Doen wat je niet laten kunt, je hebt je Break nog om aan te klussen:)
Totaal aantal Berichten: 809
- ID/DS DS 20 Pallas BVH
Lijkt me een utopie, een DS waar je niet aan hoeft te sleutelen. De laatste foto bijv, zie ik daar toch blaasjes naast het nummerbord? Daarom heb ik mijn twijfels bij zo’n hoge prijs, kan ook goed zijn dat de handelaar maar wat probeert. Aan de andere kant, wat kost het als je een DS helemaal door bijv blikwerk laat opknappen (er vanuit gegaaan dat deze DS strak plaatwerk heeft en natuurlijk een strak chassis). Maar goed, als deze DS zijn prijs waard is, zou ik er mee kunnen leven, kleine klusjes
Erg mooie uitvoering, ik vind dat rooie velours werkelijk fantastisch. Echt heel erg mooi. Vooral ook met die grijze kleur. Ik zie trouwens voor dat geld geen deelbare bollen op de wagen, vind ik niet kunnen
Afgaand op de foto’s ( wel héééle mooie wagen ), vind ik de prijs erover.
Niets belet u om een bod te maken, een prijs af te geven voor wat jij het waard vindt. Persoonlijk vind ik de 3de neus met jager tableau ook heel mooi.
Anderszijds, vind ik dat je wel nie slecht bezig zijt, restauratie project van je DS23. Je leert hierbij enorm veel kennis op te doen,je bouwt een historie en band op met je wagen waarmee je met dit exemplaar niet zult evenaren en je kiest zelf de afwerkingsgraad.
Die wagens zijn gemaakt om eraan te prutsen. Een DS zelf in nieuwstaat is bijlange technisch nog niet perfect.
Ik hoop dat je eruit komt.
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige