De auto heeft 4WD en een vermogen van zo’n 518 PK met 720 Nm koppel…
volgens mij doet Citroen al een tijdje goed mee in de rallysport. ik dacht zelfs dat ze kampioen waren?
Gaaf, zie die maar is bij te houden met je 1.4
Nicci schreef:volgens mij doet Citroen al een tijdje goed mee in de rallysport. ik dacht zelfs dat ze kampioen waren?
Klopt, met Loeb!
Dit is een rallycross wagen, rijdt volgens mij ook wel eens op Valkenswaard. Hanssen is bijna elk jaar kampioen volgens mij, reed hiervoor met n Xsara (ook zo snel).
De WRC uitvoering wordt gebruikt voor rally’s, deze heeft (vanwege de regels) minder vermogen. Wel standaard is tractioncontrol, dus die is ook lastig te verslaan in de sprint…
Bart1989 schreef:Gaaf, zie die maar is bij te houden met je 1.4
je kan veel van die 1.4 motors zeggen, maar niet dat ze snel weg zijn bij de stoplichten.
reactiesnelheid?
als er een polo, twingo, C2, o.i.d. bij de stoplichten staat leg ik vaak af! terwijl ik soms m’n best nog doe ook
en dan hebben we het niet over het zwaardere materiaal. inhaalmanouvres op 2 baans 80/100 km wegen moet je ook goed plannen.
tsja, maar als de tegenpartij hetzelfde doet, maar aanzienlijk meer pk’s per kg heeft, dan leg je het toch af . . .
tuurlijk is hij met het optrekken traag. ik geloof van 0 - 100 in ruim 13 seconden. de ANWB gids heeft pas een onderzoek gedaan naar wat kleine auto’s, waaronder de fiat punto (9,4 sec!).
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
C4 Berline schreef:... ik heb het ook al verschillende keren moeten afleggen, maar niet tegenstaande al een paar keer verbazend sneller geweest(waarschijnlijk sneller gereageerd en de andere veel trager)...
Had de concurentie wellicht helemaal geen zin in sprinten?
Ik wil je natuurlijk helemaal niet beschuldigen van “held op sokken” te zijn maar weet je heel zeker dat de andere in de door jou gewonnen sprints mee deden???
maar volgens mij heeft niemand dat laatste beweerd . . . .