Koop in de bouwmarkt een rol finterdunne zelfklevende aluminiumfolie.
Zo’n rol is 50mm breed. (Dit spul wordt gebruikt door de installateur. Ik denk dat hij het gebruikt om naden in alu afvoerbuizen dicht te maken)
Plak de folie aan de buitenkant op beschadigde verchroomde plekken. Bijsnijden van hoekjes met een scheermesje.
Bij mij zit het al 5 jaar. Als je netjes werkt ziet geen kip het verschil met een nieuwe kap.
Gerard
Totaal aantal Berichten: 1659
- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Ik heb met de chroomlak uit de spuitbus ooit de koplamphuizen van mijn toenmalige CX “gerestaureerd” Ging echt perfekt en was ook duurzaam ondanks hitte-kou en vocht in de koplamphuizen…......gewoon proberen dus zou ik zeggen.
Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991
gerardeux schreef:citroenc2 schreef:je heb wel chroomlak
Je heb het wel maar het is niet veegvast:
Van de site van Motip:
Chroomlak
Decoratieve, sneldrogende lak met metallische glans voor het behandelen van
behandelde en onbehandelde ondergronden van hout, metaal, aluminium, glas, steen
en diverse soorten kunststof. De lak heeft een zeer hoge dekkracht en een uitstekende hechting. Uitermate geschikt voor decoratieve doeleinden binnenshuis. De lak is niet
veegvast en is niet bestand tegen weersinvloeden.
MoTip Huis en Hobby Chroomlak is verkrijgbaar in spuitbussen van 400 ml en 150 ml.
Jullie nemen de verkeerde Motip.
Probeer maar eens met de volgende uit de “Engine line” van “Motip” : Chroom effect spray”
Een 2 bus systeem, onderlaag en afwerk.
Veegvat en ook nog temperatuurbestendig tot 150°C.
prijs net geen 20€.
Succes.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017