Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Heb jij nog plaatjes gemaakt vanmiddag Jeroen? Ik las dat je er nog op uit ging met dit mooie weer.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Wat een prachtige platen heb je geschoten. En wat een übercoole avatar heb je nu.
Totaal aantal Berichten: 7791
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Mooie foto’s hoor Patrick. En dat meent een cursus van mij te moeten krijgen..
Ondertussen jeukt mijn rechter wijsvinger om op de nieuwjaarsmeeting flink wat foto’s er door te drukken
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
ops: Dank Jaco en Daan en Jeroen en….
Ja, nu komt dat geel er beter uit hè?
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
hogervp schreef:Heb jij nog plaatjes gemaakt vanmiddag Jeroen? Ik las dat je er nog op uit ging met dit mooie weer.
Nee, geen plaatjes. Alleen gereden.
Maar morgen wordt het ook weer mooi weer. Dus wie weet.
Jeroen
- 2CV 6 Special
Mooie plaatjes!!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Super!! Dit zijn de mooiste foto’s tot nu toe, Patrick! Ik kwijl nog even door hier.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Prachtig Patrick!
Ooh oh wat blijft het toch een snoepje die ami super.
ook erg mooie pics weer Patrick. Maar hoe kan je ami nou in de weg staan dat is toch al een mooie kerst versiering op je pad?
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Wat een lekker ding is het toch die AMI van hogervp, mooie plaatjes er bij nog ff en ik mot er ook een.
Gisteren tijdens de “Opkikkerdag” veel AMI’supers gezien, mooi moooooi.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Prachtige foto´s Patrick!
- 2CV 6 Special
- Ami Super
Da’s toeval, ik post er net wat over in het café.
Als het zo blijft dan ga ik die kant op. En dan daarna de auto weer afspoelen, want er zal nog wel het nodige aan troep liggen op de weg.
- Ami Super
Tijd voor een update.
De Ami is inmiddels getaxeerd en het rapport is naar de verzekeraar zodat de allrisk verzekering nu dan eindelijk geregeld is. Na de rit naar Hilversum was de Ami van onder tot boven ongelofelijk vuil. Dat was echt geen grap en ik heb de volgende dag de Ami compleet gewassen en gesopt. Je weet dat de auto kwetsbaar is voor die natte en zoute troep, maar ja niks aan te doen. Volgende keer taxatie in een geschikter seizoen afspreken.
Op 12 januari heeft de Super nog wel acte de présence gegeven op Citrodel.
=>> Klikkerdeklik.
In een kolonne met oude en nieuwe Citroëns over de Afsluitdijk naar Berlikum, Friesland. Dat was één groot genoegen. Beetje koekeloeren naar het kontje van een Azu of naar de beste bips van een heuse Traction Avant. Prachtig.
Voor filmmateriaal hoef je nu op Youtube slechts Citrodel in te tikken en klaar ben je:
Nog te doen op dit moment:
Deze week ga ik bij de RDW een historisch kenteken aanvragen, dan komen er mooie blauwe platen op.
Verder staat de Ami de komende paar maanden in de stalling. Ik ga in de tussentijd op zoek naar een adres voor nieuwe stoelbekleding. Via de Amivereniging heb ik al een adres, maar ik zoek ook nog een alternatief dichter bij huis. Wordt vervolgd.
Nog wat foto’s:
Prachtige kolonne foto vanaf het monument op de Afsluitdijk.
(met dank aan Daan)