Probleem met afstandsbediening CV
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 10 november 2007 01:49 PM

Sinds gisteren heb ik een mooi origineel afstandsbediening setje voor de CV (waar die Xantia’s al niet goed voor zijn). Nu werkt het setje opzich prima, alleen is het enige probleem dat de afstandsbediening het linkervoorportier niet meeneemt.

Waarschijnlijk komt dit omdat eerder de CV zonder afstandsbediening alleen werkte als je het linkervoorportier ontgrendelde/vergrendelde, de bekabeling zal hier dus wel wat anders zijn. Heeft iemand enig idee hoe dit portier ook mee gaat doen op de afstandsbediening, op zich wel net zo prettig Wink

Daarnaast zou ik ook graag de knipperlichten koppelen, zodat deze een keer knipperen als je de auto ver/ontgrendelt.

Profiel  

B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1505

Gepost: 10 november 2007 03:05 PM
  [ # 1 ]

Ik ben er ook mee bezig voor de ax. Voor de knipperlicht-aansturing: Link

Het is bij bx-berlines gewoon dat je met de sleutel alleen vanaf het bestuurdersportier de deuren allemaal open kunt doen. Dus de bekabeling zal hier inderdaad anders zijn. Ik weet er eerlijk gezegd iets te weinig van. Al deed bij mijn ax als gevolg van een draadbreuk een deur aanvankelijk ook niet mee.

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 10 november 2007 11:52 PM
  [ # 2 ]

Het heeft weinig zin om die vraag hier te stellen, omdat de bekabeling zelf erin gebeund is door gijs & mij…. valt dus weinig zinnigs over te zeggen

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 10 november 2007 11:59 PM
  [ # 3 ]

En ik dacht dat Koos slecht af was bij z’n Poolse garage Razz

Profiel  

DaanDus
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 310

Gepost: 11 november 2007 09:48 PM
  [ # 4 ]

om centjes te besparen hebben ze ‘t linkerportier niet uitgevoerd met motortje; aangezien je daar bij CV met je sleutel bezig bent, en origineel geen afstandsbediening hebt.

Je moet dat motortje dus plaatjes, geen idee of de bedrading klaarligt. ‘k Heb nog zo’n motortje liggen. ‘k hoor ‘t wel!

Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen? confused

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 12 november 2007 12:15 AM
  [ # 5 ]

om centjes te besparen hebben ze ‘t linkerportier niet uitgevoerd met motortje; aangezien je daar bij CV met je sleutel bezig bent, en origineel geen afstandsbediening hebt.

Je moet dat motortje dus plaatjes, geen idee of de bedrading klaarligt. ‘k Heb nog zo’n motortje liggen. ‘k hoor ‘t wel!

Trust me… daar zit een motortje, dat heb ik er zelf ingeschroefd

Profiel  

B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1505

Gepost: 12 november 2007 12:29 AM
  [ # 6 ]
Harm schreef:

Trust me… daar zit een motortje, dat heb ik er zelf ingeschroefd

Tuurlijk! Anders zou de rest van de deuren niet dicht gaan. Maar misschien zijn niet alle draadjes aangesloten (moeten er 5 zijn) en anders even nieuwe trekken vanaf de module.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook