corrosie garantie C5
Jaja, mijn Duitse vriend zegt altijd: Auf hoher See und vor Gericht bist du in Gottes Hand.
Ofwel vrij vertaald, voor een Duitse rechtbank ben je aan de goden overgeleverd.
C6-1 2.7 Hdif Gris Fer sinds 7-7-2015
C5-2 2.0 Hdif Gris Aluminium tot 7-7-2015
C5-II 2.2 Hdif LP Rouge Profond 21-03-2007
C5-II 1.6 Hdif 12-2005 ingeruild 21-03-2007
C3-1924
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Denk dat het verhaal van Eviltwin wel steekhoudend is.
Ik heb er nooit zo tegen aan gekeken, maar komt op mij niet onlogisch over.
JHV een beetje kennend, zal hij dit op de bodem gaan uitzoeken!
Jeroen
Re: corrosie garantie C5
Klaverblaadje schreef:Jaja, mijn Duitse vriend zegt altijd: Auf hoher See und vor Gericht bist du in Gottes Hand.
Ofwel vrij vertaald, voor een Duitse rechtbank ben je aan de goden overgeleverd.
da’s hier niet anders…
Denk dat het verhaal van Eviltwin wel steekhoudend is.
bedankt voor het vertrouwen, ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje advokaat van de duivel speelde want de zaak gaat tegen mijn gevoel van rechtvaardigheid in, maar zuiver juridisch denk ik dat je zwak staat in dit soort conflicten.
Het is prettig dat de ANWB of consumentenbonden goedbedoelde steun geven, maar at horen zij als belangen-organistaties te doen. In de de praktijk blijkt dat de belangen van fabrikanten toch beter vertegenwoordigd worden, ook in de rechtspraak.
Komt nog bij dat je niet zo maar even een rechtzaak voert om je (vermeende) recht te halen. Die roestende C-klasse had 2000eur schade, daarvoor kom je bij een advokaat niet ver. Dus de investering is te groot met een hoog risico dat je niks haalt.
Als ik trouwens op wat (Duitse) MB site zie wat voor ellende die benz-rijders zich moeten laten welgevallen dat moet je echt blij zijn dat je een vrij probleemloze C5 rijdt en niet zo’n foute, gammele, roestende, rammelende viskar met ster.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Re: corrosie garantie C5
eviltwin schreef:
Als ik trouwens op wat (Duitse) MB site zie wat voor ellende die benz-rijders zich moeten laten welgevallen dat moet je echt blij zijn dat je een vrij probleemloze C5 rijdt en niet zo’n foute, gammele, roestende, rammelende viskar met ster.
Jaja, nou niet alleen in Duitsland, ik heb met die firma twee keer een gevecht gehad en twee keer gewonnen, maar uiteindelijk hebben ze het alleen financieel opgelost en heb ik die auto (E220d) maar ingeruild bij een ander merk.
Voor iedereen die denkt dat hij bij zijn C5 veel storingen aan de elektronika heeft kan ik een Mercedes E aanbevelen!
C6-1 2.7 Hdif Gris Fer sinds 7-7-2015
C5-2 2.0 Hdif Gris Aluminium tot 7-7-2015
C5-II 2.2 Hdif LP Rouge Profond 21-03-2007
C5-II 1.6 Hdif 12-2005 ingeruild 21-03-2007
C3-1924
Ik heb maar eens een wake-up mailtje gestuurd aan Citroen Nederland.
Zo langzamerhand heb ik meer informatie dan duidelijkheid over het standpunt van citroen nederland. En wordt ik dus steeds nieuwsgieriger.
Ik stond deze ochtend voor de spiegel mijn tanden te poetsen en zag mijn terrier tanden groeien . Dat vraagt dan om onderhoud en aandacht, goed poetsen houd ze klein .
Johan
ex C5 HDIF break automaat exclusief
ex-C5 break 110pk automatic difference 2
ex Xantia 2.1TD break