12 van de 15
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

wtr’s digit: APK! [deel 2]
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 15 oktober 2007 05:18 PM
  [ # 166 ]

lol

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 15 oktober 2007 06:25 PM
  [ # 167 ]
hel1 schreef:

wouter smits, de man met het gouden d-riem-dekseltje

haha

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 20 oktober 2007 01:19 PM
  [ # 168 ]

ondertussen het slecht lopen probleem getackeld.
de auto liep een paar dagen geleden erg slecht, met name in lage toeren en met gas los laten.

Carb helemaal schoonmaken, volledig uit elkaar en alles reinigen en doorblazen (thanx nog wup voor deze extra carb les), bleek het probleem alleen maar te verergeren helaas. Ik denk dat het onderstuk niet samen gaat met het bovenstuk hoewel ze wel van eenzelfde type carb zijn.

Nu dus een andere er op gezet, met een vers waspatroon. Deze heb ik bij Daan vandaan (waar haalt die jongen toch die leuke goodies vandaan?), die nog een heel nieuw weber chokemechanisme had liggen.  Het waspatroon uit die choke blijkt ook in een solex te passen.
Opvallend is dat die weberchoke er veel simpeler uitziet en dat er een stelmogelijkheid opzit voor als de patroon verslijt.

Nu wil ik nog even gaan testen of de oude carb wel werkt met het originele bovenstuk, maar dat ligt bij daan omdat daar het handchoke gebeuren aan vast zit wat met de waspatroondeal verhandeld is.
@daan: thanx nogmahl en ik wil dat bovenstuk dus idd graag terug..

grtzz
    Razz

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 20 oktober 2007 05:05 PM
  [ # 169 ]
woutersmits schreef:

Nu dus een andere er op gezet, met een vers waspatroon. Deze heb ik bij Daan vandaan (waar haalt die jongen toch die leuke goodies vandaan?),
@daan: thanx nogmahl en ik wil dat bovenstuk dus idd graag terug..
    Razz

veel slopen en marktplaats in de gaten houden Laughing  partijtjes opkopen enzo Cool

maaruh bovenstuk komt goed Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 12 november 2007 01:57 AM
  [ # 170 ]

cool!
net nieuwe voorbandjes gemonteerd (lijkenpikker dat ik ben Twisted Evil )
en dat rijdt me toch lekker! Geen trillingen meer (een klein beetje va 140) en heerlijk stabiel naar de 170 rijden alsof er niets aan de hand is..
Ook nog eens veel minder afrolgeluid.
overigens zijn de velgen van deze banden zwart (niet van de brand). Ik vraag me af of dat origineel is?
Als de bandenboer de linkervoorband van de arme cali goedkeurd dan gaan achte dezelfde banden er op.
verder zit er een nieuwe, en dan bedoel ik ook echt een nieuwe, weber carb aan te komen!
kortom: tevreden!

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 12 november 2007 10:08 AM
  [ # 171 ]

Cool

Eigenlijk verwacht ik toch dat ook de cali-voorbanden nog goed zijn, ik heb geen smeltsporen gezien en voor zover dat met ‘t blote oog te zien is ook geen slingering of iets. Maar als je deze foto ziet, is ‘t beslist een goed idee dat de bandenboer er nog even naar kijkt:

De velgen waren dacht ik met de hand geschilderd, toch? Of altijd verkeerd gedacht? ‘t Leek mij niet origineel.

En ik wilde dat ik ze eerder op de Cali had gezet, het reed zooooveel beter en ze waren zoveel stiller. Ben er elke keer verbaasd over hoeveel dat uit kan maken.

Profiel  

Assitch
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 413

Gepost: 17 november 2007 01:00 AM
  [ # 172 ]
woutersmits schreef:

cool!
net nieuwe voorbandjes gemonteerd (lijkenpikker dat ik ben Twisted Evil )
en dat rijdt me toch lekker! Geen trillingen meer (een klein beetje va 140) en heerlijk stabiel naar de 170 rijden alsof er niets aan de hand is..
Ook nog eens veel minder afrolgeluid.
overigens zijn de velgen van deze banden zwart (niet van de brand). Ik vraag me af of dat origineel is?
Als de bandenboer de linkervoorband van de arme cali goedkeurd dan gaan achte dezelfde banden er op.
verder zit er een nieuwe, en dan bedoel ik ook echt een nieuwe, weber carb aan te komen!
kortom: tevreden!

nou wouter, de rechter voorband van de cali zou ik wel aandurven maar is het een optie om 1 nieuwe band bij te kopen en de ex-linker voorbband van de cali als de banden boer hem goedkeurt een goede reserveband van te maken?? heb je 5 goede banden bij je digit

de citroen-liefhebber

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 19 november 2007 03:16 PM
  [ # 173 ]

hoi Leon,
dat van die ene nieuwe is een optie, maar ik heb al een nieuwe mxt als reserveband..
dus ik weet nog niet. Eerst maar eens langs de bandenboer.
Trouwens, ben jij nog achter prijzen van waspatronen/flowmetres gekomen? dit omdat de waspatronen volgens sommigen niet meer te krijgen zijn..
grtzz,
wtr

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 19 november 2007 03:22 PM
  [ # 174 ]
woutersmits schreef:

hoi Leon,
dat van die ene nieuwe is een optie, maar ik heb al een nieuwe mxt als reserveband..
dus ik weet nog niet. Eerst maar eens langs de bandenboer.
Trouwens, ben jij nog achter prijzen van waspatronen/flowmetres gekomen? dit omdat de waspatronen volgens sommigen niet meer te krijgen zijn..
grtzz,
wtr

peugeot navragen citroen volgens mij niet meer

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 19 november 2007 03:41 PM
  [ # 175 ]
XBXG schreef:

Waarom heeft jouw Digit geen vloeistofniveaumeter…?

De AUR-BX86 is nu dus echt ter ziele… Crying or Very sad

overigens zag ik gisteren in het instructieboekje van de digit dat het lampje geen functie heeft…..
edit: @daan: assitch werkt bij peut

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 19 november 2007 04:43 PM
  [ # 176 ]
woutersmits schreef:

@daan: assitch werkt bij peut

ok Surprisedops:  wist dat niet Surprisedops:  Surprisedops:

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 19 november 2007 09:53 PM
  [ # 177 ]
beerpeet schreef:

Cool

Eigenlijk verwacht ik toch dat ook de cali-voorbanden nog goed zijn, ik heb geen smeltsporen gezien en voor zover dat met ‘t blote oog te zien is ook geen slingering of iets. Maar als je deze foto ziet, is ‘t beslist een goed idee dat de bandenboer er nog even naar kijkt:

De velgen waren dacht ik met de hand geschilderd, toch? Of altijd verkeerd gedacht? ‘t Leek mij niet origineel.

En ik wilde dat ik ze eerder op de Cali had gezet, het reed zooooveel beter en ze waren zoveel stiller. Ben er elke keer verbaasd over hoeveel dat uit kan maken.

Toch vraag ik me af of de linker voorband nog goed is. Ik kan enkel afgaan op onderstaande foto, en dan zie ik toch iets op de band zitten geplakt. Of dat een deel van de gesmolten accu is, die op de band is gekomen, kan ik niet oordelen. Ik heb de band nooit in het echt gezien.

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 20 november 2007 01:37 PM
  [ # 178 ]
XBXG schreef:

Toch vraag ik me af of de linker voorband nog goed is. Ik kan enkel afgaan op onderstaande foto, en dan zie ik toch iets op de band zitten geplakt. Of dat een deel van de gesmolten accu is, die op de band is gekomen, kan ik niet oordelen. Ik heb de band nooit in het echt gezien.

De band zag er nog goed uit. Wat erop gesmolten zat was het plastic van het binnenscherm en dat trok ik er zo af. Het was dus niet versmolten met de band en de band zelf toonde ook geen schroei- of smeltsporen.

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 24 november 2007 05:52 PM
  [ # 179 ]

Gister de voorvelgranden ff in de zwarte hameritus gezet, vandaag de GT dopkes er op gezet: en dat staat weer fris en net!
Overigens vinnik het wel heel fraai zwarte velgen met de grijze gt doppen…
En ondanks dat de velgen niet in de goede kleur zijn (of misschien dankzij) zijn ze wel nog erg netjes!

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 24 november 2007 08:58 PM
  [ # 180 ]
woutersmits schreef:

Overigens vinnik het wel heel fraai zwarte velgen met de grijze gt doppen…

Dat schreeuwt om een foto…  Razz

Profiel  

12 van de 15
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook