


























Totaal aantal Berichten: 8165
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
citroenc2 schreef:
wie heeft er hier een 80 gti staan
daarbij neem eens iets aan als iemand iets zegt tenslotte heb ik iets meer met een cx als jou
Dat zeg ik, jij bent de deskundige! En een pot verwijt de ketel discussie is dit draadje onwaardig.
En als er meer foto’s komen, graag!! Type 1 CX’en kan ik niet vaak genoeg zien.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!














































Totaal aantal Berichten: 43336
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
citroenc2 schreef:hogervp schreef:citroenc2 schreef:--Arne-- schreef:Wat ziet dat er prachtig uit onder de motorkap!
En dat stuur, is dat altijd zo bij de GTI?
Mooi!
stuur is altijd zo bij een gtiwat betreft die asbak die was er al vanaf 1980
Tezamen met die bolletjes asbak?? lijkt me sterk Jimmy. Maar ja, jij bent de echte deskundige op dit gebied natuurlijk.
wie heeft er hier een 80 gti staan
daarbij neem eens iets aan als iemand iets zegt tenslotte heb ik iets meer met een cx als jou
Als je goed kunt lezen weet je dat Hogervp dit dus als compiment bedoeld. Het is dus ongepast zo te reageren c2.
EN NU WEER LIEF ZIJN VOOR ELKAAR!!!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste























Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Tezamen met die bolletjes asbak?? lijkt me sterk Jimmy. Maar ja, jij bent de echte deskundige op dit gebied natuurlijk.
Er is maar één modeljaar geweest met die bolletjes asbak, en dat was modeljaar 1980 (aug-‘79 t/m juli ‘80).
Wat een prachtige CX trouwens!
Jeroen
















Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Mooi! Staat ie echter niet wat hoog?
Gr Martijn





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Misschien. Ze gaat volgende week naar Gert de Jong voor een beurt (heb nog te weinig CX ervaring en geen tijd/gelegenheid nu), en dan zal ik dat even navragen.
















Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Sorry, ze, natuurlijk… Doe Gert de groeten van me! Is dit overigens de CX die enige weken geleden op marktplaats stond, en ook op het jubileum van de CX-club was?
Gr Martijn





















Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Mooie kar man!
Ben ik nu gek of zie ik steeds meer IDDS’-ers een CX erbij nemen?!
Bij een serie II zijn de boxen vrij eenvoudig te vervangen eigenlijk,maar ik zie op de foto’s dat de deurpanelen van een I toch anders zijn..
‘Spirit of avant-garde’



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Die panelen zijn er nog makkelijker uit te halen. Maar met de gepaste voorzichtigheid uiteraard.
kijk heel erg uit met die panelen je sloopt al snel iets
er is wel een aparte tang in de handel om het heel eraf te krijgen












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Erg mooi
Veel plezier ermee

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Mooie CX, gefeliciteerd.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Martijn: het is inderdaad die CX. Ze komt bij Gert de Jong vandaan ook, is daar 2 jaar geleden gekocht door de man van wie ik de auto nu weer heb gekocht. Ik ben nu de vierde eigenaar.
Ik dacht al dat die deurpanelen tricky waren, want ik heb meerdere CXen gezien met kromme en/of kapotte panelen.
Verder, de bodem van mijn DSuper is gaar dus die wordt voorlopig donor: ik heb een DSpecial sinds een jaar die ik aan het restaureren ben die waarschijnlijk wat onderdelen kan gebruiken. Dus over een jaar, of twee, ben ik ook weer DS rijder. Intussen leek het me leuk om een CX te rijden. Het bevalt eigenlijk nu al zo goed dat ik misschien de DSpecial dan maar aan mijn vriendin uitleen.

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Eens een CX…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

























Totaal aantal Berichten: 6330
Geregistreerd: 07-07-2004
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Volgens mij heb ik deze CX nog eens van Gert de Jong naar Citromobile gechauffeerd. In ieder geval een fijne uitvoering in een prachtige kleurstelling. Het ribstofje maakt het plaatje compleet. Mooi hoor.
Groet,
L








Totaal aantal Berichten: 753
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Kleur Beige Sphinx : als ik het goed zie….
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )