Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Standaard wegen ze niet, als ze het type tenminste in hun boekje hebben staan. Je kan je voorstellen hoe dat gaat… “hee juh Sjon is dat een nah een Xem turbodiessel? welluke dan? Er stan ierrr ech tig typus in joh…”
Maar goed… ik zou hem niet overnieuw laten wegen zonder eerst zeker te weten hoeveel het is, want ik denk dat het over het algemeen dan alleen maar duurder uitpakt . Mijn CX (gti) is gewogen import en die staat op iets van 1390kg en dat weegt ie volgens het boekje echt niet… dus wie weet hoe dat komt en hoeveel natter vingerwerk dat is. Dus eerst echt weten hoe zwaar die is (misschien wil de gemeentelijke stortplaats daarbij helpen) alvorens een nieuwe RDW weging te doen, anders pakt het misschien net verkeerd uit…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
sans-pareil schreef:Dus eerst echt weten hoe zwaar die is (misschien wil de gemeentelijke stortplaats daarbij helpen) alvorens een nieuwe RDW weging te doen, anders pakt het misschien net verkeerd uit…
Daar hebben wij idd ook aan lopen denken
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI