Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Whoops ops: ops: verkeerd geinterpreteerd
weer een update met verse foto’s
gehoond en lekker schoon…
olie gaatje tbv smeering nagenoeg dicht….......
leuk detail: SM op de zuigerveren
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Knap werk geleverd
Is je krukas nog goed?
Blooper1963 schreef:Knap werk geleverd
Is je krukas nog goed?
om door een ringetje te halen (ofterwel:prima)
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
toch weer wat kunnen doen op 25/08
kop erop met tuimelaaras en stoterstangen
db ketting erop
drukregelaar en ander omringend “spul”
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 11787
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Ziet eruit als een goed bestede zaterdag!
Leerzame foto’s ook!
Keep up the good work…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
weer een paar foto’s na besteding van een zaterdagmiddag.
hopenlijk volgende week voldoende tijd om de bak en moter aan elkaar te koppelen en erin te hangen.
zonder moter…...............
om er uiteindelijk zo weer uit te zien
het (inmiddels) beruchte uitlaatspruitstuk
blijft steeds minder over D:
die kan d’r weer mooi schoon aan.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
leuke pic’s MAAR…
ze zijn zo groot dat ik niet alles kan zien.
daarnaast maakt het ,ht openen van deze topic , tergend traag..
mvgr wupke
zal ze na de F1 wedstrijd wel fff kleiner maken
p.s. ga er wel van uit dat je geen (internet)inbelverbinding hebt. ops:
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
chello extreme, snel genoeg?
mvgr wupke
kreazyV8wuppo schreef:chello extreme, snel genoeg?
mvgr wupke
zou wel moeten…......... ops:
inmiddels foto’s terug gebracht naar 640x480
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
update: na 2 zaterdagen sleutelen
geschorst t/m maart dus heb nog fff de tijd.
dmv de slinger de kleppen inmiddels gesteld waarbij de moter (gelukkig) vrolijk ronddraaide. remblokken volgen nog. handremblokken vervangen en gesteld. nu nog de laatste loodjes…..........
wat een uitvinding…......
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
tja, hmm,,, ik wil niet afbreuk doen aan het geleverde werk, ziet er netjes en verzorgd uit.
wel voorspel ik een langdurige inrij periode met relatief veel olieverbruik.
mn persoonlijke mening, dus til er niet te zwaar aan .
maar die cilinderbussen had ik of op overmaat laten kotteren, of ik had er 4 nieuwe in gezet.
de bussen had ik eruit gehaald, en voorzien van verse buszittingen (pakkingen).
de krukas had ik op de drijfstangjukken laten slijpen.
voor de rest prima job, en respect voor het resultaat.
mvgr wupke
Geweldig topic om zo door te lezen.
Ik heb diep resect voor mensen die dit zo kunnen!
Zelf ben ik net begonnen aan een Super 5. Er zitten nog zoveel problemen in de auto dat ik mij wel eens afvraag waar ben ik aan begonnen. ops:
Maar als ik dit zo lees krijg ik toch weer moed.
Succes met je werk verder!
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
kreazyV8wuppo schreef:laten kotteren
mvgr wupke
is op google maar 4 linkjes van te vinden…..........
is dit een laag laten aanbrengen op de binnenwand van de cilinderbus
zodat de binnendiameter kleiner wordt :
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.