ik heb sinds gisteren 2 citroen 2cv dolly’s 1:18.
nu viel mij op dat er een aantal verschillen inzitten.
is daar een speciale reden voor ofzo?
Mvg, berlingo XTR
C2 1.4 VTR.
Ex : Saxo 1.6 VTS Rouge Lucifer.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
Re: verschil 2cv ‘‘dolly’’ solido.
berlingo XTR schreef:ik heb sinds gisteren 2 citroen 2cv dolly’s 1:18.
nu viel mij op dat er een aantal verschillen inzitten.
is daar een speciale reden voor ofzo?Mvg, berlingo XTR
foto’s ?
uhh.. als je me kunt uitleggen hoe ik ze moet plaatsen dan wil ik best een paar foto’s plaatsen.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
Aanmelden (gratis) voor http://www.mijnalbum.nl Daar foto uploaden. Als dat gedaan is met de rechtermuis op de foto gaan staan. Bij eigenschappen het adres kopieren en hier tussen zetten.
Aanmelden (gratis) voor http://www.mijnalbum.nl Daar foto uploaden. Als dat gedaan is met de rechtermuis op de foto gaan staan. Bij eigenschappen het adres kopieren en hier tussen zetten.
ik heb snel even een paar foto’s gemaakt
o.a. de een heeft 2 lampjes in de voorspatborden en de ander niet, de achterkant is anders. ander kleur en de achterlampen zijn anders. opzij heeft de 1 wel lampjes en de ander niet en het kanteken is verschillend.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Das wel een heel enthousiast kenteken voor een 2CV… 3-PR-75!
Gr Martijn
verschil kan komen door dat het ene model bijv 2006 is en andere bijv 2007
verder wil men wel eens kleine dingen veranderen om het net te doen lijken of er een nieuw model is
Die 3-PR-75 lijkt een verbouwd jaren ‘60 exemplaar, en is compleet fout. Eentje (eendje ? ) zoals deze hier heeft waarschijnlijk als basis gediend :
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Ik sluit me aan bij C5breakHDI. Ik meen, dat als je goed kijkt, het voorste kenteken van de 3-PR-75 van een DS afkomstig is.
Verder is het makkelijk om zo’n model te verbouwen (heb zelf al verschillende verbouwingen). Mss nog een vraagje Heeft de 3-PR-75 een voorbank of 2 aparte stoelen?
Mss een deurkruk van de ‘oude’ versie op de ‘nieuwe’ zetten. Deze zal dan zeker wel al origineel en compleet zijn wink .
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95