EW schreef:(ze schijnen vaak de petjes, velgjes, dikke banden etc. eruit te pikken)
Ach dat zou goed kunnen hoor.
Vandaag gelukkig niet door een nederlandse motor agent of duitsers in een dikke bmw van de snelweg gehaald.
Ik merk vanzelf of ze er morgen weer zin in hebben om me er af te plukken!!!!
XBXG schreef:
Vertel!
(of heb je een sticker “I hate Police” op je achterklep zitten? )
Ik ben wel een keer aangehouden toen ik keihard “Cop Killer” van Body Count op had staan.
Toen toch maar even afgezet….
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
? Hmmm, wees maar blij dat die Duitse politie lang nog niet zo moeilijk is als de Nederlandse…Wat dat betreft stromen ze over van tolerantie.
I can tell, rijd al vanaf mijn luier periode ( te ) vaak en ( te ) veel door Duitsland. D
Of misschien heb ik gewoon al die jaren geluk gehad wink
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
Tip: plak geen stickers op je Cit (of andere auto) met daarop de text ‘ik haat de politie’ of iets in die strekking. Dat valt n.l. onder het beledigen van een ambtenaar in functie.
Ik hoop dat het heel erg overbodig is wat ik nu zeg ...
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Tip: plak geen stickers op je Cit (of andere auto) met daarop de text ‘ik haat de politie’ of iets in die strekking. Dat valt n.l. onder het beledigen van een ambtenaar in functie.
Ik hoop dat het heel erg overbodig is wat ik nu zeg ...
Tja, sommige dingen kan je niet vaak genoeg zeggen
Ik heb altijd een petje op, rijd altijd hard, heb lichtmetaal (standaard weliswaar ), etc. etc. maar wordt zeer zelden staande gehouden. 1 keer door een camera auto en was toen ook gelijk voor €368,- de lul. ‘t Scheelt ook dat ik zo goed als iedere agent in mijn woonplaats ken en ze bijna allemaal mij ook wel kennen (positief : )