Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
succes!!
ben benieuwd naar de kleur
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
ikke weet de kleur mja ik hou me wel ff stil ben benieuwd naar hoe die eruit ziet als die klaar is.. traalplaat aka sjonniemodus loos
- BX Sport MK2
- AX GT chic
vertel
De nieuwe kleur voor de 16v wordt parelmoer zwart.
Dat vind ik al heel lang een fantastische kleur.
Volgens mij was er nog een bx in de kleur. Weet niet meer precies welke…
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
BX19TZI schreef:De nieuwe kleur voor de 16v wordt parelmoer zwart.
Dat vind ik al heel lang een fantastische kleur.Volgens mij was er nog een bx in de kleur. Weet niet meer precies welke…
Volgens mij bedoel je die van fortex (kan zijn naam effe nie snel vinden)
Zeg was jouw Avatar nie eerst de grijse Bx gti?.
Als je toch een avatar van DragonballZ wilt, is van Majin Vegeta mooier! (Ik vond de serie leuk om te zien!)
Mzll Gert
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Zo staat mijn 16v er nu bij…..
Wel eindelijke de orginele mk2 velgen eronder
[url]http://img171.imageshack.us/img171/7973/dsc00190yi8.jpg [/URL]
[url]http://img171.imageshack.us/img171/2884/dsc00189ti3.jpg [/URL]
Of lagen de orginele velgen nou in de kofferbak?
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
je hebt een luxe probleem welke knap je nu op?????
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
deze tog? die grijze is
Als je wilt weten wat je allemaal moet doen kijk dan even de fotoreportage door die ik gemaakt heb…..staat alles op volgorde in
Ow, en voor diegene die voor foto’s aan komen, zal deze kerstdagen even wat plaatjes schieten, na 7 maanden wachten op een voorruit zit hij er nu wel eindelijk in
Skirts zitten er nog niet op, ben ik nog aan het oplappen….mankeerd nog al veel aan hier en daar. en de lak is nu goed gezet helemaal, dus dadelijk kunnen ze er zo op. Zoek alleen nog een lijst voor op het achterscherm, die smalle. 1’tje ben ik kwijt geraakt. moet nog 1 mistlamp glaasje hebben, want die is gebartsten, en 1 portieslijst is gebroken helaas, maar dat kan wel weer gefixt worden.
En, ook gelijk een nieuwe APK er overheen gegooit vorige week.
Probleemloos
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Zo naar een lange tijd stilte weer wat nieuws over het hok.
Ze wordt voorlopig weer rijdend gemaakt
Wat is er nu aan gebeurd
- de nieuwe aandrijfas is geplaatst
- bakolie ververst (oude was te goor voor woorden)
- lhm lekkage gespot
Wat staat er op de planning
- Morgen 2 nieuwe banden kopen en monteren op orginele mk2 velgen en onder de auto
- Zoeken naar een einddemper en monteren
- Debietregelaar reviseren
Had vandaag nog met LJ erover wat te doen met deze auto.
Ik heb besloten de restauratie gewoon door te laten gaan. Het gaat wel gepaard met flinke vertraging, want ik heb nu ook de witte 16v die voor genoeg problemen zorgt (maandag stond ik met pech)
Maar de verwachting is dat rond september echt wordt begonnen met restauratie. Ik laat het allemaal doen dus moet genoeg financiele middelen hebben.
Ik zocht ook nog een paar dingen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
- Orgineel setje mistlampen voor in de voorbumper
- Rode sierstrip in de voorbumper ( heb er nog maar 1)
- Nieuwe achterbumper 16V MK2 (goede 2de hands mag ook uiteraard)
En tot september wil ik het hok dus rijdend houden. Maar ik moet eerst even kijken of het defect aan de witte 16v meevalt of niet…
Wordt ongetwijfeld vervolgd. Alvast bedankt voor jullie hulp en tips.
BX19TZI schreef:Had vandaag nog met LJ erover wat te doen met deze auto.
Ik heb besloten de restauratie gewoon door te laten gaan. Het gaat wel gepaard met flinke vertraging, want ik heb nu ook de witte 16v die voor genoeg problemen zorgt (maandag stond ik met pech)
Een keuze waar ik overigens niet achter stond
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Weer een update over de zilvere 16v.
Het gaat allemaal iets anders dan gepland, maar ik schors de witte 16v vanaf volgende week dinsdag.
De nieuwe d-riem enzo heb ik ff geen zin in. Financieel ook niet trouwens.
Dus de zilvere 16v mag weer aantreden. De heeft nog altijd 4 maand apk. De auto is vanaf dinsdag weer verzekerd. Dan wordt die ook direct ontschorst.
Dinsdag komt er ook weer een nieuwe orginele einddemper op.
Dus ik ga weer is dat hok rijden.
De witte 16v krijgt nog wel een nieuw achterstuk. En over een maand of 2 krijgt de witte dan wel nieuwe d-riem en apk. Dan is die helemaal klaar en kan het echte werk aan de zilvere gaan beginnen.
Zo blijven we maar door hobbyen.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
BX19TZI schreef:De heeft nog altijd 4 maand apk. De auto is vanaf dinsdag weer verzekerd. Dan wordt die ook direct ontschorst.
En over een maand of 2 krijgt de witte dan wel nieuwe d-riem en apk. Dan is die helemaal klaar en kan het echte werk aan de zilvere gaan beginnen.
Zo blijven we maar door hobbyen.
Kijk ze vullen elkaar aan!
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Klinkt inderdaad als goede plannen allemaal
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Ik zag bij de prachtige 16v van daan88 dat hij idd alle type plaatjes heeft!!
Ik zoek ze allemaal nog en dat 2x!! Wie heeft er nog wat liggen? Ziet er toch een stukje completer uit. Ik hoop dat jullie me kunnen blijmaken met type plaatjes. Alvast bedankt!