Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
patje74 schreef:@knäckor
Bij het afluiten van een nieuwe verzekering is dat een feit, bij het aanhouden van de verzekering rustend op een 2e auto blijft de situatie gelijk.
Maar ik denk dat je dat ook bedoelde, of niet?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt geloof ik ops:
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:patje74 schreef:@knäckor
Bij het afluiten van een nieuwe verzekering is dat een feit, bij het aanhouden van de verzekering rustend op een 2e auto blijft de situatie gelijk.
Maar ik denk dat je dat ook bedoelde, of niet?Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt geloof ik ops:
hij bedoelt dus te zeggen dat het bij hem anders werkt dan ergens anders
gewoon elke polis goed door lezen en je weet precies hoe of wat
De 16v op mijn naam verzekeren was ook geen probleem, terwijl ik nog geen rijbewijs had, zolang er maar iemand met een geldig rijbewijs achter het stuur zit…
Desondanks ben ik wel blij met mijn nu al reeds opgebouwde no-claim.
Scheelt weer bij de volgende auto en elk volgende premiejaar…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Poep, onzin, opruierij, bangmakerij en nog wat van die zooi.
En dan zelfs nog gel*l over een buurtonderzoek… En wat dan nog, als iemand anders meer rijdt in mijn auto? Dat mag gewoon!
Jij lult een beetje… in alle verzekeringspolissen staat heel duidelijk dat je niet de auto van iemand anders op jouw naam mag verzekeren. Je licht dus de verzekering op. In de AW heeft een verhaal gestaan van iemand met een calibra, die ‘m op zijn ouders hun naam had staan. Hij reed iemand dood of invalide, verzekering zag dat de calibra niet van zijn ouders was, en hij kon de rest van z’n leven betalen.
Best dat jij dat allemaal prima vindt, maar algemeen geaccepteerd onder weldenkende mensen is dat je je auto op eigen naam moet verzekeren.
Simpele Ziel schreef:Onder de 21 of 23 betaal je inderdaad het hoge tarief van 512euro.
Je moet inderdaad wel even lid worden van CCNL voor 20euro per jaar, maar daar krijg je ook weer dingen voor terug.
Bij de jonge bestuurders geld een max. km van 10.000!
Dit is dus je straf omdat je jong bent…Nou, liever dit, dan het dubbele betalen voor je premie…
Als we het hier toch over verzekeren hebben…
Ik ben nu voor mijn rijbewijs bezig en als ik mijn rijbewijs heb dan wil ik graag een BX GTi kopen en die verzekeren bij Emerpark, maar nu had ik ergens gelezen dat ik dan ook lid kan worden van de BXclub en dan verzekeren bij Emerpark. Klopt dit? Of moet ik persé lid zijn van CCNL?
Ik hoor het wel Alvast bedankt voor je reactie.
De Emerpark verzekering kan tegenwoordig idd via de BX Club. Je hebt dus geen lidmaatschap van CCNL nodig.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Dat zal dan mooi wezen, want bij de BXclub heb je ook nog als voordeel dat er genoeg BX onderdelen op voorraad liggen
stan schreef:als je al moeite hebt om een gti goed te onderhouden koop dan geen 16v met veel achterstallig onderhoud want daar ga jij aan failiet.
maar ik heb geen moeite om 2 GTi’s rijdent te houden heb er namelijk tijdelijk 2..
maar dat wil allemaal zat hoor
FmXXX-STanie Geplaatst: 08 Dec 2007 21:27 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
stan schreef:
als je al moeite hebt om een gti goed te onderhouden koop dan geen 16v met veel achterstallig onderhoud want daar ga jij aan failiet.
maar ik heb geen moeite om 2 GTi’s rijdent te houden heb er namelijk tijdelijk 2..
maar dat wil allemaal zat hoor
het is maar een advies hoor vraag maar eens aan jtd wat je tegen kan komen en wat het kost.
ere zijn genoeg topics hier die hier over spreken.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Harm schreef:Poep, onzin, opruierij, bangmakerij en nog wat van die zooi.
En dan zelfs nog gel*l over een buurtonderzoek… En wat dan nog, als iemand anders meer rijdt in mijn auto? Dat mag gewoon!Jij lult een beetje… in alle verzekeringspolissen staat heel duidelijk dat je niet de auto van iemand anders op jouw naam mag verzekeren. Je licht dus de verzekering op. In de AW heeft een verhaal gestaan van iemand met een calibra, die ‘m op zijn ouders hun naam had staan. Hij reed iemand dood of invalide, verzekering zag dat de calibra niet van zijn ouders was, en hij kon de rest van z’n leven betalen.
Best dat jij dat allemaal prima vindt, maar algemeen geaccepteerd onder weldenkende mensen is dat je je auto op eigen naam moet verzekeren.
Idd Harm je heb helemaal gelijk hierin ,maarja je heb er sommige tussen he.
maar ik heb geen moeite om 2 GTi’s rijdent te houden heb er namelijk tijdelijk 2..
Ik meen me anders te herinneren dat je niet de wegenwacht belde toen je stilstond omdat je geen geld had voor een anwb-limaatschap… en da’s toch wel voorwaarde 1 om 1 of 2 BXen rijdend te houden
volgens mij is die 2e gti nog niet eens klaar
mssl schreef:Jdt schreef:volgens mij is die 2e gti nog niet eens klaar
Jouw 2de 16V wel?
Dat zou hij nooit kunnen betalen
Harm schreef:maar ik heb geen moeite om 2 GTi’s rijdent te houden heb er namelijk tijdelijk 2..
Ik meen me anders te herinneren dat je niet de wegenwacht belde toen je stilstond omdat je geen geld had voor een anwb-limaatschap… en da’s toch wel voorwaarde 1 om 1 of 2 BXen rijdend te houden
Ik word denk ook geen lid van ANWB hoor. Hoezo het kost onnodig geld terwijl ik mijn auto zelf wel kan onderhouden….
Autofan schreef:Harm schreef:maar ik heb geen moeite om 2 GTi’s rijdent te houden heb er namelijk tijdelijk 2..
Ik meen me anders te herinneren dat je niet de wegenwacht belde toen je stilstond omdat je geen geld had voor een anwb-limaatschap… en da’s toch wel voorwaarde 1 om 1 of 2 BXen rijdend te houden
Ik word denk ook geen lid van ANWB hoor. Hoezo het kost onnodig geld terwijl ik mijn auto zelf wel kan onderhouden….
De Anwb onderhoud je auto niet maar zorgt ervoor dat je na pech hulp krijgt
verder kost het je de kop ook niet onder de 24, 1 keer pech en je heb het er al lang en breed uit.