4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

BX 16v Mk2 aanwinst
citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 315

Gepost: 16 februari 2005 10:24 PM
  [ # 46 ]

Heren heren heren wat een gekibbel om wat PK’s en het verschil tussen NL en B etcetera etcetera. 

oh oh oh… waar gaat het nu eigenlijk over?

Een 16V Mk2 aanwinst!!!
En wat ben ik trots op mijn Thijsje met zijn BX.

Nog maar 1 nachtje slapen!! *WHEEEEEEEE!!!!!!!!* Very Happy Very Happy Very Happy

How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 16 februari 2005 10:40 PM
  [ # 47 ]

thijs, staat ie morgen rind 5 uur op de oprit?
zo ja, dan zie ik m staan….zo nee, dan kom je m maar eens showeb van het weekend Wink ...

kom de komende maanden regelmatig langs ivm met stage, en het ophaleb van een maat die toch op dr route ligt….

Profiel  

citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 16 februari 2005 10:43 PM
  [ # 48 ]
Tom Duckpower schreef:

zo ja, dan zie ik m staan….zo nee, dan kom je m maar eens showeb van het weekend Wink ...

kom de komende maanden regelmatig langs ivm met stage, en het ophaleb van een maat die toch op dr route ligt….

Je hebt pech voor dit weekend, komt ie al richting Oosten. ( wat ben ik een bofkont Smile )

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 17 februari 2005 12:12 AM
  [ # 49 ]
citrocitrus schreef:
Tom Duckpower schreef:

Je hebt pech voor dit weekend, komt ie al richting Oosten. ( wat ben ik een bofkont Smile )

jammer…..........Very Happy

ach ja…..zie m wel eens staan….Razz

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 17 februari 2005 09:25 AM
  [ # 50 ]
Tom Duckpower schreef:

Vanmiddag rond 3 uur richting Elst en dan even oto ophalen, kans is groot dat ie vanavond rond 5-6’en op de oprit staat Smile Nuja daar ga ik vooralsnog even vanuit Smile

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 17 februari 2005 07:35 PM
  [ # 51 ]

:whoohoo Thijs heeft em! Thijs heeft em!!! Thijs heeft de BX!!! Very Happy Very Happy :17 Very Happy Very Happy :whoohoo

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten

Gepost: 17 februari 2005 08:10 PM
  [ # 52 ]
T(h)ijs schreef:
Tom Duckpower schreef:

Vanmiddag rond 3 uur richting Elst en dan even oto ophalen, kans is groot dat ie vanavond rond 5-6’en op de oprit staat Smile Nuja daar ga ik vooralsnog even vanuit Smile

heb m om 16:50 niet zien staan, alleen de zetiks…....
morgen nog een dag, om 7:30 en om 16:50 ongeveer…:D

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 18 februari 2005 02:18 PM
  [ # 53 ]

Gisteren om 3 uur naar Elst vetrokken en aldaar de auto opgehaald. De rit naar het zuiden was een mooie test of de auto ook zo goed was als de verkoper had beweerd en nadat ik er 60 liter Super Plus in had gedaan ging de trip huiswaarts. De auto hield zich onderweg goed en de dingen die ik tegen ben gekomen hieronder.

- ABS lampje brand niet bij het op contact zetten ( lampje kaduuk? )
- linker electrisch achterruitmechanise werkt niet ( eigen fout dat ik dat niet gechecked heb )
- Ruitenwisser/vloeistof motortje voor de achterruit draaien wel maar geen vloeistof ( reservoir zit vol )
- Startmotor draait heel zwaar, motor slaat wel meteen aan

Op zich valt het allemaal wel mee, ook heb ik het idee dat de voorkant van de auto net te hoog staat in de normale stand. Wanneer de auto geparkeerd wordt blijft de voorkant ook op hoogte. Als ik em dan in een lagere stand zet ‘valt’ de auto over iets heen en zakt dan direct.

Dit zijn nog kleine puntjes die ik even wil fixen, waarbij de echte belangrijke dingen als de voorvering als de ruitenwisser/voorvering/startmotor even voorrang hebben.

Profiel  

citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 18 februari 2005 02:32 PM
  [ # 54 ]

Confused Niet te enthousiast Thijsje…

Ik dacht dat je meer tevreden was met je autootje, maar dit klinkt niet echt eh… super?

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 18 februari 2005 02:35 PM
  [ # 55 ]

Klinkt idd een btje teneergeslage Sad

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten

Gepost: 18 februari 2005 02:42 PM
  [ # 56 ]

Ach het ligt in de menselijke aard ( en bij mij meer dan bij andere mensen misschien ) om in eerste instantie alleen naar de negatieve dingen te kijken in plaats van de positieve dingen Smile

Het is een retekoel autotje en ik heb echt niks te klagen! Maar de dingetjes die ik als meest belangrijkste bestempelde horen ook bij het functioneren van de auto dus ik moet gewoon even kijken hoe ik dat fix. Ruitewisser moet ik even slangetjes nalopen, startmotor misschien even andere accu proberen en de vering laat ik eerst even de experts naar kijken Wink Het is toch al een semi-oud beestje van 15 jaar oud he.

Maar verder ben ik er echt blij mee! Vanmorgen van Hulsberg naar Eindhoven gereden en ik stapte weer helemaal fit uit de auto. Dat had ik bij de ZX helemaal niet. Strakjes nog naar Enschede en dat zal ook wel een goed ritje worden, maar dan meer omdat ik weer die kant op kom Wink

En als je bij 4000 toeren het gas intrapt….  Twisted Evil

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 18 februari 2005 03:02 PM
  [ # 57 ]

Doet de ABS het wel? Dat is al een aardige test. Hoogte stellen is niet zo moeilijk met een vraagbaak en de achterruitenwisser is volgens mij een klassiek BX probleem. Ik denk dat je een leuk autotje hebt daaro. Alleen even die kat er onder uit Smile... (op een manier dat ie voor APK er weer in kan).

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten

Gepost: 18 februari 2005 03:07 PM
  [ # 58 ]

Wat is de manier om dat te testen bij een BX. Van de VW en C5 weet ik dat je eerst ff slipt en dat dan het pedaal als een gek gaat trillen en dat het slippen stopt.

Probleem is dat mijn automatische reactie bij slippen is om het rempedaal los te laten en nog een keer te remmen.

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 18 februari 2005 03:28 PM
  [ # 59 ]

Gangetje van 80 of zo rijden zorgen dat er niemand achter je zit en zo hard mogelijk remmen totdat je stil staat. In principe moet je auto dan stoppen zonder noemenswaardig te slippen, en als het slipt moet het in stukjes gebereuren want abs werkt door je remmen heel snel achter elkaar aan en uit te zetten als er een wiel andere snelheden gaat ronddraaien dan je andere wielen Smile.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 18 februari 2005 03:38 PM
  [ # 60 ]
T(h)ijs schreef:

Ach het ligt in de menselijke aard ( en bij mij meer dan bij andere mensen misschien ) om in eerste instantie alleen naar de negatieve dingen te kijken in plaats van de positieve dingen Smile

Het is een retekoel autotje en ik heb echt niks te klagen! Maar de dingetjes die ik als meest belangrijkste bestempelde horen ook bij het functioneren van de auto dus ik moet gewoon even kijken hoe ik dat fix. Ruitewisser moet ik even slangetjes nalopen, startmotor misschien even andere accu proberen en de vering laat ik eerst even de experts naar kijken Wink Het is toch al een semi-oud beestje van 15 jaar oud he.

Maar verder ben ik er echt blij mee! Vanmorgen van Hulsberg naar Eindhoven gereden en ik stapte weer helemaal fit uit de auto. Dat had ik bij de ZX helemaal niet. Strakjes nog naar Enschede en dat zal ook wel een goed ritje worden, maar dan meer omdat ik weer die kant op kom Wink

En als je bij 4000 toeren het gas intrapt….  Twisted Evil

Wat als je bij 4000 toeren het gas intrapt? Ontploft ie? Razz
Enne, wat is er zo bijzonder aan “die kant”??

Profiel  

4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook