Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Nou bij de overheid hoeven we niet aan te kloppen, er zijn natuurljk redelijk van dit soort actie’s. Maaar het geld krijg we wel bij elkaar hoor
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Da’s net zoiets als bij een dief om geld bedelen.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Helaas wel, gelukkig is Barneveld en niet een super grote gemeente ( 50.000 inwoners) en worden er niet dagelijks van dit soort actie’s georganiseert. Met de publiciteit komt het wel goed ( redacteur van de Barneveldse krant zit in de kerk) .
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Zo even weer een update’je.
De 1e actie’s zijn begonnen of al geweest.
We hebben stoelen neer gezet in de Veluwhal te Barneveld ( zo’n 3000) en we hebben 2 ‘kasteelfeesten’ opgebouwd. Ik Amersfoort en in radio Kootwijk.
Tot nu loopt alles goed, we zitten ‘vol’ met 40 inschrijvingen.
De eerste ‘echte’ grote actie is de ontbijtactie. Voor €5 krijg je een ontbijt bezorgt (2.50 bezorgkosten) op 27 Oktober tussen 7 en 9 s’morgens.
greets,
Update :
Het loopt perfect er word veel geld opgehaald en het leeft redelijk in Barneveld.
De grote klapper komt de 29e, De oudjaarsduik.
Ik stel voor een Mini meeting, In Voorhuizen iedereen het water in, daarna lekker soep of chockomel. Ieder duiker levert voor ons 25 euro op
Greetz Fiorano
Zo, dat tikt lekker aan. Ga niet in koud water springen Maar succes verder.
Over het rondbazuinen van je geloof houd ik me maar wijslijk stil
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Doe dat, ieder zn keuze heh
Hoe staat het nu met de actie? En wanneer gaan jullie naar Ghana?
Updatje dan maar weer eens :
Inmiddels zitten we rond de 60.000 euri. We willen 80.000 ophalen, dus nog 20.000 te gaan
Afgelopen weekend een voorbereidingsweekend in Dalfsen gehad, daar waren alle groepen die met de World Servants mee gaan ( zo’n 1000 man)
Was erg leuk, hebben daar onze Ghaneese Landscoördinator ontmoet, die regelt alles voor ons in Ghana, en gaat ook mee naar de plaats toe.
We zitten in het meest Noordelijke deel van Ghana, in het plaatsje Gororo. in de buurt is daar echt helemaal niks. We moeten helaas 2dagen reizen met de bus omdat de enigste goedgekeurde landbaan in Ghana helemaal in het Zuiden ligt, in de hoofdstad Accra.
We gaan van 18 Juli tot 8 Augustus zo even uit me hoofd, ik kan der 2 of 3 dagen naast zitten.
Mochten nog mensen geld over hebben, stuur me ff een pm, geef ik je het rekeningnummer
Bij meer nieuws, weer een update ( zal het beter bijhouden )
jij gaat met de world servants? erg mooi dat je het doet een vriendin van me gaat naar jamaica en een vriend ook naar ghana. ik wil zelf ook nog eens maar moet nog ff kijken, hopelijk volgend jaar
succes verder.
-niels- schreef:jij gaat met de world servants? erg mooi dat je het doet een vriendin van me gaat naar jamaica en een vriend ook naar ghana. ik wil zelf ook nog eens maar moet nog ff kijken, hopelijk volgend jaar
succes verder.
Inderdaad gaan we met de World Servants. Echter zijn wij wel een apparte groep, de Ws zorgt alleen voor de juiste contacten en papieren voor ons
Leuk dat je zelf ook mee wil, ik zet hier tegen die tijd wel foto’s enz neer
*SCHOP*
Het is inmiddels al een jaar geleden dat ik er ben geweest.
Als er mensen zijn die geïnterseerd zijn plaats ik wel wat foto’s
Nieuwe plannen zijn ook weer in de maak, waarschijnlijk gaat ik volgende jaar naar Uganda.
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Ik snap eigenlijk niet wat dit topic op het Citroën-forum moet
En wat ik er persoonlijk van denk…
Laat ik dat maar in het midden laten.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
C15GrandVolume schreef:En wat ik er persoonlijk van denk…
Laat ik dat maar in het midden laten.
Best knap, hoe je zonder woorden toch net iets teveel kunt zeggen.
C15GrandVolume schreef:Ik snap eigenlijk niet wat dit topic op het Citroën-forum moet
Als je het hele topic gelezen hebt, dan weet je dat wij ons daar lang geleden over gebogen hebben. Ik kan geen enkele goede reden bedenken waarom jij onze beslissing ter discussie zou moeten stellen binnen dit topic.
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Sorry Patrick, maar eerder in dit topic valt toch echt niets over een dergelijke beslissing te bespeuren hoor. Wel over het voornemen om een en ander te gaan bespreken.
Zonder ook maar enige vorm van discussie te willen aanzwengelen blijft het feit bestaan dat ik geen flauw idee heb wat een dergelijk onderwerp op dit forum moet. Het heeft toch echt in de verste verte niets met Citroën te maken.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal niet de behoefte om hier een discussie te beginnen over religie of politiek, en ik vind het fantastisch dat er mensen zijn die zo graag anderen helpen, maar de vorm waarin het in dit geval gegoten wordt, daar heb ik wat moeite mee.