dan zou ik mijn bx GTi vette skirts geven en een 16v interieur..
en natuurlijk een speciale 16v kopen.. met abs en airco en open dankje enzo XD
maarja ik win de loterij niet dan
En als je dat dan allemaal hebt gekocht ben je nog steeds rijk!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
toniclight schreef:AX Nigel ....................
Grapje hoor!
Jeroen
Dankje…. maar daar hoef je niet rijk voor te zijn hoor!
Kost je de helft van de jaarlijkse afschrijving op een C5.
Als ik rijk was:
behield ik Witje en maakte d’r helemaal zoals ze was toen we d’r kochten qua kleur, maar dan “gebruiksspoor”-vrij.
behield ik Nigel en zou alle “puntjes” bijwerken, er een spaghetti spruitstuk opschroeven en sneller de verdere “Making Plans for Nigel” lijst afwerken.
behield ik Sophié en zou ze echt helemaal als nieuw worden én ging er een Kent-Cams nokkenas kit in die zij voor de Peug 405 MI16 leveren.
behield ik Elsje, CX 25 GTi automatic, en zou d’r laten spuiten en helemaal perfect maken.
kocht ik een C6 in de allerchiqueste uitvoering
kocht ik een XM V6-24 automaat uit 2000 met lederen bekleding
kocht ik een Xantia Activa V6-24 met lederen bekleding
kocht ik een DS 23ie Pallas hydraulique die ik helemaal zou strippen om d’r daarna volgestouwd met vrijwel de hele productlijn van DynaMat weer op te bouwen om te zien of het dan qua geluidsniveau wél modern is…
kocht ik een Mehari om in de zomer over de dijk mee naar m’n stamkroeg te rijden
kocht ik een SM waar ik een ongelimiteerd budget achteraan zou gooien zodat Nard haar helemaal tip-top kan maken én gaat daar een KMS-injectie in.
o ja…. kocht ik een Porsche 928S met alle toeters en bellen omdat ik wil weten hoe dat is…
Das nu een échte zie.
Always Smile