Inbouwen van carkit in CX
jeroenvt
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 168

Gepost: 16 februari 2005 11:22 PM

Heeft iemand dit wel eens zelf gedaan? Waar moet je op letten? Of zeggen jullie ga liever naar de dealer.
Ik zit nu nog steeds te prutsen met zo’n knopje in mijn oor, en zo’n ding in je aansteker zit vast je versnellingspook in de weg, blijft dus alleen inbouw over. Of hebben jullie nog andere sugesties?
Alvast dank.

Jeroen van Tol
http://www.beesnstuff.nl

Profiel  

NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

Gepost: 16 februari 2005 11:40 PM
  [ # 1 ]

In feite hoef je zoiets niet over telaten aan de dealer en je kan dit heel goed zelf doen.
Voorzien van spanning.
Ik heb gewoon afgetapt van de standaard plus en min draad die voor de radio er in zitten.
Je carkit monteren.
Ik heb gewoon de houder gemonteerd aan het plastic van het dashboard.
Microfoon.
Die kan je aan de dakbekleding maken of zoals ik het gedaan heb. ik heb mijn microfoontje vast gemaakt aan de handgreep die aan het plafond zit.
Antenne.
Die sluit je dus gewoon op je carkit aan en het makkelijkste is om voor een raamplak antenne te kiezen. Hoef je geen gaten in de carosserie te boren.

Het enige waar het em in zit is de tijd.
Dus trek er een mooie dag vooruit. Een vrije zonnige zaterdag bijv.
Want als je dit bij de dealer laat doen betaal je wel ff compleet de tijd dat ze ervoor bezig zijn. Kan toch gauw oplopen tot 2 uurtjes werk.
Ligt eraan wat voor een carkit je natuurlijk hebt en of je overal gemakkelijk bij kan enzo.

Dat was em eigenlijk wel!

mvg Joost

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook