Elders op het forum is dit onderwerp al eens aan de orde gekomen. Ik wil echter graag een oproep doen aan een ieder waarbij het scherm van het panoramisch dak NIET sluit via de afstandbediening van de sleutel.
In sommige gevallen is dit euvel op te lossen door het scherm te resetten (lang ingedrukt houden van de draaiknop), maar vaak treed de storing weer op nadat de auto even stil gestaan heeft en zogenaamd in ruststand is geweest. (zie link
Mijn dealer gaf aan dat het probleem bekent is bij Citroen, maar dat vooralsnog geen oplossing voorhanden is, mede omdat er nog te weinig meldingen zijn gemaakt van dit probleem.
Aan een ieder die dit probleem herkent dus de oproep om hier melding van te maken bij de dealer en deze te vragen het door te melden bij Citroen Nederland.
Mocht iemand op voorhand de oplossing al kennis dan hoor ik dat graag!
sinds 26-10-2007: Grand C4 Picasso 2.0 HDiF Exclusive Automaat.
Burlat / beige bekleding; panoramisch dak; pack anti agression; pack detection; blue tooth.
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Ik heb geen probleem ermee,
als ik men afstandbediening kort indruk sluit de wagen af zonder dat het scherm dichtgaat.
Als ik langer duw gaat hetscherm ook dicht, en als ik nadien opnieuw instap na 1 dag of na 1 week en duw even kort de knop van de scherm in dan gaat het terug in de laatste positie open.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
@ picassoke,
ff goed lezen, Bert vraagt of de mensen willen reageren van wie het scherm NIET sluit. ops:
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Afgelopen woensdag bij de dealer geweest voor een aantal punten waaronder het niet sluiten van het scherm. Helaas krijgen ze het niet voorelkaar en zullen contact opnemen met Citroen Nederland.
Grand Picasso C4 Exclusief - Automaat - Icare - Panoramisch dak - Pack detection 2 - Pack anti agression - Bluetooth handsfree tel. systeem. We rijden sinds 9-8-2007.