Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
@McDean
Wat voor behandeling heb jij ze gegeven? Ik zat te denken aan een polijsmiddeltje…
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=174784&start=15
hier staat alles…
ps ik ga niet voor iedereen zoon setje mooi maken… alleen voor mezelf ops:
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Persoonlijk vind ik dat je moet kijken naar je auto voor welke velgen je kiest. Een BX type 2 heeft veel meer rondingen dan het oorspronkelijke Bertone ontwerp BX type 1. Als je 1 hebt dan ga je al gauw over op wielen met rechtere lijnen/hoeken er in. Vandaar ook dat de BX SPORT origineel LM wielen kreeg met hoekige vlakken.
Ikzelf heb ooit wolfrace wielen gekocht met 195-50-15 wat tevens het rijgedrag van mijn SPORT verbeterde. Uiteraard heb ik de originele velgen ook nog…. die horen gewoon bij de auto.
Groetjes en uiteraard heeft ieder zijn eigen smaak….
Harry
De enige keer dat ik me vergiste was toen ik dacht dat ik me vergiste…
die wil ik ook!!!!!!!!!!
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Dat wordt flink zoeken dan Mr. Stan!
bent u ook zo’n fan van de politie??
i know ik had een set maar die waren krom en erg slecht waren te duur om op te knappen voor me.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Onder mijn nieuwe BX ook 17” Het kan net (qua aanlopen) en ziet er mega pimp uit! Deze BX zelf verder ook dus een goede foute combo!
Ciao Cooper
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
dat past ECHT maar net
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Cooper schreef:Onder mijn nieuwe BX ook 17” Het kan net (qua aanlopen) en ziet er mega pimp uit! Deze BX zelf verder ook dus een goede foute combo!
Ciao Cooper
Hey, die ken ik!
Heb je de auto in Veenendaal gekocht?
Er hebben al eerder 17” BBS velgen op gezeten, stond erg puik!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
WYD schreef:Cooper schreef:Onder mijn nieuwe BX ook 17” Het kan net (qua aanlopen) en ziet er mega pimp uit! Deze BX zelf verder ook dus een goede foute combo!
Ciao Cooper
Hey, die ken ik!
Heb je de auto in Veenendaal gekocht?
Er hebben al eerder 17” BBS velgen op gezeten, stond erg puik!
eeen 1400 met GTI blok het voorbeeld van mijn 1400!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:
eeen 1400 met GTI blok het voorbeeld van mijn 1400!
Niet echt!
Het is origineel een 1.9Tzi (een 1400 is volgens mij nooit in zwart geleverd)
Later is er een 1.9Gti 122pk motor in gekomen.
Nog wat later is daar een gasinstallatie op gebouwd, maar niet door een erkend bedrijf. Toen hebben ze het chassisnummer van een rode 1400 op gas gebruikt en sindsdien is het officieel een rode 1400 op gas.
Verder is er de uitbouw van een sport opgekomen die we toen hadden gesloopt omdat ie doorgerot was.
Je moet overigens wel even de auto laten keuren, want de bekeuring van €75,- heb je tegenwoordig zo verdient.
Het komt zelfs al voor dat wanneer je een auto overschrijft met verlopen APK die niet geschorst is, dat je 2 weken later een brief van het CJIB hebt.
het is idd een mooi bij elkaar geraapt zootje die BX maaaar hij gaat als de brandweer! De spaakvelgen die er voor deze Musketiers (205-40-17) onder zaten waren van TSW, die zijn echter gestolen.
Ciao
Cooper
Nu heb je toch zeker wel slotbouten erop gezet?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Cooper schreef:het is idd een mooi bij elkaar geraapt zootje die BX maaaar hij gaat als de brandweer! De spaakvelgen die er voor deze Musketiers (205-40-17) onder zaten waren van TSW, die zijn echter gestolen.
Ciao
Cooper
Klopt! Erg jammer, want die stonden ook erg mooi!
Maar dit zijn volgens mij geen musketiers, maar BBS met musketier logo’s.
Ik heb nog een foto van de BX met dezelfde velgen alleen dan nog met het oude logo
Heb zoiezo nog heel wat foto’s van die BX.
Zoals deze bijvoorbeeld: