Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
McDean schreef:Mulder schreef:Ik zal het Gespot en gepost-draadje met meer dan gemiddelde belangstelling in de gaten houden…
was al een tijdje geleden ops: je citroen forum stikker stond er in ieder geval goed op
Reden te meer om em eens te posten, want die sticker zit er inmiddels niet meer op…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Mulder schreef:McDean schreef:Mulder schreef:Ik zal het Gespot en gepost-draadje met meer dan gemiddelde belangstelling in de gaten houden…
was al een tijdje geleden ops: je citroen forum stikker stond er in ieder geval goed op
Reden te meer om em eens te posten, want die sticker zit er inmiddels niet meer op…
ik zal is kijken of ik hem nog kan vinden
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
marcelwijnands schreef:(Gehad, een aantal jaren geleden)
BX 1.6 automatic, helaas RIP
[url]http://img88.imageshack.us/img88/5659/bx16automatic1an9.jpg [/URL]
[url]http://img142.imageshack.us/img142/6057/bx16automatic2el9.jpg [/URL]En recent gehad een bixnix 1.4 (wel met met cv ingebouwd), verkocht in maart na aanschaf DS. En tja met 3 auto’s moest ik toen keuzes maken, had haar graag gehouden (mis haar wel een beetje ):
[url]http://img142.imageshack.us/img142/5366/bx14basis1el2.jpg [/URL]
[url]http://img141.imageshack.us/img141/25/bx14basis2zq4.jpg [/URL]
[url]http://img141.imageshack.us/img141/8818/bx14basis3jd4.jpg [/URL]
Thnx voor het posten,,, je fotos zijn alleen wel heel klein, of ligt dat aan mijn pc?
De foto’s zijn idd klein. Ik had ze van msn gedownload. Ik zal vanavon thuis op mijn PC de originele foto’s uploaden. Die zijn wellicht wat groter van afmeting.
Het ruimteschip op de weg
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
marcelwijnands schreef:woutersmits schreef:aha, dat was een mooi mobiel! gti stoelen zaten er in toch met bruin interieur?
Wss zat toen nog het originele interieur erin, bruin stof in prima staat. Het gti interieur heb ik er naderhand ingezet omdat dit toch beter zat en qua kleur niet misstond in de auto (ik weet het, niet origineel ops: )
je had de gti-ers er al wel in.
heb je de bruine stoelen nog of zijn die meeverkocht?
woutersmits schreef:marcelwijnands schreef:woutersmits schreef:aha, dat was een mooi mobiel! gti stoelen zaten er in toch met bruin interieur?
Wss zat toen nog het originele interieur erin, bruin stof in prima staat. Het gti interieur heb ik er naderhand ingezet omdat dit toch beter zat en qua kleur niet misstond in de auto (ik weet het, niet origineel ops: )
je had de gti-ers er al wel in.
heb je de bruine stoelen nog of zijn die meeverkocht?
Wouter, helaas het bruin interieur is destijds meeverkocht.
Het ruimteschip op de weg
- CX 2200
- CX 2200
is nie erg hoor, ik was gewoon benieuwd.
Hee Art!!
Dat ziet er netjes uit man!
Interieur komt me bekend voor,, afgezien vd stoelen dan
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik heb foto`s van een Witte (kleur als van timeless) te koop staande 14E uit 86… staat een jaartje stil… beetje werk aan maar HARD!!!!!!!
prijs 100 pleuro
waar zijn de foto`s? op me mobiel ops:
Ik heb het nog niet bij me vriendin voor elkaar dat ik hem mag kopen en redden
@ McDean:
Bedoel je het eenogige groenuitgeslagen monster? Volgens jou zit er onder het niet al te aantrekkelijke uiterlijk een behoorlijk goede basis?
Enig idee wat dat beetje werk inhoudt? Zou wel leuk zijn om een witte 1 weer op de weg te zetten.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
karimov schreef:@ McDean:
Bedoel je het eenogige groenuitgeslagen monster? Volgens jou zit er onder het niet al te aantrekkelijke uiterlijk een behoorlijk goede basis?
Enig idee wat dat beetje werk inhoudt? Zou wel leuk zijn om een witte 1 weer op de weg te zetten.
Ja, ok hij moet een keer gewassen worden! Maar volgens mij een uitstekende basis
Buitenkant mooi! roestplekjes op de linkervoordeur maar nog niet HEEL erg. Verder weinig roest!! waar is die bijv hard:
- om de vooruit
- kofferbakbodem
- dorpels
- deuren (op lv na)
- achter de deuren paar ini mini plekjes
interieur:
- B stijlen ontbreken
- hoedenplankt ontbreekt
- c stijlen hoekjes af
- intereur (stoelen + bank) verkeerde
km stand 178 000 ofzo
Technisch durf ik er niet veel van te zeggen. Vanaaf foto`s. Bij aanschaf wel mijn naam vermelden
extra info:
- franse uitvoering zonder voorzijknippers
- 1400 kantelblok met ketting
- stalen benzinepomp
- 2de koplamp heeft hij erbij
- bruine dash nog gaaf (voorzover ik nog weet)
- deurpannelen wel goede
- BX Sport MK2
- AX GT chic
iets eerder dan verwacht de foto`s:
de roest:
24ste krijg ik stufi daarna koop ik hem mischien (als ik het voor elkaar krijg bij evelien) Dus wie hem wil moet snel zijn Ik zal hem opknappen/netjes maken en doorverkopen voor de liefhebber. Prijs is dan wel hoger dan 100 euro maar geen hoofdprijs
ps bij aanschaf samen met mij svp (vind ik leuk en wil graag mee) Daarna koffie bij mij thuis
daar is nog wel wat van te maken toch?!
Zou echt tof zijn als hier nog wat gemaakt was, als ik de technische capaciteiten had en ik was geen student, dan zou ik er zeker wel wat van maken!!
thnx voor het posten vd fotos
- CX 2200
- CX 2200
nice!
je weet zeker niks van leidingen en apk werk..
ga proberen woensdag te kijken!