mijn dame moet al paar dagen de nacht onder de sterrenhemel doorbrengen…..en het is o zo koud
na het afhalen van de voorschermen had ik paar keer de dame gestart omdat ze altijd weer de grond opzocht
en toen ik ze wou binnen rijden deed ze niks meer….hmmmm
bougies gechecked…die zaten beetje natjes in de olie….deze opgekuist en verwarmd, maar het baat niet
overmorgen heb ik pas nieuwe bougies maar ik twijfel of het daar aan ligt
ik had de benzine slang van de carburator losgemaakt om te zien of er wel benzine doorkwam….maar kon maar 2x een startpoging maken want batterij liep dood….geen benzine gezien trouwens….
benzine pomp mss naar de hemel???
i life my live one DS at a time…
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Natte bougies?
Verzopen!
‘Spirit of avant-garde’
remedie?? nocthans telkens ik ze startte was ze meteen vertrokken….
Totaal aantal Berichten: 831
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
kan ook je accu zijn. Als ie wat aan de slechte kant is draait je startmotor nog net wel maar trekt dit ook de “spanning” weg van je bobine.
Geen of slechte vonk al gevolg, verzuipen etc.
grzt
nja morgen nog is aan de startkabels hangen….maar toen batterij nog voldoende was luktte het ook niet
kan je controleren of je benzinepomp stuk is ??
joskefox schreef:remedie?? nocthans telkens ik ze startte was ze meteen vertrokken….
Heb je ontsteking ?
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige
ops: ops: ops: en hoe kan je dat precies nagaan??
Bougie kap loshalen , schroevendraaier erin, starten en bij aarde houden, trek je een vonk heb je ontsteking…...hoewel dit geen garantie is voor goede ontsteking zegt het iig iets. Brandstof kun je checken door ff door te starten met de slang los.
Misschien een heel flauwe maar heb je wel benzine in je tank?
Ik moet zelf heel eerlijk bekennen dat ik ooit wel eens een uur lang aan het zoeken ben geweest om er nadien achter te komen dat de tank leeg was ops:
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....