Hallo Forum
Ik heb een probleem met de aanjager van mijn kachel(airco),deze blijft sinds enkele dagen op volle snelheid draaien,kan hem met de draaiknop op mijn dashbord niet meer regelen.Nu las ik op een ander forum,dat het aan een module????kan liggen,die moet vervangen worden.Waar zit dat,en hoe ziet het eruit.Mijn auto is een Xsara 1.6i van 03-2000,met climatecontrol.
Bvd
Gr,Mart47.
Totaal aantal Berichten: 651
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- Berlingo 2.0HDI 600 4x4 dangel
- Xsara 1.6 prestige coupe
is het climatcontrole (digitaal scherm)of gewoon airco??
alleen een CITROEN rijdt als een CITROEN
Dennis van der Ven of the year
CITROEN DIEMEN
Hallo Dennis
Het is climatecontrol zonder digitaal display.
Gr,Mart.
Aanjager module is stuk.
Hoe die eruit ziet..:
Beetje moelijk uit te leggen.
Mischien kun je een zoekmachine gebruiken om erachter te komen.
Speed is Nothing Whitout Control!
donssie schreef:Aanjager module is stuk.
Hoe die eruit ziet..:
Beetje moelijk uit te leggen.Mischien kun je een zoekmachine gebruiken om erachter te komen.
donssie dat je dat nou niet weet zeg.
module zit op de aanjager zelf. als je die gedemonteerd hebt (rechts bij het gaspedaal) moet je de aanjagervin demonteren en dan zie je iets zilverachtigs dat is het moduul
koossie schreef:donssie dat je dat nou niet weet zeg.
module zit op de aanjager zelf. als je die gedemonteerd hebt (rechts bij het gaspedaal) moet je de aanjagervin demonteren en dan zie je iets zilverachtigs dat is het moduul
Volgens mij heeft hij een “gewone Xsara en geen Xsara Picasso koossie. In dit geval zit de aanjager onder het dashboardkastje en dus niet rechts van de pedalen (zoals bij een Picasso).
Ik denk inderdaad dat het moduul defect is. wel even verstandig om te meten of er spanning op staat voordat je hem vervangt (wel belast meten, dus met stekker aangesloten).
Heb wel eens bij andere auto’s meegemaakt dat de voeding voor het moduul er niet meer was, en dan werkt het moduul uiteraard ook niet.
ja als het geen picasso is dan zit tie niet bij het gaspedaal.
maar ja ik hoop toch dat de meeste mensen wel weten wat voor auto ze hebben!