3 van de 31
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

BX Rallye
fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 913

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 09 december 2007 10:37 PM
  [ # 31 ]

Trouwens, ik hebje begin verhaal nu een gelezen Razz maar dit is ook een idee waar ik mee rondloop voor over een jaar of 2-3. Mijn baas/vriend heeft z’n eigen stickerplotter, en zo kun je dus je eigen ontwerp op je auto krijgen.

Het lijkt mij gaaf op de Citroën letters zo op de zijkant te zette, over de ‘heupen’.
En een groot Citroën logo op de motorkap, beetje qua stijl van de Xsara/C4 wrc

Interesting project iniedergeval
En die spatlappen zijn echt top

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 09 december 2007 11:33 PM
  [ # 32 ]

Strak en leuk aangepast BiXje, origineel ook, top!

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 10 december 2007 12:34 AM
  [ # 33 ]
fiorano schreef:

Trouwens, ik hebje begin verhaal nu een gelezen Razz maar dit is ook een idee waar ik mee rondloop voor over een jaar of 2-3. Mijn baas/vriend heeft z’n eigen stickerplotter, en zo kun je dus je eigen ontwerp op je auto krijgen.

Het lijkt mij gaaf op de Citroën letters zo op de zijkant te zette, over de ‘heupen’.
En een groot Citroën logo op de motorkap, beetje qua stijl van de Xsara/C4 wrc

Interesting project iniedergeval
En die spatlappen zijn echt top

Stickers;..... altijd leuk   Wink

Citroën letters op de zijkant heb ik inderdaad ook al eens over zitten denken. Ze zij alleen een beetje prijzig als ik ze bij Stickerzone of Stickerland moet kopen. Ik wou ze dan op m’n achterdeuren plakken

Citroën logo op de motorkap heb ik al, alleen ter grote van A4’tje

Profiel  

fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 913

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 10 december 2007 10:50 AM
  [ # 34 ]

Inderdaad, bij de sticker boeren zijn ze duur zat…

Maar als ik ze zou laten maken bij mijn baas, hoe zit het dan met evt. Merkrecht ?

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 10 december 2007 07:55 PM
  [ # 35 ]
fiorano schreef:

Inderdaad, bij de sticker boeren zijn ze duur zat…

Maar als ik ze zou laten maken bij mijn baas, hoe zit het dan met evt. Merkrecht ?

Tsja, dat merkrecht, ik weet niet precies hoe dat zit.

Stickerzone heeft gewoon Citroën stickers op de site staan (heb ik ook eentje gekocht) en van Stickerland moest ik zelf helemaal toestemming gaan vragen aan Citroën.

Ik heb trouwensnooit antwoordt gekregen van Citroën, maar misschien had ik het ook naar het verkeerde mailadres gestuurd   Wink

Terwijl dat ze bij Stickerland wel weer zo een SKF sticker voor me hebben gemaakt, zonder toestemming enzo.

En Stickerzone is wel weer duurder dan Stickerland.

Ik heb trouwens vandaag weer even een nieuwe spiegeltje gehaald op de sloop. Zo uit het rek; 15 euri     Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 10 december 2007 07:57 PM
  [ # 36 ]

Erg leuke bx, zo bx wil ik ook wel hebben maar liever toch een 16v Cool

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten

Gepost: 10 december 2007 08:00 PM
  [ # 37 ]
bxmk2 schreef:

Erg leuke bx, zo bx wil ik ook wel hebben maar liever toch een 16v Cool

Een 16V kun je natuurlijk ook zo’n look meegeven   Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 10 december 2007 08:03 PM
  [ # 38 ]

Wil het liefst orgineel he.Maar zou nog wel een tijd duren voordat ik een bx mk2 gevonden heb.

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten

Gepost: 10 december 2007 08:04 PM
  [ # 39 ]
bxmk2 schreef:

Wil het liefst orgineel he.Maar zou nog wel een tijd duren voordat ik een bx mk2 gevonden heb.

Ja… je bent niet de enigste die graag zo’n BX zouden willen hebben   Wink

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 12 december 2007 01:07 PM
  [ # 40 ]
bxmk2 schreef:

staat een leuke in berlijn te koop Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten

Gepost: 15 december 2007 07:32 PM
  [ # 41 ]

Zooo…..

Ik heb vandaag eindelijk weer eens wat kunnen doen aan mijn BX.

Ik heb de rechterspiegel vervangen en gelijk maar even naar de box in die deur gekeken, want die doet het namelijk niet. Maar ik kon in de deru nisk vinden waardoor dat de box het niet doet. Dus ook maar even de radio en middenconsole er uit gehaald. Alle verbindingen nagekeken, maar ook niks, en ik weer zeker dat de box niet kapot is   Evil or Very Mad

Ook heb ik even de koppelinghevels en de gaskabel gesmeerd.
De koppeling piepte namelijk en laatst bleeft het gas hangen Shocked

Het gepiep is over maar m’n gaskabel komt nog steeds niet echt vlot omhoog. Het eerste stuk omhoog gaat wel redelijk, maar op het laatst gaat ie wat langzamer omhoog.

Heeft iemand nog tips, of is het gewoon een kwestie van blijven smeren?

En morgen ga ik nog even de warme lucht aanzuigslang vervangen. Deze loopt vanaf het hitteschild van het spruitstuk naar het luchtfilter.
Moet vervangen worden omdat bij mijn bijna geheel is verdwenen, raar…......... Wink

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten

Gepost: 18 december 2007 12:02 AM
  [ # 42 ]

Zooo… de warmte slang is inmiddels ook gefixt, en vandaag kwam ook het probleem/oplossing van de rechterbox boven drijven.

Op de terugweg naar huis ondekte ik ineens dat de rechterbox weer meedeed. Na wat navraag bleek dat m’n vader dit weekend mijn auto even een stukje had verzet en toen ook maar even mijn “boxprobleem” heeft verholpen.

Als je namelijk aan de volumeknop trekt voel je een klikje en dan kun je dus de balans stellen. Die stond dus ook op links Twisted Evil

Kwestie van je moet het maar even weten Wink

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten

Gepost: 08 januari 2008 07:39 PM
  [ # 43 ]

Even een klein update’tje.

Betreft vooral stickers

-Nieuwe stickers van Motip en Valeo (klein formaat) geplakt.
-Verstalersbehuizingen wit gespoten.

Overigens kreeg ik vandaag ook stickers van Valeo in groot formaat binnen, die zijn eigenlijk alleen geschikt voor dak en motorkap of eventueel een deur. Dus ik zie nog wel waar die gaan komen.

Ook verwacht ik binnekort stickers van Total en Bosch.

En dat allemaal kostenloos…...  Wink

En misschien dat ik voor zondag nog die grote Valeo stickers heb geplakt, maar dat zie ik nog wel.  Laughing

En binnenkort een BX sport set erop of Cituning side-skirts.
Moet ik ook nog over na denken, vooral hoe ik dat met de kleur ga doen.  Wink

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 08 januari 2008 07:51 PM
  [ # 44 ]

ik vind het allemaal tot nu toe gaaf!

Bx sport set is best veel werk en ik kan het weten! cituning is net zo gaaf en ik denk haast nog mooier bij jouw Rally BX Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten

Gepost: 08 januari 2008 07:54 PM
  [ # 45 ]

Ik ga het binnenkort allebij erop passen, die ik zie het wel.

Zou een standaard bumper passen met een Sport-achterschermverbreder?? (scrabble!!! Wink )

Profiel  

3 van de 31
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook