Totaal aantal Berichten: 591
- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
Jaja eerste ritje in de Mehari, na het opbouwen. Het was een beetje koud maar je moet er wat over hebben. Hanzelman was de geweldige cameraman.
http://www.citroends.org/piccies/1.mov
Let wel het is 95 MB.
Ik zou graag “Nee” stemmen, maar ik kan me niet vinden in een van de beide bijzinnen bij de opties “Nee.”
Dus stem ik niet.
Kan de poll niet meer veranderen. De volgende keer zal ik een poll maken met ook de opties alleen ja of nee zonder bijzin.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Mensen, dit is ontzettend gaaf om te doen. En tsja… hiervoor zijn die wagens gemaakt! Ook ik heb het vorig jaar niet kunnen laten om even lekker in de sneeuw te baggeren met mijn eend.
Klasse werk!
Is een toerenteller. En achteraf niet zo een slimme plek. Als je rijd zit het stuur ervoor .
mooie wagen zo mahari wil ik ook nog graag
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Optie drie in de poll slaat als een lul op een drumstel, een originele mehari heeft geen lak, maar is in de kunststof gekleurd
De poll gaat over de zebra mehari. En die is toch echt gespoten.
En hoe zeg,erg mooie wagen geworden,en bijna af T was t kou-lijden meer dan waard,en de Mehari is geslaagd in de eerste proef,zodat er in de toekomst meerdere en zeker zwaardere zullen volgen
Zoals jullie allemaal kunnen zien,word er natuurlijk na t ragwerk ook goed onderhoud gepleegd. Zodat je natuurlijk ook lekker kunt werken zonder tot aan je ellebogen onder de drek en andere modderzooi komt.
Want de stuurbuis en de veerpotten moesten nog goed worden vastgezet. ops:
Was leuk om te horen idd,halverwege de rit
Moest s’avonds toch douchen,kon toen gelijk mn onderbroek leeg scheppen
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
jeroentje schreef:De poll gaat over de zebra mehari. En die is toch echt gespoten.
Al goed al goed, ik heb te vlug geroepen. (had het filmpje nog niet gezien, werd niet ondersteund door mijn andere computer)
De eerste KM’s zitten erop. Nu ongeveer 700 km verder en 2 oliewissels begint het blokje een beetje fatsoenlijk te lopen.
Hierzo http://www.mehari.citroends.org/Gallerij/OJT-2007/OJT-2007.html nog wat plaatjes een filmpjes.
Was een geweldige ojt,kon de mehari dan ook goed worden ingereden. En blubbergehalte was gelukkig ook weer hoog genoeg