Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
zx_1.8 schreef:hey,er zitten geen elektrieke raampjes in toch?
anders heb ik misschien wel interessevoor mijn furiootje.
Haah, zeker wel dat er elektrische ramen inzitten! Links EN rechts
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
jebbers schreef:Mocht je overgaan tot slopen dan heb ik misschien wel interesse in het interieur voor een redelijke prijs.
Wat wil je komen halen? Banken, stoelen, that’s it? Mail me anders even een PB met je mail adres!
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
haha,ik had de vraag dus anders moeten stellen.
wat moet het mechanisme en toebehoren van de elektrieke raampjes kosten?
en weet jij ook of het een beetje te doen is,dat in- en uitbouwen van dat spul?
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
zx_1.8 schreef:haha,ik had de vraag dus anders moeten stellen.
wat moet het mechanisme en toebehoren van de elektrieke raampjes kosten?
en weet jij ook of het een beetje te doen is,dat in- en uitbouwen van dat spul?
ja, is goed te doen. Ook van manueel naar elektrisch, dus zonder voorbereidingen, is goed te doen.
Wat het kost? Voor 2 kanten? Wat heb je ervoor over?
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
het is voor allebei de kanten ja.
tja,ik durf het zo niet te zeggen,weet niet wat een beetje gangbare prijs is.
ik moet het natuurlijk wel op komen halen.
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
zx_1.8 schreef:het is voor allebei de kanten ja.
tja,ik durf het zo niet te zeggen,weet niet wat een beetje gangbare prijs is.
ik moet het natuurlijk wel op komen halen.
Ik dus ook niet!
Alles bij elkaar…50 euro? 25 euro per kant dus, incl motor, bekabeling, steunen en geleiders?
Zeg, als ik er vreselijk naast zit, (ivm de gangbare prijs), meld dit dan ff…
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
geloof niet dat dat teveel is nee.
Maar kun je het ff achter de hand houden,heb nl. net de keuring achter de rug en daar kwamen ook de nodige dingen aan het daglicht.
dus nu ff genoeg geld uitgegeven aan de zx,haha.
eind deze maand is ie weer aan de beurt voor leuke dingen.
ik hoef dan trouwens geen gaten in mijn handgrepen te zagen ofzo?
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
zx_1.8 schreef:geloof niet dat dat teveel is nee.
Maar kun je het ff achter de hand houden,heb nl. net de keuring achter de rug en daar kwamen ook de nodige dingen aan het daglicht.
dus nu ff genoeg geld uitgegeven aan de zx,haha.
eind deze maand is ie weer aan de beurt voor leuke dingen.ik hoef dan trouwens geen gaten in mijn handgrepen te zagen ofzo?
Citroen is topauto: heb zelf mijn linkerportier deur van een cheap ass ZX gehaald en hem volledig AURA gemaak, oftewel: het geraamte van de deur is naar mijn weten volledig voorbereid qua montagegaten voor elektriek zoals de Aura hem bied.
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
dat is dan weer makkelijk idd.
ik ben zeker geinteresseerd,maar wil er toch ff mee wachten tot eind deze maand.
als jij dat goed vindt tenminste.
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
zx_1.8 schreef:dat is dan weer makkelijk idd.
ik ben zeker geinteresseerd,maar wil er toch ff mee wachten tot eind deze maand.
als jij dat goed vindt tenminste.
Ik hou je via deze weg op de hoogte. Er zijn meer gegadigden, maar de meeste alleen links OF rechts, en niet allebei
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
majestic3jay schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=O7JWPAYY
Ik weet dat de onderdelen te krijgen zijn, maar bumpersteun(en) zijn er ook aan, en hij is qua sporing nog niet op de brug geweest, etc
Maar graag je oordeel a.d. hand van de foto’s…
Als ik het zo zie dan valt het reuze mee, zonde om de auto te slopen, met een beetje moeite heb je de auto weer in order.
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
ZX1.4i schreef:majestic3jay schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=O7JWPAYY
Ik weet dat de onderdelen te krijgen zijn, maar bumpersteun(en) zijn er ook aan, en hij is qua sporing nog niet op de brug geweest, etc
Maar graag je oordeel a.d. hand van de foto’s…Als ik het zo zie dan valt het reuze mee, zonde om de auto te slopen, met een beetje moeite heb je de auto weer in order.
Dat zegt iedereen eigenlijk ook. Maar als diezelfde mensen nog eens 3x kijken, zien ze steeds meer. Subframes van lichtunits, bumpersteunen, bevestigingspunten draagsteunen niet meer in orde, linker-draagarm wellicht, 2 nieuwe banden, Motorkap ontzet, beide zijschermen in zijn geheel ? naar achter zijn geschoven, 1cm of iets. No offense, maar zelf weet ik wel dat er met wat moeite weer wat van te maken is, maar het is het me niet echt meer waard. En het koetswerk had al wat weg van een poffertjespan…Maar zoals gezegd, ik wou al langer weer een andere auto kopen. Iets snellers. Dus het is een combinatie van factoren.
Nadeel van mijn eigen koppigheid is dat het me goed geld kost, maar goed, dat is weer iets anders.
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
Past die uitlaat op mijn 1.6? Voorste deel (dus kat met lambda) en achterpot heb ik wel interesse in.
Ik heb net het middendeel laten vervangen dus dat zit er bij mij nieuw op.
En euh… sloopmeeting is leuk. Ik heb van de zomer ook een aura gesloopt met een ploeg forummers. Dat kan echt in 1 dag als je een beetje op tijd begint. (uitlaat helaas op de sloper laten zitten!).
Jos van der Voort
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
ZX-Enschede schreef:Past die uitlaat op mijn 1.6? Voorste deel (dus kat met lambda) en achterpot heb ik wel interesse in.
Ik heb net het middendeel laten vervangen dus dat zit er bij mij nieuw op.
En euh… sloopmeeting is leuk. Ik heb van de zomer ook een aura gesloopt met een ploeg forummers. Dat kan echt in 1 dag als je een beetje op tijd begint. (uitlaat helaas op de sloper laten zitten!).
Sja of dat past? Ik denk het wel..Qua afmeting dan.
Maar een lambda meet uitlaatlucht toch min of meer? Zullen er dan geen onderlinge verschillen zitten in de sensors / waarde’s?
Omdat ik ander type motor heb? Misschien dat een ander forumlid daar antwoord op weet?
Sloopmeeting? Financieel voel ik er wel wat voor, maar ben er nog niet uit. Heb nu hopenlijk iemand voor het blok, en het interieur (Jebbers, forummer) en ZX 1.8T, ook forummer voor 2 raammechaniekjes, wat meer lui voor slechts 1 raammechaniek, en jou dan wellicht voor de uitlaat…Maar ik heb er zo weinig ruimte en tijd voor! Een zaterdag moet wel lukken, maar wat te doen met het karkas? Niet iedereen komt het lege karkas voor 0 euro’s opplukken in Hilversum… En ik wil ook weer geen flodder-gebeuren voor de deur voor een periode van 2 maanden, weekje kan wel, 2 weekendjes… Ach kleeft zoveel aan he, zo’n actie….
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
Karkas van mijn sloper kwamen ze gewoon halen hoor. De verwijderingsbijdrage van jouw auto is al betaald hoor!
Buiten slopen gaat prima. Allemaal even een dikke jas aan en je moet natuurlijk wel zorgen voor koffie en frikandellen en zo. Daarnaast is het beregezellig!
Jos van der Voort