2 van de 2
 < Vorige 1 2

Brandstof(aanzuig?)-probleem
NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

Gepost: 17 februari 2005 09:16 PM
  [ # 16 ]
DaanDus schreef:

P.s. iemand nog tips hoe ik mijn huisgenoot (=type Audi A3-rijder) kan afzeiken, aangezien ik nu 2 dagen het slachtoffer ben geweest van het gebruikelijke “citroeniskutenaltijdverrot-commentaar”......?  Wink

Neem hem eens mee voor een lekker comfortabel ritje!
Als het een beetje vent is, dan is ie gelijk verkocht!!

Wel relaxed dat je probleem verholpen is!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 18 februari 2005 12:57 AM
  [ # 17 ]
DaanDus schreef:

Very Happy Very Happy   Very Happy   Very Happy   Very Happy   Very Happy   Very Happy   Very Happy Very Happy

HIJ DRAAIT WEER ALS EEN ZONNETJE!
(en nu gewoon TOTDAT je de sleutel weer omdraait!)

Het probleem was dus toch dat “blokje”.....
<snip>

Ik ben weer een gelukkig mens… op naar het volgende euvel! haha

P.s. iemand nog tips hoe ik mijn huisgenoot (=type Audi A3-rijder) kan afzeiken, aangezien ik nu 2 dagen het slachtoffer ben geweest van het gebruikelijke “citroeniskutenaltijdverrot-commentaar”......?  Wink

Mooi dat het is gefixed. Sja, rationele argumenten gaan meestal niet op. Het best is het genadeloos te laten voelen wanneer zijn auto kapot is. Het mooist is natuurlijk indien hij starthulp van jou nodig heeft indien de o zo degelijke dynamo of accu de geest heeft gegeven. Helaas kan dat moment lang duren. Lijdzaam afwachten dus.

Gr,
Marten

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 18 februari 2005 02:15 AM
  [ # 18 ]

Ff een band laten leeglopen van de A3 op een dag dat jij je Bix niet nodig hebt.  Wink

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 18 februari 2005 10:21 AM
  [ # 19 ]
DaanDus schreef:

Very Happy Very Happy   Very Happy   Very Happy   Very Happy   Very Happy   Very Happy   Very Happy Very Happy

HIJ DRAAIT WEER ALS EEN ZONNETJE!
(en nu gewoon TOTDAT je de sleutel weer omdraait!)

Het probleem was dus toch dat “blokje”.....

Voor eventuele volgelingen:
het is ff een kloteklusje, je komt er moeilijk bij. Gewoon die ku*tslangen afsnijden, stukje buis erin stampen… (buitenmaat 8 mm) en met 2 slangenklemmen vastdraaien. Brandstoffilter goed ontluchten, en rijden maar.
(uit angst voor diesel-morsen heb ik eerst met de fietspomp de leiding even leeggeblazen, dus de diesel terug in de tank)

Ik ben weer een gelukkig mens… op naar het volgende euvel! haha

Audi ? whahahaha een stuk roest dus… laat je niet kennen, audi is gewoon duitse T*ringzooi

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook