Respect hoor,
Die witte stipjes op dat dak is dat nou stof?
En de 205 van Emiel staat daar ook!
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Goh Patje,
Eigenlijk valt het me nog 100% mee Je wagen is best wel hard, en ach die gaatjes aan de voorkant knap je best vlot op. Je komt weer eens goed weg man!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Zag ik daar nou een lelijke eend staan?
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
bogaard77 schreef:Zag ik daar nou een lelijke eend staan?
Ik zag wel iets lelijks, maar omdat nou een eend te noemen
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Jeps! Hij heeft even zijn klepjes opgemeten, en gezien het binnen warmer is dan buiten…
De witte vlekken op het dat is geen stof, helaas… Hier zit gewoon geen lak meer op, je kijkt daar recht op de primer. Ook de motorkap had hier last van.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
patje74 schreef:De witte vlekken op het dat is geen stof, helaas… Hier zit gewoon geen lak meer op, je kijkt daar recht op de primer. Ook de motorkap had hier last van.
Dat heeft mijn GS ook. Charme noemen ze dat!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 461
Geregistreerd: 04-05-2005
- Ami 8
- GS/GSA Spécial
- XM 3.0 24V Exclusive
Leuk om de vorderingen in beeld te zien. Het lijkt mee te vallen
Mooie sleutelruimte trouwens!
Ami 8 berline (1978) — Gspécial (1974) — XM V6 24v (1998)
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Het valt mij zeker mee! Daarnaast is het gewoon een erg leuke klus, hier kom ik de winter wel mee door.
Weet iemand toevallig of een keienvanger van een GS gelijk is aan die van een GSA?
Ja deze is gelijk dat wil zeggen hij past. Alleen het verschil met een Gsa keienvanger
is dat deze geen dwarsschotjes heeft aan de balk waar de voorbumper deel overheen schuift. is op zich geen probleem bumper past wel alleen moet je wat gaatjes bij boren. wat ook verschillend is is dat een Gsa keienvanger twee sleepogen er aan vastgelast heeft. Soms zie je een Gs met twee sleepogen onder de bumper wat ik persoonlijk geen gezicht vind Maar dat is persoonlijk
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
citrospeeds schreef:
wat ook verschillend is is dat een Gsa keienvanger twee sleepogen er aan vastgelast heeft.
Kan wel makkelijk zijn als ie het een keer niet doet
Hoe kan dat nou Gssen doen het toch altijd!!!!!!
Gewoon afslijpen die hap
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Totaal aantal Berichten: 425
Geregistreerd: 13-12-2005
- GS/GSA X3
- Overig Mercedes benz E220CDI Kombi Avantgarde
patje74 schreef:
Het verwijderen van de keienvanger ging minder simpel. Waarschijnlijk heeft de GS eens schade gehad en had de hersteller geen M7 boutjes liggen. Dus heeft hij de keienvanger maar vast gelast…
Een andere keienvanger is niet altijd heel makkelijk te vinden. Je kunt bij http://www.chevronics.co.uk inzetplaatjes bestellen, kun je de oude nog weer oplappen voor het geval dat het nodig is…
Met vriendelijke groet,
Mattijs http://www.citroen-gs.nl
Op sloperij Van der Dam in Oldehoren/Oldeberkoop stond er nog een paar: klik en klik .
Mooi werk, Patrick!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Bedankt Wouter, ik was er al van op de hoogte en had ze al eens gezien. Al heb ik toen niet echt naar de staat gekeken. Ondertussen heb ik via email ook al een goede aangeboden gekregen. Als de tijd het toelaat, zal ik binnenkort even een afspraak maken om die te halen.
Een paar pics van vandaag;
Emiel, bedankt voor het nemen van de foto’s!
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Hoe komt het eigenlijk dat op de 2de foto dat stuk onder de voorruit beetje rood/bruin lijkt?
Lijkt gespoten, maar waarom is het niet groen dan?
Of is dat bij elke GS zo dat het een soort grondlaag is ofzo?