Re: Waar zijn jullie dan!?
WYD schreef:XBXG schreef:
Kleine nuancering: dit Citroën Forum is geen club maar (slechts ) een internetforum.
De BX Club Nederland is de enige autoclub voor BX-bezitters/-liefhebbers met een clubblad, meetings, toerritten, bestuur, contributie etc etc.
Kijk hier maar .Dit is niet waar wat je zegt!
Ooit wel eens gehoord van citrosportive? Is ook een liefhebber voor BX-bezitters (en andere sportieve citroëns). Heeft ook een bestuur, wordt ook contributie voor betaald. Heeft zelfs showoff meetings!
(en andere sportieve Citroens??)
Volgens mij blijft de BX club toch echt de enige club voor “alle” BX bezitters en niet zoals Citrosportive voor alleen sportieve Citroens.
Gr,
Marten
allerlei dorpjes in Noord-Brabant
Zeg.. zo maak je vrienden hoor
Maarre betaald krijgen om in een BX rond te rijden? en dat noemen ze werk…
Oh ja.. Marten is de enige BX die ik regelmatig zie rijden in het wild
Harm schreef:allerlei dorpjes in Noord-Brabant
Zeg.. zo maak je vrienden hoor
Jaja, ik kom in de meest mooie dorpjes van onze mooie provincie. Vandaag o.a. in Oss, Berghem, Hilvarenbeek, Oisterwijk, Tilburg (is niet echt een dorpje ) en Haaren geweest. Vooral Haaren vind ik een erg mooi dorpje, en dan zelfs nog met een Citroëngarage Kijk, dáár hebben ze ‘t begrepen. Er stond ook een mooie rode eend in dat dorp
Harm schreef:Maarre betaald krijgen om in een BX rond te rijden? en dat noemen ze werk…
Ja, ik vermaak me dus best Gelukkig wordt benzine ook vergoed.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Nou, als je mij voorbij ziet zweven, doe dan ff zwaaien. Mij kan je niet missen, een antraciet kleurige BX met grote, rode spatlappen ( 23 mrt rij ik van Duiven naar Woensdrecht en weer terug, dus dan ik moet wel een BX tegenkomen!)