10 van de 18
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

Poekoeks 16 TGI Progress | verkocht (10-05)
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 28 oktober 2007 12:39 PM
  [ # 136 ]

goed bezig Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 28 oktober 2007 03:42 PM
  [ # 137 ]
mathijs schreef:

Zo zeg, da’s een mooi lijstje die jullie hebben af gewerkt Smile Zo leer je de auto ook weer een stuk beter kennen. Ik dacht laatst te zien dat je voorkant sneller omlaag zakt dan de achterkant. De voorkant lag al op de grond terwijl de achterkant nog op rijdhoogte stond. Zou dat ook aan de hoogteregelaar liggen denk je?

Dat durf ik zo niet te zeggen, maar de auto heeft inderdaad wel eens de neiging om voor sneller te zakken dan achter. Wat jij hebt gezien kan ook komen doordat ik de auto nog wel eens in de laagste stand zet bij het parkeren. Doordat de hoogteregelaar voor al wat langer gaar lijkt te zijn zet ik ‘m dan standaard al terug in de rijstand anders komt ie de volgende keer helemaal niet omhoog aan de voorkant. Hierdoor komt echter wel de achterkant nog een stukje omhoog na het uitzetten.

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 16V MK2
Gepost: 05 november 2007 12:13 AM
  [ # 138 ]

En die kilometerteller is sinds gisteren ook weer werkend Smile Viel me nog best mee qua werk.

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1120

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 10 november 2007 01:03 AM
  [ # 139 ]

Ik heb de BX nu ook van binnen mogen bekijken. Wat een mooie auto zeg! Ziet er erg goed uit, zowel van binnen als van buiten. En nu ik in die stoel heb gezeten moet ik zeggen dat een BX ook wel weer kriebelt hoor. Vooral met zo’n interieur, GTI toch?

My other car is a broomstick.

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten

- BX 16V MK2
Gepost: 10 november 2007 04:01 AM
  [ # 140 ]

Thanks Mathijs, je GSA is een klasse apart hoor! Dit is inderdaad het GTI interieur, erg prettige stoeltjes. Grijp dan toch maar je kans zou ik zeggen, met die mooie zilveren GTI met Airco die te koop staat Smile

Keerde je trouwens bij de stoplichten meteen weer om?

Toen ik trouwens naar binnen liep lag er een leuk pakketje op de deurmat met daarin een afstandsbedieningssetje voor de CV Smile Die is er dus meteen ingegaan en het werkt prima. Het enige is dat het linkervoorportier nog niet meedoet, dit komt waarschijnlijk door de manier hoe de kabels eerder zijn gelegd.

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 10 november 2007 12:07 PM
  [ # 141 ]

Eerst maar even sparen. Net een nieuw bed gekocht Smile Er komt vast wel weer een andere mooie BX. Hoeft niet eens een GTI te zijn.
Nee ik ben niet om gedraait. Ik ben gewoon naar Enschede gereden.

Goed dat ie er al in zit! Is dat zo handig te installeren dan? Nu nog even kijken naar dat portier. Is wel zo fijn dat je zelf ook mag instappen Laughing

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten

- BX 16V MK2
Gepost: 10 november 2007 01:44 PM
  [ # 142 ]

Toen je net weg was gereden stond er bij het eerste kruispunt vanaf mij een auto met gele oogjes naar me te kijken, wat een toeval weer Smile

Je kunt bij de CV gewoon het oude kastje er uit klikken en de nieuwe er goed om in klikken (andersom klapt een zekering heb ik gemerkt) Dat met die kabels komt wel, de CV met sleutel werkt ook nog.

Weet iemand trouwens of het ook mogelijk is om de knipperlichten mee te laten werken?

Profiel  

Jdt
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 819

Gepost: 10 november 2007 02:39 PM
  [ # 143 ]
Poekoek schreef:

Toen je net weg was gereden stond er bij het eerste kruispunt vanaf mij een auto met gele oogjes naar me te kijken, wat een toeval weer Smile

Je kunt bij de CV gewoon het oude kastje er uit klikken en de nieuwe er goed om in klikken (andersom klapt een zekering heb ik gemerkt) Dat met die kabels komt wel, de CV met sleutel werkt ook nog.

Weet iemand trouwens of het ook mogelijk is om de knipperlichten mee te laten werken?

Nee, maar ik denk dat je dat wel kan verwezelijken met een zogenaamde knippermodule die je bij andere cv-setjes apart kan kopen. Of een uitschakelvertraging ertussen knopen welke de knipperlampen even een tel vasthoudt.  Bij beide moet je wel weten wat je doet en die klik je er niet zo “ff” tussen Wink

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 10 november 2007 02:51 PM
  [ # 144 ]

Onze Xantia heeft een aftermarket AB radiografisch. Eerst had ie met IR en daarmee knipperden de knipperlichten niet. Nu wel. Steen heeft het ingebouwd dus ik weet niet wat er tussen is gekomen waardoor ze gaan knipperen.

Profiel  

Jdt
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 819

Gepost: 10 november 2007 07:23 PM
  [ # 145 ]
mathijs schreef:

Onze Xantia heeft een aftermarket AB radiografisch. Eerst had ie met IR en daarmee knipperden de knipperlichten niet. Nu wel. Steen heeft het ingebouwd dus ik weet niet wat er tussen is gekomen waardoor ze gaan knipperen.

Daar zit de funtie veelal al in, moet je het alleen wel aansluiten. Die evasion (of hoe je het ook schrijft)-module heeft dat niet.

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 974

Gepost: 10 november 2007 10:15 PM
  [ # 146 ]
Poekoek schreef:

Ik weet niet veel maar dat weet ik dan wel.
Bij mijn vorige BX heb ik dat bij in laten bouwen. Erg geinig systeem en werkte bovendien erg goed. Je kon dan bijvoorbeeld ook door de knipperlichten zien of de auto al op slot zat.
Ik laat het bij mijn 16v ook weer doen. Na het vervangen van die…...... aandrijfas. Confused

BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1986

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 10 november 2007 10:21 PM
  [ # 147 ]

goed bezig met je bx!

en erg handig ja een afst.bediening er op

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten

- BX 16V MK2
Gepost: 10 november 2007 11:04 PM
  [ # 148 ]
BX19TZI schreef:
Poekoek schreef:

Ik weet niet veel maar dat weet ik dan wel.
Bij mijn vorige BX heb ik dat bij in laten bouwen. Erg geinig systeem en werkte bovendien erg goed. Je kon dan bijvoorbeeld ook door de knipperlichten zien of de auto al op slot zat.
Ik laat het bij mijn 16v ook weer doen. Na het vervangen van die…...... aandrijfas. Confused

Ik doe het bij gebrek aan Poolse garages in de omgeving graag zelf of met hulp van anderen Wink

goed bezig met je bx!

en erg handig ja een afst.bediening er op

Thanks Smile De auto is nu wel redelijk af wat mij betreft. Vrijdag kijken of ie goed door de APK komt en dan maar een jaartje rijden.

AB is inderdaad erg handig en het is ook wel leuk om mensen te zien kijken wanneer je op die manier een BX opent Cool

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 974

Gepost: 10 november 2007 11:15 PM
  [ # 149 ]

Whaha nee joh dat wordt door een bedrijf in zwolle gedaan. Dat laat ik echt niet door het poolse front doen. Very Happy

BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten

- BX 16V MK2
Gepost: 16 november 2007 02:17 PM
  [ # 150 ]

Zonet de auto weggebracht voor de APK en even later al te horen gekregen dat de auto vanmiddag afgemeldt wordt en ik enkel € 35,- hoef af te tikken, heerlijk Cool

Profiel  

10 van de 18
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook