Hallo ivm problemen en wat aanpassingen ik ben met enige spoed opzoek naar een elektrisch schema van een citroen saxo bj 1999, alvast bedankt!
de electrische schema’s van een saxo is een geheel boek!!
kan je wat specifieker zijn ivm de schema’s (vb : motor, servostuur, ...)
Nothing moves you like a CITROEN
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek !
ik heb eigenlijk vooral n schema nodig van het relais gedeelte onder het stuur, daar heb ik wat problemen en wil ik graag wat aanpassingen doen
Gr Ben
welke problemen heb je precies?
heb je enkel de benaming van de relais nodig of een schema van een ervan? :
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek !
Hey.. als ik weet waar welke relais voor is dan weet ik voldoende, k moet nl o.a. weten waar welke relais voor is…
gr
mag ik je email adres, dan kan ik je de gegevens doormailen
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) , bedankt!!
heb je een mailtje gestuurd, hopelijk ben je er wat mee.
zoniet, laat het maar weten, dan kijk ik nog even verder.
oke dan daar heb ik wat aan wordt wel ff zoeken ben ik bang.. mocht je er nog meer hebben dan hou ik me aanbevolen!
bedankt!
gr Ben