Is dit niet wat voor je,alleen wat ver rijden om ff te kijken
Het onderhoud van mijn 16v valt wel mee vind ik.Ik heb de auto nu ong 3,5 jaar.En heb alleen het 1e jaar wat kosten gemaakt ivm een motorstoring.Het grootste geld ging idd op aan arbeidsloon net wat zxcruiser schrijft.Ik rij nu al ong 2 jaar probleemloos met de auto.En het verbruik heb je altijd zelf in de hand
http://www.autobedrijfwilhelm.nl/
het is een rode zx 16v bij de afdeling occasion’s
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
Is dit niet wat voor je,
Mwah vind het niet echt je van het… Maar ik vind die zx van mijn link heel erg mooi alleen die verrekte kmstand van 175000 km.
Het gebruik heb je idd zelf in de hand. Maar het is zo mooi he… zon sportieve zx en die domme golfjes met pet achterste voren weg rijden
Maarja toch bedankt voor het zoeken!
Gr Bram
Als ik mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi!
Ach die 175000 valt wel mee hoor mits hij goed onderhouden is,maar dat is met alles zo.Die van mij heeft nu 165000 gelopen en kan nog vele km mee.En idd de groene kleur vind ik persoonlijk ook mooier.En die velgen staan er ook niet raar onder.Het is zeker weten mooi om bij een stoplicht een golfje eruit te blazen,vooral omdat ze het niet verwachten
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
peije1979 schreef:Is dit niet wat voor je,alleen wat ver rijden om ff te kijken
Het onderhoud van mijn 16v valt wel mee vind ik.Ik heb de auto nu ong 3,5 jaar.En heb alleen het 1e jaar wat kosten gemaakt ivm een motorstoring.Het grootste geld ging idd op aan arbeidsloon net wat zxcruiser schrijft.Ik rij nu al ong 2 jaar probleemloos met de auto.En het verbruik heb je altijd zelf in de hand
http://www.autobedrijfwilhelm.nl/
het is een rode zx 16v bij de afdeling occasion’s
wat is er mis met die kar? 1250???