EvelienBX schreef:Aaa leuk! Lijkt me ook cool.. maar in november in een tentje? Dan heb ik wel een WD nodig… hahaha
Warme Daan LOL
maar goed…
Kunnen we niet toevallig in de boerderij overnachten?
Caroline81 schreef:EvelienBX schreef:Aaa leuk! Lijkt me ook cool.. maar in november in een tentje? Dan heb ik wel een WD nodig… hahaha
Warme Daan LOL
maar goed…
Kunnen we niet toevallig in de boerderij overnachten?
Bij de vorige edities kon je in de hooizolder overnachten. Ik weet niet of dat nu weer kan, want we gaan nu schijnbaar weer ergens anders overnachten. Met een paar extra dekens is het best warm te krijgen in de tent.
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk.
Op de website werkt het nog niet helemaal en alle kosten zijn ook nog niet bekend maar voorlopig is het gezet op 30 euro.
max aantal deelnemers voorlopig op 35! dus schrijf je snel in!
dat kan via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) onder vermelding van twente raid, maar daarin je naam en adres en deelnemende auto…
meer info volgt op http://www.bloemendal-toertochten.nl
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Even ter herinnering, nog anderhalve maand en dan is het zover! Dus schrijf je nu in, het wordt echt gaaf.
Kosten worden 30 euro pp..
maar daar zitten wel 1 of 2 overnachtingen bij en een warme maaltijd op zaterdags!
Groeten Flying Duckman
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Totaal aantal Berichten: 142
- HY HY78
- Berlingo 1.6 16v Multispace
Ik mis nog wel wat informatie op de site eigenlijk, het lijkt meer informatie voor mensen die al vaker hebben meegedaan. Zelf heb ik een vaag idee wat het inhoudt, maar heb verder niet echt een idee wat ik me er bij voor moet stellen.
En wat is een ‘stint’? Dat een tocht uit etappes bestaat snap ik, maar waar kan een etappe dan nog weer uit bestaan?
En kan je ook in je eentje meedoen eigenlijk? (want daar zal het vast wel op uit lopen bij mij)
En zijn er mogelijkheden om erg blubberige delen te omzeilen mocht het erg nat zijn? Want met een HY kun je nu eenmaal niet net zoveel als met een Eend
Weet uberhaupt nog niet of ik mee kan doen aangezien ik nog geen APK heb op dit moment.
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
sorry ben nogal een autosportfan, vandaar de termen.
Stint is niets meer dan een etappe.
Je moet je voorstellen dat we een route rijden van a naar b. En die route is in 3 delen opgedeeld, 3 stints of etappes zo je wilt.
Aan het eind van elke etappe staat iemand dan te controleren en die schrijf je kmstand op. Dat gebeurt bij iedereen, want fout rijden kan gebeuren. De gene die het minst fout heeft gereden die wint!
Mijn ervaring is dat je ook met een ‘normale’ auto er goed doorheen kunt, dus met een HY zou het moeten lukken.
Mocht het echt superslecht zijn en het lukt echt niet, dan zullen we even ter plaatse moeten kijken hoe we het oplossen. Tot nu toe heb ik het nog niet meegemaakt dat iemand er niet door kwam
Groeten Flying Duckman
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Zo vandaag weer eens de route bekeken en een aantal zeer goede aanpassingen gedaan!
Dit wordt DE beste raid allertijden! Het is echt fantastisch, een paar hele leuke wegen ontdekt! Niet alleen mooi langs en door schitterende natuurgebieden, maar ook stevig!
Er zou eerst nog een avondetappe plaats vinden, maar de rit is dusdanig stevig en lang dat dit komt te vervallen.
Vuurkorven zijn welkom! BBQ wordt verzorgd, goed overnachten op de boer, en eventueel voor mensen ook nog in een B&B ernaast!
Dus twijfel je omdat je niet in een tent oid wil overnachten, gewoon meedoen, want B&B is mogelijk!
Als we nog een beetje regen hebben de komende weken en dan 10 en 11 november net zulk lekker weer als dit, dan wordt het heel erg gaaf!
Twijfel je of je ZX/AX/C4, C1, of zelfs Saxo de route kan rijden, dat kan echt!
Er zitten een paar stukken bij die misschien wat lastig worden, maar het kan echt, en zonder risico (maar dat ligt aan jezelf natuurlijk)
Een verlaagde auto zou ik overgens niet meenemen, dat wordt wel lastig!
Binnenkort wat foto’s online van de route met mijn winterauto een V**** 340.
Groeten Flying Duckman
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Defenitieve informatie is nu beschikbaar over de Twente Raid
http://www.bloemendal-toertochten.nl/twenteraid.html
Dus meld je nog aan, het is echt de moeite waard!
Groeten Flying Duckman
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Totaal aantal Berichten: 105
- BX BX 19 TZI Break
- Xantia V6 Exclusive Automaat
- C5 C5 Tourer - 2.2 HDi 204 PK
- C5 Break 2.0-16V Ligne Prestige
Foto’s Twente Raid
Het was geweldig lekker door de bagger raggen.
Het was geweldig georganiseerd. Bedankt.
Groetnis fan Roel Tiemersma.
Akkrum. Friesland
http://www.bxclub.nl
http://www.citroenbx.nl
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
hier ook de foto’s van mijn kant!
http://www.mijnalbum.nl/Album=CP6ZM7RI
Roel je hebt nog wel wat gemist op zondag!
Chassis breuk van de besteleend en Spookeend die weer heel erg vast zat!
Groeten Flying Duckman
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)