Er is toch nog wel wat sneeuw te bekennen op de foto’s die ik vanmiddag gemaakt heb
WYD schreef:Mijn BX 1.9Tzi stond gelukkig onder de carport
Ik lees de topic eigenlijk iets te laat, want ik heb vandaag foto’s gemaakt, maar wel eerst alle sneeuw van m’n progress af geveegd
Ik heb maar een hekel aan kou, sneeuw, pekel en alle andere ongein. Doe mij maar lekker zomer. Kan ik weer naar hartelust poetsen, toeren in de 2cv6 met het dakje helemaal open enz.
Hihi.. hoewel ik de zomer erg prettig vind vanwege de lange lichte avonden en zwoele nachten ben ik toch wel blij met de winter aangezien je dan ook kan skieen. Daar heb ik echt weer zin in!!
Verder zou een goede vorstperiode mij ook helemaal niet verkeerd lijken. Wel zodanig dat je een flinke toertocht op natuurijs kan schaatsen.
Zo, het sneeuwt filnk hier in Breda, dus is het weer tijd voor sneeuwfoto’s. Voordat de BX wordt opgehaald door het sloopbedrijf, kan ie nog even genieten van een laatste sneeuwlaagje:
PS: Ik weet niet wie die 6 op de motorkap had gezet, maar het moet gebeurd zijn net voordat ik de foto’s nam.
Ik hoop niet dat er morgen veel kinderen sneeuw van de motorkap gaan afnemen om sneeuwballen te gooien. De motorkap ligt namelijk los (hij zit alleen bij de voorkant half vast… ).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Wow wat een sneeuw daar Wouter
Hier in Friesland geen sneeuw, lucht is best blauw te noemen en het zonnetje schijnt volop
Maar ik heb nog wel een paar foto’s van vorig jaar
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
jammer dat er niet meer sneeuw lag
maar toch wel de moeite voor een paar pic’s
Niet besneeuwd maar toch genoeg sneeuw :p
pracht van een nummerplaat!
Hier nog een paar winterplaatjes van de Turbo D12 naast de skipiste in de Vogezen. (le Tanet & la Bresse - Honeck). Ofwel: daarbij de Col de la Schlucht nog een weggetje omhoog.
Mooie foto’s Marten
Er ligt weliswaar geen sneeuw in Nederland, maar ik heb zojuist met zonsondergang deze foto gemaakt, die ik wegens de kou toch ook wel hier vind passen:
Ami 8 Club (1970)
Mooie foto hoor Wouter!!!
Netjes
Vandaag heb ook ik een winterfoto kunnen maken!
Gelijk omgedoopt tot avatar.
Mvg Joost
Had je nou niet even je angel eyes aan kunnen zetten?
Dat had er pas gaaf uitgezien…
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Had je nou niet even je angel eyes aan kunnen zetten????????????
Ik weet niet wat daar gaaf aan zou zijn. Aangezien mijn koplampen ondergesneeuwd zijn. Denk dat je er dan weinig van zou zien.
Mvg Joost
NoisemakeR schreef:XBXG schreef:Had je nou niet even je angel eyes aan kunnen zetten????????????
Ik weet niet wat daar gaaf aan zou zijn. Aangezien mijn koplampen ondergesneeuwd zijn. Denk dat je er dan weinig van zou zien.
Mvg Joost
Lijkt me juist gaaf om die blauwe gloed door de sneeuw heen te zien. Er zat tenslotte erg weinig sneeuw op je koplampen, dus je angel eyes zouden er makkelijk door heen schijnen.
Ami 8 Club (1970)