3 van de 13
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
De pekelbak mk II van CitroenAZU TE KOOP
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15790
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 13 december 2007 12:33 AM
  [ # 31 ]

Laat de winter maar komen!  banana

Gefeliciteerd met de verse APK.

Profiel  
 
Gepost: 13 december 2007 12:52 AM
  [ # 32 ]

Precies!

hier een albumpje waar tzt de vorderingen in komen te staan:

http://62.95.94.132/gallery/album108

Profiel  
 
Gepost: 13 december 2007 04:11 PM
  [ # 33 ]
Profiel  
 
Douwe
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 981
Geregistreerd: 18-10-2005

Gepost: 13 december 2007 07:16 PM
  [ # 34 ]

mooie furio stoelen. gefeliciteerd met de apk trouwens.

En wat de benzinemeter betrefd. Ik heb een zx 16v en bij mij zijn de eerste 100km gratis als ik compleet vol tank. Oftewel bij mij komt de meter ook pas in beweging als ik 100km heb gereden. Hij staat gewoon lang op vol, metertje van mij mankeert niks aan verder. Maar je zult inmiddels zelf ook al wel meer km’s hebben gereden.

ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15790
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 13 december 2007 09:33 PM
  [ # 35 ]

Dan heb je een extra bumpertankje, net als bij de BX. Dan gaat de benzinemeter pas dalen wanneer het niveau is gedaald tot in de grote benzinetank zelf.  Wink

Profiel  
 
The Hans Identity
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 473
Geregistreerd: 19-04-2007

Gepost: 13 december 2007 09:46 PM
  [ # 36 ]

vulpijp bij de ZX houd ook redelijk wat benzine als je em voltankt, daar zal het dan aan liggen.

Profiel  
 
BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4323
Geregistreerd: 17-10-2007

Gepost: 13 december 2007 09:48 PM
  [ # 37 ]

Aahhh…..

Wat een mooi combinatie!
Een rode auto met witte velgen en donkere bumpers Wink  Wink  Wink  Laughing

Profiel  
 
Gepost: 14 december 2007 01:49 AM
  [ # 38 ]
Douwe schreef:

mooie furio stoelen. gefeliciteerd met de apk trouwens.

En wat de benzinemeter betrefd. Ik heb een zx 16v en bij mij zijn de eerste 100km gratis als ik compleet vol tank. Oftewel bij mij komt de meter ook pas in beweging als ik 100km heb gereden. Hij staat gewoon lang op vol, metertje van mij mankeert niks aan verder. Maar je zult inmiddels zelf ook al wel meer km’s hebben gereden.

Ja, inmiddels is ie bijna leeg Wink
Halverwege gaat het ineens hard met die meter.
De stoelen zijn inderdaad van een Furio. Helaas kon ik de gordelspanners niet direct overzetten op de ‘nieuwe’ Furio stoelen. Die moet ik tzt nog aanpassen. Voorlopig dus nog maar even zonder gordelspanners….

Profiel  
 
Wings of freedom
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 206
Geregistreerd: 25-03-2006

Gepost: 14 december 2007 12:18 PM
  [ # 39 ]
CitroenAZU schreef:

Maar ik sta versteld van de kwaliteit van een ZX. Ik wist dat die krengen niet roesten maar toen ik een stuk uit de dorpel van een sloper sleep was er echt nergens enige vorm van roest te ontdekken.

VErder zat er op mijn voorscherm een uitgedeukte schade en dat was blank metaal waar ze al een jaar mee rond reden in weer en wind. Niks roest!

Wordt dit de start van een verzameling ZX’en inplaats van Besteleendjes?  Wink

Feli met de APK!

WOF blehh

WOF lovecitro


De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4

Profiel  
 
Gepost: 14 december 2007 03:19 PM
  [ # 40 ]
Wings of freedom schreef:
CitroenAZU schreef:

Maar ik sta versteld van de kwaliteit van een ZX. Ik wist dat die krengen niet roesten maar toen ik een stuk uit de dorpel van een sloper sleep was er echt nergens enige vorm van roest te ontdekken.

VErder zat er op mijn voorscherm een uitgedeukte schade en dat was blank metaal waar ze al een jaar mee rond reden in weer en wind. Niks roest!

Wordt dit de start van een verzameling ZX’en inplaats van Besteleendjes?  Wink

Feli met de APK!

WOF blehh

Nee WOF, wees niet bang, zo erg zal het niet zijn.

Ik ben enthousiast, maar op 1 staan de besteleenden Wink

Profiel  
 
david.tb
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 924
Geregistreerd: 02-06-2004

Gepost: 16 december 2007 07:11 AM
  [ # 41 ]

Ai… moet zeggen dat ik dit met lede ogen volg maar tegelijkertijd zie wat er bij mij ook is gebeurt. De ZX is namelijk wel degelijk een hele aparte eigenzinnige troen. Tuurlijk geen hydroliek, geen aparte styling maar daar staan een aantal dingen tegenover die je pas gaat merken wanneer je na dat ene drempeltje en die laatste haakse bocht na die rit van 500km achter komt. De ZX is er een van wolf in schaapskleren, hele saaie schaapskleren, dat wel… Je hebt er Furio stoeltjes in, andere wielen en banden, wat komen gaat is dubbele geventileerde Volcane schijven +blokken, klokkewinkel (ik heb nog een Volcane klokkewinkel liggen!) en meer van dat soort dingen om je ZX eigen te maken. En onderwijl kom je er achter dat je elke willekeurige DS of CX in je sporen achterlaat wat betreft hoekwaardigheid. Tuurlijk is dit vloeken in de kerk maar doe het toch, een ZX heeft een beter onderstel dan de DS


Rolling Eyes

Gut… ik leef nog steeds

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  
 
Gepost: 16 december 2007 02:14 PM
  [ # 42 ]

Nee, het enige wat ik nog ga doen is de set Volcane/Furio bumpers plaatsen en de schade rechts herstellen.

Maar een ZX rijdt idd prima. Al moet ik zeggen dat de wegligging van een Xsara VTS 167pk nog beter is. Maar dit is natuurlijk maar een Reflexje dus niet echt te vergelijken. Een Volcane of 16V heb ik nooit gereden.

Profiel  
 
Gepost: 20 december 2007 03:42 PM
  [ # 43 ]

Hmmm…, 1e tank leegereden en het verbruik valt me toch wat tegen, 1 op 11.7 overall.

Wel allemaal korte stukjes maar toch…

Dat moet toch een stuk zuiniger kunnen denk ik.

Morgen in Lille bij de Auchan een olie- en luchtfilter, bougies en nieuwe olie kopen voor een beurtje. Kijken of dat helpt…

Profiel  
 
The Hans Identity
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 473
Geregistreerd: 19-04-2007

Gepost: 20 december 2007 05:51 PM
  [ # 44 ]

dat is niet best nee, check nog even op lekken in vulpijp die in je rechterachterwielkast loopt, ook de benzinetoevoer naar de motor zelf kan kapot gaan weet ik ervaring, was bij mij zo een paar week geleden Razz

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15790
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 20 december 2007 06:38 PM
  [ # 45 ]
CitroenAZU schreef:

Hmmm…, 1e tank leegereden en het verbruik valt me toch wat tegen, 1 op 11.7 overall.

Wellicht tijd voor een nieuwe avatar…?  Rolling Eyes

Profiel  
 
 
3 van de 13
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook