2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

E-mail adressen gebruikers
NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

Gepost: 16 februari 2005 05:25 PM
  [ # 16 ]

Nee hoef je niet gelijk te royeren. Maar je kan hier ook meelezen zonder jezelf aan te melden!
Dus de mensen die al echt geruime tijd geregistreerd staan en niets posten, zouden er uit kunnen.
Maar dat is niet aan mij om over te beslissen.
Mvg Joost

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 16 februari 2005 05:34 PM
  [ # 17 ]

Re: Postverplichting ... ???

M&M schreef:

Ben ik straks een paar weken op vakantie , wordt je eruit gegooid vanwege niet posten Laughing  Wink

Denk je ? met 1961 berichten denk ik niet dat ze dat in overweging zullen nemen…...  Laughing

Profiel  

NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

Gepost: 16 februari 2005 05:35 PM
  [ # 18 ]

Een paar weken staat natuurlijk niet in vergelijk met mensen die onder de 10 post zitten in een jaar tijd!

Mvg Joost

Profiel  

Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1003

Gepost: 16 februari 2005 05:52 PM
  [ # 19 ]

Heren, heren. We raken een beetje van het rechte pad. Het ging hier over mensen die geregistreerd staan, zich hebben geabonneerd op een onderwerp en waar de E-mails die ze hierover ontvangen niet meer aankomen vanwege niet bestaande adressen of volle mailboxen.

Misschien is het geen goed idee om iedereen die niets post van het forum af te gooien, er zijn inderdaad ook mensen die gewoon mee willen lezen. Mensen die inderdaad een vals E-mail adres opgeven of waarvan de mailbox structureel vol zit, zou je natuurlijk ook gewoon geen mails meer kunnen sturen over een onderwerp. Een soort van Black List….......

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten

Gepost: 16 februari 2005 05:55 PM
  [ # 20 ]

Wat mij betrefd mogen ze er een Closed Forum van maken, alleen gebruikers die geregistreerd zijn inloggen, dan krijg je ook minder ongewenste users.

Profiel  

Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1003

Gepost: 16 februari 2005 06:44 PM
  [ # 21 ]

En minder “ongewenste” aanbiedingen voor vage CX’en, XM’en, BX’en, etc. Het valt inderdaad wel op dat er de laatste tijd steeds meer aanbiedingen komen van mensen die pas 1 post hebben gedaan…....... Alsof dit een soort van Citroën Marktplaats is.

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 16 februari 2005 06:44 PM
  [ # 22 ]

Re: E-mail adressen gebruikers

erik wijngaarden schreef:

excuses voor deze zware maatregel, maar ik zie door de bende mijn mail niet meer

de webmaster.

Gewoon een fake-email adres gebruiken?  Very Happy Wink

Maar zonder gekheid, ik kan het mij erg goed voorstellen. Een goede maatregel, beter dan klakkeloos allen inactieve users deleten. Ik zou dat namelijk niet in dank afnemen.

Gr. Patrick

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten

Gepost: 16 februari 2005 06:55 PM
  [ # 23 ]
Bas schreef:

En minder “ongewenste” aanbiedingen voor vage CX’en, XM’en, BX’en, etc. Het valt inderdaad wel op dat er de laatste tijd steeds meer aanbiedingen komen van mensen die pas 1 post hebben gedaan…....... Alsof dit een soort van Citroën Marktplaats is.

Klopt, die mensen denken volgens mij dat we dom zijn en alles kopen van citroën omdat we liefhebber zijn Confused

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 16 februari 2005 07:22 PM
  [ # 24 ]

Closed Forum > slecht idee, je maakt iemand nieuwsgierig, die dan gaat registreren en daarna nooit meer wat van hem/haar laat horen….

Er hoeft niemand van het forum worden geketst, maar als iemand een waarschuwing van erik heeft gehad en blijft negeren….even een bannetje erop en klaar….......

En wat betreft het te koop zetten van dingen, erger ik me hier en op xcnl al een tijdje aan de mensen die hem te koop zetten en daarna nooit meer reageren…

forumregels misschien aanpassen   minstens tien posts om wat te koop aan te bieden (en geen onzin natuurlijk)  of 5% voor de admin!

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 16 februari 2005 07:56 PM
  [ # 25 ]

het ging idd om de ongewenste emails.
en verder blijven de normaal geregistreerde gebruikers gewoon in het bestand.  over een tijdje verkoop ik namelijk alle email adressen van iedereen die nog nooit wat gepost heeft aan een of andere spamcentrale :-

grapje..

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 16 februari 2005 08:22 PM
  [ # 26 ]

Ben het helemaal met sint nicolaas uhhh R. Nicolaas eens.
Verwijderen hoeft niet, maar zodra een topic 2 weken (vb.) gesloten is, automatisch laten verwijderen.
Dit kan je per forumonderdeel instellen. Voor techniek-topics is het wenselijk de topics gewoon te laten staan, als informatie voor gebruikers die tegen hetzelfde probleem aan kunnen lopen.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 16 februari 2005 08:22 PM
  [ # 27 ]
René van Maren schreef:

5% voor de admin!

Shocked  Shocked
Hier reageer je niet op??? Shocked  Wink  Wink

Nou, ik had het wel geweten Laughing

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 16 februari 2005 09:15 PM
  [ # 28 ]

Ik ben het met menno eens voor wat betreft het royeren van iemand…Ik kom op meeting mensen tegen waar ik nog nooit van gehoord heb..schijnen ze al een paar jaar lid te zijn Shocked

En closed topics verwijderen? ze zakken toch wel weg…alleen crossposts etc. mogen van mij zo weg…

En er is toch helemaal niets mis met mensen die zich alleen aanmelden om hun Citroën te verkopen? krijgen wij ten minste misschien nog eens iets leuks aangeboden zonder dat we het zoeken. Want van de actieve leden hoef je niet te verwachten dat ze hun auto te koop zetten.

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 17 februari 2005 12:39 AM
  [ # 29 ]

ik weet het, had ik ook last van…het is dus in Te Koop/xantia 1.9td bla bla bla bla

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 07 maart 2005 07:58 AM
  [ # 30 ]

ligt dat dolfijn domein weer op zijn gat?

bij deze…  als dit zo blijft met dolfijn ga ik alle gebruikers die dolfijn gebruiken deactiveren… 

dofijn gebruikers…  neem ff een gmail account voor het forum ofzo.. ik word gek van zie error mailtjes.  dit keer meen ik het !!!!

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook