Ik heb met veel pijn en moeite de hevel weer vervangen (en met een bout + moer vastgezet ipv die ontzettende *$!X borgpen ).
Via onderdelzoeker.nl al ontdekt dat een koppeling voor 45 euro evt te doen moet zijn. keerringen moet wel nieuw worden aangeschaft neem ik aan?
Ik ben iig blij dat ik nog wel even vooruit kan. Toch altijd weer schrikken als je autotje ineens stilstaat..
ik heb de koppeling op mijn C15 vervangen en de oude keerringen laten steken omdat ze nul lek vertoonde
wel dat gaat niet goed want achteraf lekte ze wel dus ja je moet nieuwe steken
45€ enkel voor de plaat maar ga je de drukgroep niet mee vervangen?
hoelang wil je nog voort met die wagen?
ik zou voor de set gaan, drukgroep-druklager en plaat
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
de oplossing van de nieuwe hevel lijkt tijdelijk….
Ik krijg hem erg moeilijk in zijn versneling op het moment, en krijg hem zelfs niet in zijn achteruit als de motor draait zonder veel herrie (en schade) toe te brengen.
Ik heb de koppelingskabel gesteld toen ik de hevel heb vervangen. Hij kan nog wel wat strakker maar ben bang dat het probleem niet helemaal op zal lossen.
Dus toch maar een nieuwe koppeling regelen. Ik hoop in ieder geval dat hiermee het probleem is verholpen. Als ik de ellende lees (kosten!) van de versnellingsbak hoop ik dat die nog even mee kan…