McDean schreef:svensation schreef:
Geld ‘t voor elke bx of alleen tzd turbo’s en speciaaltjes?
Elke
Welkom
Komt voor de bakker
en bedankt
Svensation
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Vandaag een heuze Blue Olympe BX gespot, volgens mij was het in Nieuw-Leusen. Kenteken was XR-67-** Ik dacht dat er DV aan het eind stond, maar dat klopt niet. Als ik het typeplaatje goed zag is het een 19 TRD. Mooi hoor zo in het wild
Totaal aantal Berichten: 27901
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Altijd leuk
Reageerde de bestuurder ook net zo blij?
Ongeveer een uurtje geleden een Chic gespot in het havengebied van Schiedam.
Met zwarte meerspaaks velgen en een beetje verkleurd type 3 reflecterend achterpaneel
Kenteken begon volgens mij met DB of zoiets.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Afgelopen woensdag werd ik rond 18.00 uur op de A9 tussen Badhoevedorp en Haarlem ingehaald door een zilvergrijze BX Deauville met gele koplampen. De bestuurder zwaaide even naar me en ik ben toen achter ‘m aan gereden. We gingen samen dezelfde afslag af richting de A200 naar Haarlem. Daar stond een ellenlange file om de stad in te komen, maar we moesten blijkbaar dezelfde richting op. Leuk om in de file steeds gele BX-koplampen in mijn spiegels te zien.
Toen hij rechtsaf sloeg, toeterden we tegelijkertijd, vergezeld door een vriendelijke zwaai. Heerlijk toch om dit zwaai- en toetergedrag bij andere BX-rijders te vernemen. Dat is toch wel het teken dat de BX een bijzondere auto begint te worden voor liefhebbers.
svensation schreef:Hey mijn bx MKII met gouden velgen gespot!!!
Op 22 april 2004 heb ik jouw BX 16Valve gespot in Loosdrecht, toen nog met de originele velgen. Op de eerste foto is rechts nog een stukje van mijn toenmalige BX 19 GT te zien:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Afgelopen woensdag werd ik rond 18.00 uur op de A9 tussen Badhoevedorp en Haarlem ingehaald door een zilvergrijze BX Deauville met gele koplampen. De bestuurder zwaaide even naar me en ik ben toen achter ‘m aan gereden. We gingen samen dezelfde afslag af richting de A200 naar Haarlem. Daar stond een ellenlange file om de stad in te komen, maar we moesten blijkbaar dezelfde richting op. Leuk om in de file steeds gele BX-koplampen in mijn spiegels te zien.
Toen hij rechtsaf sloeg, toeterden we tegelijkertijd, vergezeld door een vriendelijke zwaai. Heerlijk toch om dit zwaai- en toetergedrag bij andere BX-rijders te vernemen. Dat is toch wel het teken dat de BX een bijzondere auto begint te worden voor liefhebbers.
hahaha dat was ik dus:-)... was iid erg leuk om zo te rijden…till next time:-P
]Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Op 22 april 2004 heb ik jouw BX 16Valve gespot in Loosdrecht, toen nog met de originele velgen. Op de eerste foto is rechts nog een stukje van mijn toenmalige BX 19 GT te zien:
Das lachen
Ik jeb ‘m van iemand gekocht die is zijn vader was overleden en die had er 2 16MK2’s staan, waarvan ik dus die zwarte heb en ook nog een zweedse 8 klepper gti ergens in Ridderkerk.
Als ik het goed heb staan ze nog steeds te koop.
Maar dat weet ik niet cker.
Thanx voor de foto’s
svensation Geplaatst: 17 Nov 2007 11:39 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
Op 22 april 2004 heb ik jouw BX 16Valve gespot in Loosdrecht, toen nog met de originele velgen. Op de eerste foto is rechts nog een stukje van mijn toenmalige BX 19 GT te zien:Das lachen
Ik jeb ‘m van iemand gekocht die is zijn vader was overleden en die had er 2 16MK2’s staan, waarvan ik dus die zwarte heb en ook nog een zweedse 8 klepper gti ergens in Ridderkerk
een maat van me is bij deze 16v ook geweest maar vond dat er nog veel aangedaan moest worden. bevalt
ie goed bij jou?
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Bassiechevron schreef:XBXG schreef:Afgelopen woensdag werd ik rond 18.00 uur op de A9 tussen Badhoevedorp en Haarlem ingehaald door een zilvergrijze BX Deauville met gele koplampen. De bestuurder zwaaide even naar me en ik ben toen achter ‘m aan gereden. We gingen samen dezelfde afslag af richting de A200 naar Haarlem. Daar stond een ellenlange file om de stad in te komen, maar we moesten blijkbaar dezelfde richting op. Leuk om in de file steeds gele BX-koplampen in mijn spiegels te zien.
hahaha dat was ik dus:-)... was iid erg leuk om zo te rijden…till next time:-P
Haha, het kon ook niet anders dan dat het een forummer was. Ik zat me al suf te peinzen of ik iemand kende met een grijze Deauville met FB-kenteken, maar jij was het dus.
Ami 8 Club (1970)
Vanmiddag heb ik 2 BX’en gespot in Haarlem.
De eerste is een BX 14 TE Palais op LPG, althans dat zou je denken als je de LPG-vulnippel rechts in de bumper ziet. Volgens de RDW rijdt deze BX echter gewoon op benzine…
Even verderop stond bij een winkelcentrum de BX 19 TZD van ex-forumlid Bram:
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
gister avond bij haaksbergen een witte.. (vermoed cannes/deauville)
GH-JJ-.. foto volgt (is niet erg best )
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Bevalt prima hoor heb alleen de voorraadbol 2 remleidingen en een oliepijlstok vervangen en er moet nog een andere uitlaat op maar dat was ik toch al van plan.
Mijn neef is plaatwerker en spuiter dus die mag ‘m van de zomer lekker weer helemaal strak maken.(alleen weet ie dat zelf nog niet hahaha)
Heb er voor de rest alleen heel veel tijd en geld in gestoken aan audio, maar das mijn eigen schuld maar ik kan nou eenmaal niet zonder een ECHT DIKKE SOUND in mijn auto.
Dus ligt er nu iets van 2000 watt rms aan kicker audio in.
Voor de rest een lekker bakkie.
stan schreef:svensation Geplaatst: 17 Nov 2007 11:39 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
Op 22 april 2004 heb ik jouw BX 16Valve gespot in Loosdrecht, toen nog met de originele velgen. Op de eerste foto is rechts nog een stukje van mijn toenmalige BX 19 GT te zien:Das lachen
Ik jeb ‘m van iemand gekocht die is zijn vader was overleden en die had er 2 16MK2’s staan, waarvan ik dus die zwarte heb en ook nog een zweedse 8 klepper gti ergens in Ridderkerkeen maat van me is bij deze 16v ook geweest maar vond dat er nog veel aangedaan moest worden. bevalt
ie goed bij jou?
Ik vond zonet in een foto album een foto van onze allereerste BX, een 16RE. Dit was eigelijk het begin van mijn BX liefhebberij
Jammer dat deze bx verschrikkelijk roestte, en dat bijna alle leidingen doorgerot waren..
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 27901
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nog best leuke wielen
Orgineel of niet?
Met spoiler nog wel