Via deze weg zoek ik naar een oplossing voor hetvolgende:
Ik heb 4 banden op velg in Enkhuizen, deze moeten naar Halsteren… (400km retour) Iemand toevallig uit die regio (noord) die wat zuidelijker gelegen moet zijn, of voor woon werk in de buurt komt? Utrecht is al een stuk zuidelijker voor mij!
poei… je probeert een soort estafette te organiseren ?
Je weet dat zoiets via een transport onderneming niet al te veel kost he? Uiteraard afhankelijk van de haast die je hebt…
Transport onderneming? Verklaar je nader…! Ik ken de mogelijkheden niet…
je zult ff moeten zoeken op google. Maar neem bijvoorbeeld de veiling site http://www.bva-auctions.nl
op die site adverteerd een bedrijf dat tegen vergoeding je gekochte artikelen afleverd op een gewenst adres. hun site ...
en zo zijn er wel meer.
Bedankt voor de tip, maar ik heb er niets aan. Het door jouw opgegeven bedrijf rijdt alleen als je iets via een auction hebt gekocht.
Verder speuren op het net leert mij dat een koerier oid er wel erg veel voor vraagt, dan kan ik beter zelf rijden. Vanwege tijdgebrek hoop ik dat ik het met iemand van hier op kan lossen…Op het xantiaforum is er niemand die zich meld, ik hoop hier meer mensen te bereiken…
Dus WIE o WIE….?
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Je vraagt nogal wat vindt ik, als een gemiddelde kofferbak hooguit twee velgen met band kan herbergen, schat ik zo in…
Heb je die velgen verkocht aan iemand of zo en beloofd dat de transport-sores voor jou zijn ??
Nee, ik heb ze gekocht van iemand in Enkhuizen, en als er niemand in de buurt is om ze te halen ga ik ze zelf halen, alleen heb ik weinig tijd dus vandaar dat ik het vraag. (is voor de verkoper ook prettiger als ie ze snel weg heeft)
Enne, in een xantia of BX passen heus wel 4 banden denk ik, zo ook in XM wel.
AX-je wordt lastiger!
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
AX-je wordt lastiger!
Zal je verassen, een AXje heb je binnen no time omgebouwd tot vrachtvervoerder want daar til je zo de rugleuning van de achterbank uit, zitting plat, en hoedenplank eruit. Een zee van ruimte..
wist ik niet….
iemand met een AX die zich aanbied?