10 van de 17
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

De Ami Super van Patrick. Verse APK!
jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6124

Gepost: 02 december 2007 04:34 PM
  [ # 136 ]

Prachtig Patrick, zo hoort het! Cool

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2504

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 02 december 2007 04:34 PM
  [ # 137 ]

Wat een fijn licht is dat toch. Ik kwam deze   trouwens nog tegen, ook in H1 en H3 te krijgen. Ik heb eens een setje besteld, ben erg benieuwd hoe dat er uit ziet.

En dan heb je geel licht, en dan móet je natuurlijk een stukje gaan rijden om een filmpje te maken… Wink

Edit: linkje doet het dus niet helemaal: http://www.conrad.nl > zoeken op bestelnummer 857000 - 8A

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 02 december 2007 04:48 PM
  [ # 138 ]

Dat linkje stuurt me door naar een winkelwagentje dat ik niet bezit, ik kriijg helaas niks te zien dus. Heb je gele H4 gevonden Michiel?

edit, je hebt al ge-edit…..
Top, H4 en H1 in geel licht, die heb ik al tijden niet meer gezien. Alles is tegenwoordig in het blauw.

Btw, vanochtend spreek ik nog een andere handbalouder en die zegt tegen me: “Zag ik jou gisteren in old-timer door het dorp rijden?”
Hmmm, gesnapt dus.  Laughing
Zelf heeft deze kennis een Fiat 500 restauratieproject in zijn garage liggen.

Gisteren kreeg ik ook nog wat gezwaai naar me toe en redelijk wat herkenning op gezichten van de wat oudere medemens (nog ouderder dan ikzelf). Maar Citroën rijders vallen me zwaar tegen qua reactie. Hebben ze dan totaal geen weet van de prachtige historie van het merk??

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 december 2007 04:56 PM
  [ # 139 ]
hogervp schreef:

(...)de wat oudere medemens (nog ouderder dan ikzelf).

Shocked  Rolling Eyes

hogervp schreef:

(...)Maar Citroën rijders vallen me zwaar tegen qua reactie. Hebben ze dan totaal geen weet van de prachtige historie van het merk??

Laat ik hier dan even opbiechten dat ik gisteren een donkerrode Ami 6 tegenkwam (ze reed me tegemoet), maar dat ik het te laat door had en geen tijd meer had om te seinen of te zwaaien. Niet dat de Ami rijder zwaaide of seinde hoor, dat dan ook weer niet… Laughing

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 02 december 2007 06:16 PM
  [ # 140 ]

Ziet er nóg een stuk mooier uit, Patrick!  Cool

Nu nog even je avatar aanpassen.  Wink

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 02 december 2007 06:30 PM
  [ # 141 ]

Leuke sfeeropnames in het donker!

Jeroen

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
Gepost: 02 december 2007 08:30 PM
  [ # 142 ]

Nog even een toegift van deze avond:

Verhaal volgt nog.

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2504

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 02 december 2007 08:34 PM
  [ # 143 ]

Hee, die koplampen herken ik.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 02 december 2007 08:35 PM
  [ # 144 ]

Heeee, is Dennis nu toch langsgeweest?

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 02 december 2007 11:47 PM
  [ # 145 ]

Zo beste Ami liefhebbers. Vandaag kreeg de Super alweer bezoek. Van een GS in dit geval, een type 1 Club van forummer en GS “idioot” Dennis Wink . Jammer dat het al donker was geworden maar dat geeft toch wel weer wat cachet aan de foto’s.  Eerst hebben we lopen drentelen rondom de Ami, erg leuk om om zoveel positieve reacties te horen van een ander.
Vervolgens zijn we een blokke om gegaan met de Ami.

En toen de GS. Het blijft een grote liefde van me. Niks ten nadele van mijn Ami maar zo’n GS mag er ook zijn hoor.  bleh love2
Heerlijk soepel schakelen, opvallend makkelijk sturend en de vering. Smul!!! Volgens Dennis rijden al zijn GS’sen weer anders en juist deze is in zijn ogen zo soepeltjes. Het blok draait heerlijk rond, en stationair zowat op de fluisterstand. We gaan zeker nog een keer meeten en dan maak ik ook filmpjes. Nu doen we het lekker met de foto’s.

Meer foto’s op mijn Flickr pagina.

Dennis, hartstikke leuk dat je langskwam.

Iemand nog doneren?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 03 december 2007 12:24 AM
  [ # 146 ]

Schitterende foto’s hoor, Patrick!

Fraaie GS ook, Dennis.  Cool

Het is weer smullen om naar te kijken.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 03 december 2007 12:48 AM
  [ # 147 ]

Patrick, wat doe je nu! Weer mijn laptop nat…  Laughing

Profiel  

citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 317

Gepost: 04 december 2007 12:54 PM
  [ # 148 ]

Graag gedaan Patrick ook erg leuk dat ik ook eens een ami super stuur in mijn handen heb gehad.
Blijft een vreemde gewaarwording rijden in een ami met hetzelfde geronk als een gs.Het verbaasde me wel hoe gaaf Patricks ami nog is zelfs op de naden leuk om te zien Mr. Green Alleen het weer was erg slecht vandaar dat ik later in de middag was gekomen. Nadeel het is snel donker. Bij thuiskomst had ik nog een tegenvaller was ik mijn winterhoes verloren Crying or Very sad  een grijze nog wel!! dat was dus even balen. Gelukkig had iemand bij mij in het dorp de hoes gevonden en zag het chevron logo erop staan en die kon maar van één iemand wezen dacht hij dus gelukkig weer terecht bravo
Patrick dit gaan we zeker nog over doen en dan leuke plaatjes er van schieten

een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 15 december 2007 07:36 PM
  [ # 149 ]

Nou, de taxatie-afspraak is gemaakt. Zondag de 23e tuf ik naar Hilversum en zal de Ami aan de € teller gaan, nou ja niet overdrijven natuurlijk. Maar ik wil de gewoon Ami all-risk verzekerd hebben.

Vanmiddag ging ik wat kerstversiering ophangen (tja, het moest weer gebeuren natuurlijk), nu hebben we een nieuw verlichtingssnoer gekocht voor aan de carport. Dat snoer is langer dan de oude, dus ik moest wat extra bevestigingen plaatsen. Hmm, ik had toch nog kleine houtschroeven liggen??? Nee dus. Verdikke dan maar naar de doe-het-zelf-boer. Hé, het is droog en mooi weer en er staat een Ami in de weg.  Cool

Afijn even een toertje gemaakt en de camera meegenomen, met dat mooie licht van de namiddag erbij is dat leuk schieten. Eigenlijk was ik net te laat om nog een beetje zon te pakken. Moet ik nog in de herhaling ook binnenkort.  Very Happy

Bij deze:

Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 15 december 2007 07:39 PM
  [ # 150 ]

Dit zijn weer mooie plaatjes!

Jeroen

Profiel  

10 van de 17
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren