wat weegt BX portierdeur dit ivm verzenden tpg/tnt
robrob
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 247

- BX Biarritz
Gepost: 07 december 2007 07:57 PM

hallo,

beetje rare vraag misschien, maar mocht iemand het toevallig weten dan hoor ik het graag.

Ik kan heb - na een tijdje zoeken - eindelijk mijn BX Chic portierdeur gevonden. Deze kan ik laten toesturen vanuit de andere kant van het land. Iemand enig idee wat dit gaat kosten via de TPG/TNT?

Ik kan moeilijk inschatten wat het gewicht zal zijn. als iemand dat toevallig weet, hoor ik het graag.

groeten,

robrob

nu: BX TGi Biarritz K6
ex: BX Chic

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 07 december 2007 08:01 PM
  [ # 1 ]

In ieder geval meer dan 10 kg, dus voor 6,20 euri zal niet lukken   Wink

Ik denk dat een deur tussen 15 en 25 kilo zal komen.
Dan wel compleet met glas, CV, raammechaniek enzo natuurlijk

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 08 december 2007 03:12 AM
  [ # 2 ]

Nog veel belangrijker: hoe pak je zo’n deur zodanig in dat het uberhaupt zinvol is om deze te gaan versturen. En wat weegt dat verpakkingsmateriaal allemaal, en wat kost dát dan allemaal weer?

Waar je ook in Nederland moet zijn, ik schat dat je amper duurder uit bent door het zelf te gaan halen én verzekerd van resultaat.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Piet Visser
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 407

- C5 Charactére
Gepost: 08 december 2007 03:30 AM
  [ # 3 ]

De enige manier om hem vrij van deukjes/krasjes o.i.d thuis te laten bezorgen is imho in een houten krat.
Maar, de andere kant van het land is in een hydraulische citroen hetzelfde als om de hoek, toch Laughing

Tenzij je het in een slopel moet doen .

Profiel  

Mitch
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 312

Gepost: 11 december 2007 11:48 PM
  [ # 4 ]

Moet toch mogelijk zijn om een deur te laten carpoolen om op een acceptabele afstand van jou te komen? Gewoon even roepen van waar naar waar en wie zich dan geroepen voelt springt in dit distributieprobleem-gat. Gezien de files iedere dag, gaat de ene kant van Nederland naar de andere kant en vice-versa….

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook