Is dit niet wat voor je,alleen wat ver rijden om ff te kijken
Het onderhoud van mijn 16v valt wel mee vind ik.Ik heb de auto nu ong 3,5 jaar.En heb alleen het 1e jaar wat kosten gemaakt ivm een motorstoring.Het grootste geld ging idd op aan arbeidsloon net wat zxcruiser schrijft.Ik rij nu al ong 2 jaar probleemloos met de auto.En het verbruik heb je altijd zelf in de hand
http://www.autobedrijfwilhelm.nl/
het is een rode zx 16v bij de afdeling occasion’s
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
Is dit niet wat voor je,
Mwah vind het niet echt je van het… Maar ik vind die zx van mijn link heel erg mooi alleen die verrekte kmstand van 175000 km.
Het gebruik heb je idd zelf in de hand. Maar het is zo mooi he… zon sportieve zx en die domme golfjes met pet achterste voren weg rijden
Maarja toch bedankt voor het zoeken!
Gr Bram
Als ik mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi!
Ach die 175000 valt wel mee hoor mits hij goed onderhouden is,maar dat is met alles zo.Die van mij heeft nu 165000 gelopen en kan nog vele km mee.En idd de groene kleur vind ik persoonlijk ook mooier.En die velgen staan er ook niet raar onder.Het is zeker weten mooi om bij een stoplicht een golfje eruit te blazen,vooral omdat ze het niet verwachten
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
peije1979 schreef:Is dit niet wat voor je,alleen wat ver rijden om ff te kijken
Het onderhoud van mijn 16v valt wel mee vind ik.Ik heb de auto nu ong 3,5 jaar.En heb alleen het 1e jaar wat kosten gemaakt ivm een motorstoring.Het grootste geld ging idd op aan arbeidsloon net wat zxcruiser schrijft.Ik rij nu al ong 2 jaar probleemloos met de auto.En het verbruik heb je altijd zelf in de hand
http://www.autobedrijfwilhelm.nl/
het is een rode zx 16v bij de afdeling occasion’s
wat is er mis met die kar? 1250???
(hij is niet echt mooi trouwens, lelijke striping etc.)
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
SaxoBJD schreef:Heej medeforummers,
Nu zie ik op marktplaats.nl een schitterende ZX 16v staan. Alleen 175000 gelopen. Hij is wel op en top onderhouden en de distributieriem is ook nog niet zo heel lang geleden vervangen!
Is het verstandig om hier aan te beginnen. Kijk eens op marktplaats.nl kan haast niet missen , is een groene met leuke velgen.
Als ik dat stuur zie begin ik al te twijfelen over de echtheid van de km stand. Wil niks zeggen natuurlijk maar ik zou wel extra voorzichtig zijn.
Op het eerste oog van d efoto’s lijkt het een nette 16v. Dat stuur zou ik me weinig van aan trekken. Leuk is dat hij groene interiuer stripping heeft, das meestal rood.
Persoonlijk vind ik de velgen er wel netjes onderstaan. Beetje ingetogen, niet dat sjonnie gedoe.
Ik blijf erbij, die auto is te kostbaar voor je om netjes te rijden. Je gaat dan inleveren op het onderhoud wat bij zo’n auto ECHT van belang is. Als je dara na 3 maanden dan achterkomt, raak je dat ding aan de straat stenen niet kwijt. Iedereen weet dan dan je ‘m net hebt en vertrouwd het dan niet. Kijk maar naar citromarcje…
Kies voor de furio, dan rij je lekker, onderhoud is betaalbaar EN je houd nog wat geld over om andere leuke dingen te doen. Das ook belangrijk!
Overigens, als je een furio in de buurt of in utrecht ziet staan wil ik best ff gaan kijken of het de moeite waard is om uit heerlen te komen kijken hoor.
WIl je 16v gaan doen, neem dan echt iemand mee die ervaring met die auto heeft. Tegen een band schoppen kunnen er genoeg.
enneuh, die volcane, das geen 16v ! das een 2.0 8v en die schijnen niet zo pittig te zijn…
Dank voor jullie reacties, en ik moet idd toegeven dat ik voor de 16v niet genoeg budget heb. ik zou het wel kunnen betalen. Maar er zijn ook nog andere dingen als een auto, ik heb ook kleren en een biertje in het weekend nodig
Overigens, als je een furio in de buurt of in utrecht ziet staan wil ik best ff gaan kijken of het de moeite waard is om uit heerlen te komen kijken hoor
Je hebt PB!
Gr Bram
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Misschien een beetje laat, maar ik ben 2 meter en heb ook een tijdje een ZX gehad. Zat prima, nooit vermoeid na lange ritten. Daar zou ik me dus niet echt zorgen om maken.
Hoezo te laat?
Vind het zelfs fijn dat je reageert, nu weet ik dat daar geen moeite mee ga hebben. Want jij bent nog langer.
Ben je lid van Club Lange Mannen?
Gr Bram
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Te laat als in dat de discussie inmiddels weer ergens anders over ging
En nee, ik ben geen lid van die club.
Nou al gaat de discussie ergens anders over, als ik weet dat iemand van 2 meter in een zx comfortabel zit, vind ik dat fijn om te weten!
Haha was ook niet serieus bedoelt dat van club lange mannen.
Het schijnt wel dat je korting bij KLM krijgt voor een plaats met meer beenruimte. Merja, dat ff terzijde.
Bedankt voor je reactie!
Gr BRam
ff ter info voor wat betreft je belangstelling voor de zx in de meern bij lakemans….
standaard gompy prcedure is googlenen… en dan komt dit naar boven…
Of het dezelfde is weet ik niet maar… IJsselstein en De Meern liggen op pis afstand van elkaar en de naam is nu niet direct een jansen of de vries… Dan alletwee in de autohandel…. Mijn idee… de kans dat ik de staatslotterij win is kleiner…
maar in ieder geval en dus, tis niet zover weg dus ik wil wel ff een blik erop gaan werpen…
doe mij ff wat meer info van wat je wil en kunt.
et voilia hier is de volgende quote…
Geplaatst op: Do Jul 12, 2007 8:24 pm Onderwerp:
————————————————————————————————————————
Opgepast: AJM Lakeman / APKdirect IJsselstein (failliet) nu actief als:
Lakeman Auto’s
De Dompelaar 2
De Meern
Zelfde mobiele telefoonnummer 0655370926
Naar boven
hjs
Geplaatst op: Vr Jul 27, 2007 8:57 am Onderwerp: apk-direct nu in de meern aktief
————————————————————————————————————————
Goedemorgen,ook ik heb kennis gemaakt met genoemde persoon,lees apk-direct,
en helaas ook in negatieve zin,echter wat schetst mijn verbazing,Dhr Lakerman is
nu aktief in De Meern,nabij Utrecht.
Wederom met een gelikte adv.voor de verkoop van een Mercedes,indien je toch in zee wilt gaan,laat hem keuren bij de Anwb,en trek de NAP na.
ofg ik het vertrouw om er een auto te kopen ?
tsja….
- iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen
maar…
- waar rook is is vuur
- klachten over teruggedraaide km tellers…
- niet nakomen van afspraken, ook al staan ze op papier
- meer ellende
ik zou zeggen, genoeg zx-en te koop in de wereld. Het geld zal branden in je broekzak, maar , [opa-modus aan] je kunt je geld maar 1 keer uitgeven en straks 100 keer zeggen, had ik maar…[ opa modus uit]
Nu ik dit zo lees weet ik het ook allemaal niet meer.
Op de foto’s ziet de zx er echt goed uit en hij zei dat hij 117.000 gelopen had. Van de ene kant denk ik. Niet doen maar van de andere kant, dit risico loop je ook bij een particulier of niet soms?
Ik belde hem net op, of ik morgen kon komen kijken. Zei die: Ja bel me morgen ff want ik weet niet of ik er ben. Terwijl hij eerst zei, jah ik ben ook op zaterdag open. Ik bedoel mijn vader moet zich vrij pakken en ik heb al vrij gepakt, dalijk zegt ie dat t niet kan, dan vertel ik hem eens wat anders, wil die nu een auto verkopen ofniet.
Wel dank voor jullie moeite, echt leuk dit forum!
@ Gompy, Woon je dichtbij bij die garage?
Gr Bram
ik ga wel ff kijken na m’n werk, doe me eens een linkje en anders kijk morgen wel ff.
wat zijn je eisen waar die auto aan moet voldoen ?