Totaal aantal Berichten: 298
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Zat na pakweg 22 000 km toch al op het eerste krasje te wachten…
Sta ik stil te wachten in Amsterdam met de C4. Komt er uit het niets een scooter rijd de auto achter mij voorbij en rijdt in volle vaart bij mij op de achterkant!
Oke ik spring uit de auto. Die gozer krabbelt overeind. Hij zegt heb je het nummer van de politie. Ik zoeken in m’n telefoon naar het nummer. Hij gaat op z’n scooter zitten en start de motor. Ik denk….hij wil even weten of die het nog doet… Maar nee dus, hij scheurt er in volle vaart vandoor.
Ik ren er nog achteraan in donker en kan nog de helft van het plaatje lezen. Had ik net zo goed niet kunnen doen want die was een oud verzekeringsplaatje en geen kenteken.
Gelukkkig had ik een getuige en de politie is langs geweest dus de verzekering met waarborg zit wel snor. Al met al een bizar verhaal.
Dit berichtje hier even op het forum dat jullie er wellicht je voordeel mee kunnen doen.
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Bizar! Geluk dat er nog iemand kon getuigen, sterkte met de afhandeling!
Totaal aantal Berichten: 1
- C3 Picasso 2.0 automaat
Eerste krasje
Tja, het enig dat je kunt doen is steeds maar weer herhalen: het is blik het is blik. Maar ja, zonde blijft het. en die ander…...
is wanorde ook orde?
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Waarschijnlijk had die ander (scooter bestuurder) niet veel last anders had hij zich niet zo snel uit de voeten gemaakt.
Overigens niets dan hulde voor het snelle optreden van de politie.
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Re: Eerste krasje
BXJeeBee schreef:Tja, het enig dat je kunt doen is steeds maar weer herhalen: het is blik het is blik. Maar ja, zonde blijft het. en die ander…...
Blik is het niet, anders was het nu al aan het roesten. Blik gaat roesten bij de kleinste krasjes.
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Ouwe brokkenpiloot….
Gr Martijn
Totaal aantal Berichten: 245
- Xsara 1.6i coupe chrono
Lulig man, maja je kan er weinig aan doen.
Wel een naaistreek dat die gozer je flikt zeg.
Je kan ook niemand meer vertrouwen (niet eens een beetje).
naja succes ermee,
Gr mark
Zoooo!!!, d’as echt een kl*testreek.
Zeker omdat tie je vraagt om het nummer van de politie.
Is natuurlijk zonde van de auto, maar het is toch zeker wel allemaal verzekeringswerk, of moet je zelf nog wat gaan betalen voor het schadeherstel?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Ja mag niet klagen hoor. Door de getuige, m’n collega die achter mij stil stond te wachten is het een kwestie van van het waarborgfonds.
Verder heeft de C4 de klap goed opgevangen. Bumper op verschilde plaatsen wat diepe krassen, achteruitrijd lamp glas gebroken, zwarte “spoilertje” onderaan de bumper kaput en het achterlicht ra is van achter naar voor doorgescheurd.
Mijn advies, blijf altijd voor de brommer staan of dwing zo’n gast direct af te stappen…
Nou, inderdaad ja .
Ze zijn dus blijkbaar niet te vertrouwen.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90