DaanDus schreef:
P.s. iemand nog tips hoe ik mijn huisgenoot (=type Audi A3-rijder) kan afzeiken, aangezien ik nu 2 dagen het slachtoffer ben geweest van het gebruikelijke “citroeniskutenaltijdverrot-commentaar”......?
Neem hem eens mee voor een lekker comfortabel ritje!
Als het een beetje vent is, dan is ie gelijk verkocht!!
Wel relaxed dat je probleem verholpen is!
DaanDus schreef:
HIJ DRAAIT WEER ALS EEN ZONNETJE!
(en nu gewoon TOTDAT je de sleutel weer omdraait!)Het probleem was dus toch dat “blokje”.....
<snip>Ik ben weer een gelukkig mens… op naar het volgende euvel! haha
P.s. iemand nog tips hoe ik mijn huisgenoot (=type Audi A3-rijder) kan afzeiken, aangezien ik nu 2 dagen het slachtoffer ben geweest van het gebruikelijke “citroeniskutenaltijdverrot-commentaar”......?
Mooi dat het is gefixed. Sja, rationele argumenten gaan meestal niet op. Het best is het genadeloos te laten voelen wanneer zijn auto kapot is. Het mooist is natuurlijk indien hij starthulp van jou nodig heeft indien de o zo degelijke dynamo of accu de geest heeft gegeven. Helaas kan dat moment lang duren. Lijdzaam afwachten dus.
Gr,
Marten
Ff een band laten leeglopen van de A3 op een dag dat jij je Bix niet nodig hebt.
DaanDus schreef:
HIJ DRAAIT WEER ALS EEN ZONNETJE!
(en nu gewoon TOTDAT je de sleutel weer omdraait!)Het probleem was dus toch dat “blokje”.....
Voor eventuele volgelingen:
het is ff een kloteklusje, je komt er moeilijk bij. Gewoon die ku*tslangen afsnijden, stukje buis erin stampen… (buitenmaat 8 mm) en met 2 slangenklemmen vastdraaien. Brandstoffilter goed ontluchten, en rijden maar.
(uit angst voor diesel-morsen heb ik eerst met de fietspomp de leiding even leeggeblazen, dus de diesel terug in de tank)Ik ben weer een gelukkig mens… op naar het volgende euvel! haha
Audi ? whahahaha een stuk roest dus… laat je niet kennen, audi is gewoon duitse T*ringzooi